16 Mart 2012 Cuma

Uzun etek yangını

Günaydın!..
Nasılsınız dostlarım..
Dün zor ve yorucu bir gün yaşadım biraz moralim bozuldu biraz fazla uyudum dolayısıyla kendimi toparlamak zor oldu.
5 saatlik uykularımın yerini 9,5 saatlik bir uyku alınca nerdeyim ben diyerek kalktım yatağımdan..
Gece mi gündüz mü onu da anlayamadım..neyseki sevgili gezegenime döndüm :)
Zor gün dündü ve geçti..
Gereksiz kırılganlık alınganlık yaptım..
Üzdüklerim varsa çok özür dilerim..çok.
Bilinçli olarak üzmek istemedim..üzdüm mü onu da bilmiyorum yine de her halükarda özür diliyorum pamuk yanakları öpüp sıkı sıkı sarılırsam affedileceğimi umut ediyorum..
Dedim ve! blog dünyasındaki yolculuktan sabah sabah gönlümü hoş eden  bu bu posttan ilham alarak sizin de iştahınızı kabartmak niyetim..Kabartmanın yanı sıra blog arşivim not defterimdir diye hatırlatarak ilk fırsatta dikilecekler arasına aldıklarım olsun bunlar istedim..
Kötü değil ya :)
Uzatıp yormak istemiyorum..
Uzun etek sevdasına kapıldım dostlar..aah hemde nasıl..
Samanalevi gibi söner mi bilmem..
Söner mi sanmıyorum..
Yatıştırmak için bu yangını bunlardan birini yapmak gerekecek..
Sizce?













Kendinizi tutamayacak kadar sahip olmak istiyorsanız kolay yapımlı bir etek modeli  burada  mevcut..


Yaz gelsiiiin artık! !


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. Gelsin yaz gelsin lahana gibiyiz katlarımızdan kurtulalım. Hepsi birbirinden güzel sevgi paylaştığın için sağ ol canım. Keşke biraz zayıf ve uzun olsam banada yakışsa:(

    YanıtlaSil
  2. Tam aksine!
    Hafif kilolular da bence giymeli hem uzun oluşu boyuna boy katar dene bence sır doğru modeli seçmede olsa gerek :)
    Sevgiler cnm.

    YanıtlaSil
  3. yesillere bayildim hepside cok güzel .senin üzerinde bir resim hayal ettim simdi ;) o resmi buradada görmek isterim nurum

    YanıtlaSil
  4. Sondan 3 ve 4 daha güzelmiş sanki model olarak yani :) renkleri cıvıl cıvıl olsa tam olur gibi geldi bana.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. senin gibi sevgi dolu birisi kimseyi kıramaz hayatım bence blog aleminde en harbi bloglardansın çok faydalı buluyorum blog mühendisim benim seni alnının çatısından muhah diye öpüyorum:))anaam dudaklarım boyandı:))

    YanıtlaSil
  6. Bende hepsine bayıldım hepsine..
    Melek ablam üzerimde derken??
    Dikip göndereyim bir resim ablaaam canım sarıldım!
    Mız mız senin beğendiklerin de hoş balım sevgiler..
    Semacım bende öptüm bende bi kocamaaaan ki sorma teşekkür ederim canım çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
  7. Gecen yazdan bu yana en beğendiğim parçalar oldu benim uzun etekler.hele o cıvıl cıvıl olanına bayıldım bayıldım:) keske elimden gelse de bende almak yerine sıkıp gitsem rengarenk

    YanıtlaSil
  8. hepside pek bir güzelll bencede yaz gelsin artık sevgiler tatlım :)

    YanıtlaSil
  9. Canımmmmm hayat çok kısa sen sıkma canını biri kırıldıysa bile istemeden olmuştur.Herkes senin içini bilir o yüzden üzülme sakın.

    BU arada bir modelist gözüyle cevap verecek olursam 2. sıradaki çiçekli etek ve o nehir yeşili olan etek çok hoşuma gitti.

    Tabi hepsi hoş ama onlar gözüme çarpanlar dikmek rahatlatır insanı çok iyi düşünmüşsün..

    Sevgiler kucak dolusu

    YanıtlaSil
  10. Çok şanslıyım annem bunların hepsini dikerim ben dedi :)

    YanıtlaSil
  11. Canımı sıkmadım Mervecim ama hayatta her şey oluyor..
    Şu var ki üzerinde durup kahrolan insan değilim,öyle olsa çoktan vedalaşırdık :)
    Söylediğin modeller çok güzel bir an önce dikmek istiyorum arkadaşımın elbisesi var elimde onun bitmesini bekliyorum..
    Nedense ben elime almadan da bitmiyor :)
    Sevgiler..

    Sümeyye annene var ya hiç boş vakit bırakmadın:)

    YanıtlaSil
  12. gönlü güzelim ben senin üzerinde görmeyi kast ettim dik giy ve burayada resmini koy guzucum

    YanıtlaSil
  13. Allah neverdiyeseye bende katılıyorum sevgiciğim dik ve giy sende görelim süper fikir :)

    YanıtlaSil
  14. İnşallah ilk fırsatta sizi sevindireceğim :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR