29 Mart 2012 Perşembe

Hepsi 1 Taneden Desem?

Bir parça ile kombin yapılabilir..ancak başka parçalar ile farklılaşabilir ancak bir şeylerle giyilince değişiklik kazandırılabilir diye biliyordum ama öyle değilmiş bazen işte..Zarif abaya nasıl olur?
postumdaki abayalar hep aklımda özellikle de havalar ısındıkça ah bir yolunu bulsam yapabilsem ne kadar mutlu olurum dememe rağmen kalıpsız da çalışamadığım için uzaktançikolata nehri olan bir vitrine bakar gibi bakıp bakıp canım çeke çeke izliyorum onları..
İlkbahara özel bir kaç yeni parça var sitesinde Zarif abaya postumun sonlarında kaynağını bulabilirsiniz ve ulaşabilirsiniz..ama Facebook sayfalarına da bir kaçını eklemişler saolsunlar ona ulaşmak içinse buraya tıklayabilirsiniz..
Sizinle paylaşmak istediğim ve şüphesiz de imkanım bilgim olsa yapmak isterdim diye diye içimden geçirdiğim karşısında resmen eridiğim bir abaya var..
Bir tane abayada sayısını hatırlamıyorum sanırım 7 ila 8 arası farklı model çıkartmışlar ortaya..
Bu zekice..ve çok güzel yaa :)

Değişen tek şey aksesuarlar..ee bunu zaten her kıyafetimizde yapıyoruz..burada değişen sadece aksesuarlar kıyafet hep aynı..
Cennetten çıkmış gibi..yoksa abarttım mı?











Nasıl ama!
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

Recent in Recipes

SON YAZILAR