12 Mart 2012 Pazartesi

Bloga nazarlık nasıl asılır?

Herkese tekrar merhaba..Blog tasarım öneri ve güzellikleri devam ediyor..faydalanıp da sesi çıkmayanlar faydalanıp da coşkusunu gizlemeyip bir teşekkür edene selam olsun sevgilerimi kucak kucak gönderilsin..
Sitem kokulu başlangıcımın sebebi bir çok kez yayınladığım blog tasarımla ilgili konularımdan faydalanan kişi sayısının çok olduğunu bilmek ve gelen teşekkür sayısının az olduğunu görmek üzücü elbet..
Ama yapacak bişey yok..
Ataları ''Bana bir harf öğretenin 40 yıl kölesi olurum''un çocukları artık bir teşekkürü zor ve ağır bir şey sanıyor olmalı ki ya da gereksiz olmalı onlar için söylemeye dilleri varmıyor..
Sad but true..Acı ama gerçek..
Yine de bu tür paylaşımlarımı teşekkür eden emeğimin karşılığını takdir eden sevgili dostlarım için yapıyorum..diğerleri alıp gitsinler..sessizce..
Evet!..ne yapıyoruz bu gün?
Baharı karşılamak ve bloglarımızı süslemek istiyoruz dimi?
Yani blogumuza da yansısın veya blogumuz çok güzel oldu öyle ki nazar değsin istemiyorsak bir nazarlık koymak şart..
İyi de nasıl??

Bütün bilgiler eski arayüzüne göre gösterilmektedir..yeni arayüz kullanıcıları bu posttan bilgi alabilirler..




Blogumun sol üst köşesinde duran küpe çiçeğinin yerini pekala bir nazarlık da alabilir resimde gördüğünüz üzere.. İlk resimde şu an kullandığım ve belki değiştireceğim ama konu gereği göstermem gereken çiçekli süslemem var alttaki resimdeyse çiçeğin yerine bir nazarlık astığım görüntü var..

Resmin türünü şablonunuzun renklerine türüne veya zevkinize göre seçeceksiniz orası tamamen size ait bir seçim..

Bunu artık yapalım Sevgi diyorsunuz ..

Yapalım!..

Bismillah diyoruz..



Kumanda panelimizden



 Tasarıma tıklıyorsunuz




Ardından Gadget ekle diyoruz..



 HTML-Javascript gadget'ini seçiyoruz..


İşte tam bu kısma yani kod bölümüne aşağıdaki kodu yapıştırıyorsunuz
<script language="JavaScript" src="http://allblogtools.com/MiSc/static-image/allblogtools-aditopleft.js" type="text/javascript"> </script> <script language="JavaScript" type="text/javascript"> cot("http://thumbs2.picclick.com/pict/3306878132054040_/Evil-Eye-on-Butterfly-Amulet.jpg")</script>


Verdiğim kod içerisindeki resim nazarlık resmidir dileyen onu kullanabilir..değiştirmek istiyoruz diyelim o halde kod içerisinde bulunan resmin adresini arzu ettiğimiz resmin adresiyle değiştirmemiz gerekiyor..

Kod içerisinde daire içine aldığım adres resmimizin adresidir..
Eklentimizi mümkün mertebe şablonumuzun alt kısımlarına yerleştirmek blogumuzun yüklenme süresini etkilememesi bakımından önemlidir.. Önizleme'mizi yapıp herşey arzu ettiğimiz gibiyse 



Kaydet deyip çıkıyoruz..


Kod kaynak:AllBlogTools





 Not Not:
Nazarlık-Çiçek veya fikri beğenip de ne asacaklarını bilemeyen dostlarım için hazırlamış olduğum şeffaf resimlerden birini seçebilirler.. 











Sevgilerimi gönderdim..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

15 yorum:

  1. aaay bende alayim bitanecik olmaz mi :p
    Hayirli sabahlar guzel insan :)

    YanıtlaSil
  2. ama sen cok tatlisiiiin yaaa :)) ellerine saglik allah rizasi icin kardeslerini sevindirmeyi ve her seferinde allah razi olsun senden sevgi dedittiriyorsun ALLAH RAZI OLSUN SENDEN SEVGI :))
    bende konduru verdim nazar boncugumu :)) aslinda orda kusleri kondurmakti niyetim ama kotttan bisicik anlamadim :( ama nazar boncuguda fuzel oldu :))
    cok tesekkur ederim bahar kizi öp benim icin oda seni öpsün benim icin :))

    YanıtlaSil
  3. çiçek fikrine bayıldım canım...Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Aaaa çok hoşuma gitttiiii, harika oldu bayıldım :) teşekkür ederiizz

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederiz o zamansa burdan bağırıyoruz sessizce :)

    YanıtlaSil
  6. Tekrar günaydın Fatmacım..al tabii canısı güle güle kullan ama dediğim gibi yaparsan yani şeffaf olanlardan eklersen çok çok daha güzel duracak..

    Neyrancım rica ederim canım beğenmene sevindim..

    Bayılma kız :) Beğenmen ne güzel!

    Rica ediyoruz zynplcy..

    YanıtlaSil
  7. Hemen uyguladım ve çok hoş oldu. Çok teşekkür ediyorum:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. Ay süper :D
    Sonuncu resimleri, kuşlu olanları kaptım kaçtım haber vereyim :D
    emeğine, ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  9. bi de bişi sorayım; sizinki solda ya şimdi, sağa alamıyor muyuz acaba??

    YanıtlaSil
  10. sevgim,
    kuşları aldım lakin beceremedim,
    banner hazırlamaya çalışayım diye niyetlendim ama senin yaptığın gibiolmadı,
    teşekkürler güzel yüreklim,

    YanıtlaSil
  11. güzelmiş meraklılarına süper fikir , bazıları ev eşyalarınıda durmadan değişir aynen blogtaki profil ve şablonları gibi:))

    YanıtlaSil
  12. Canım zevk meselesi aslında ama zaman zaman yenilenme ve ziyaretçiyi de farklı ortamda karşılamak da guZel oluyor kişisel bir tercih herkes nasil arzu ediyorsa öyle yapıyor bu normaldir

    YanıtlaSil
  13. canim iyiki varsin sen olmasaydin kim bizleri böyle bilgilendirirdi :) bende deniycegim paylasim icin tskler

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  14. cok cok tesekkur ederim. ne zamandır arıyordum, emeğine saglık. sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkürler :) Sayende bu şirin küçük nazarlıklarla blogumdaki o kocaman nazarlıktan kurtuldum :) İyi ki varsın temiz kalpli yardımsever arkadaşım :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR