25 Mart 2012 Pazar

Yeni Dikiş Maknesi Örtüm

Yalnız kaldığım son iki gündür post hazırlayıp blogdan uzak durma kararımın getirdiklerinden biridir yeni örtüm..
Hesapta yokken yaptığım yaparken sevgili Engin Noyan hocamın sesi ve dilinden Esmaul Hüsna eşliğinde sakinlik ve huzur içinde acelesiz yani amerikan işi olmayan örtünü diktim..
Biraz özendim ve elimde kalan bazı kumaş parçalarını kurdele ve boncukları değerlendirmiş oldum..
Geriye tek kalan örtünün orta kısmına altın kontür ile yazacağım ''Değmesin yağlı boya'' yazısı oldu..
Sevgilerimle onu paylaşmak istiyorum sizinle..






Yok istediğim hayal ettiğim İşte Bu' dedirten örtü değil bu..ama o örtü dikilene dek kullanılacak olan bu..Sanırım hiç de fena sayılmaz hani..ha ciciler??

Seviliyorsunuz..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. çok hosuma gitti benim :))
    ellerine saglik canim :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgim,
    ellerine sağlık,güzel günlerde kullan.
    Benim makine kendi örtüsüyle duruyor,dolabın içinde,bakalım ne zaman kısmet olur kendisine yeni ciciler.
    bu arada yazamadım,bir çok kişiye yorum bırakamıyorum,şuan sana geldim yazabiliyorum,sorun mu düzeldi,yoksa seçiyomu bu bloger anlamadım.
    iyiki döndün,iyiki,hep kal olurmu ?
    şeri öper seni,sımsıkı kucaklar,
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. bana önce bir dikiş makinası lazım sonra bi örtü dikerim hevesle:)))elinize sağlık,gayet hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık çok gzl olmuş iyi günlerde kullanamn dileğiyle..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. gipürler artık demode oldu ben cancan :/ ama işçilik olarak cici olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilekli süt öyle deme makinem duymasın Hah :) ayrıca demode seyler moda ya şimdilerde idare etsin artık bununla :)

      Ablacim,filiz,Nil,mavi rüyam,pompisce ve Serim teşekkür ederim pek sevmedim ama renklerin tonları nOt aldı fena da olmadı hani :)
      Serim o makineyi azad et :)
      Çok çok bol bol sevgiler :)

      Sil
  6. benim makinamda kıskandı bu cicileri,,ister aynısını be gülümm:))emeğine sağlık..
    hep burda kall emi..
    öperim seni..
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
  7. İtiraf et en çok Sezen Aksu dan Geri Dön e dayanamadın :P

    YanıtlaSil
  8. İtiraf ediyorum ..hemde çok etkisi oldu Sümeyye..Seni seviyorum bil!

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş bence de...
    Eline, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle hiic fena sayilmaz, ama daha da iyisini bekliyorum ben (:

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR