30 Mart 2012 Cuma

Dostlardan paket var!

Günaydın güzel insanlar ve tatlı dostlarım..
Yorgunluğun üstüne en iyi ne gider?..
Bir kahve mi?
Yoksa dosttan gelen bir hediye mi?..veya iki dosttan gelen hediyeler mi?
Tabii ki bu!..
Dün öğle vakti sevgili gelinim Gülay ile atlayıp motora cuma vaktidir iş yapılmaz diyerek postaneye attık kendimizi..
Arkadaşlardan paket vardı hemde iki tane ama kimdendi acaba diye meraktan ölüyordum...



Saolsunlar hediye gönderenler de sordu benim mi benim paketim mi diye?..cevabı bilmediğim için söyleyecek hiç bir şeyim yoktu onlara..
Postaneden paketlerle eve geldiğimde paketleririn içindekileri merak etmeyi şöyle bir yana bırakın arkadaşlarımdan bana bir şeylerin gelmiş ulaşmış olması beni çok heyecanlandırdı..
Sanki onlar gelmişti evime..
Telaşlandım :)

Paketler sevgili Şeri'm'in ve Fatma'cığımdan geldi..
Yani sizin de tanıdığınız KelebekMisali ile Sevgilerimle blogların sahibeleri..
Mahcup oldum mahcup hissettim kendimi..o kadar cici şeyler göndermişler ki..
Hem kendileri görsün hem sizinle paylaşmak adına yayınlıyorum bu cici hediyeleri..

Benim emeklerim helal olsun kat kat..her zaman Allah izin verdiği müddetçe yanınızdayım ne olur dostlarım sizde helal edin..

Sevgiler ve koooooocaman öpücükler.!


 Bunlar Kelebeğimin hediyeleri,o çooook istediğimiz bone vardı ya hani şu postumda bahsettiğim ve resimlere hepimizin bayıldığı? ..pazarda bakarım buralarda var demişti hatta havalar çok soğuktu kıştı o zaman karlı ve soğuk havada gidip aramış yavrucum ama bulamamıştı..



Fatmacım çoooooook teşekkür ederim açmadım daha inşallah ayrı bir post olmayı hakettiği için ona özel düşüncelerimi sunacağım ve daha bir çok cici şeyler eklemiş,Kelebeklik yapmış resimlerden de anlaşılacaktır :)
Kelebekli yüzüğe de bayıldım eyfel kulesine de topuklu küpelere de çoraplara da tokalara da ve mektubuna da yavrucum..Allah razı olsun duaların kabul olur inşallah kuzum..


 Şeri'm..
İstediğim gibi değil dedin,içime sinmedi ama gönderdim yine de dedin..ne iyi ettin..
Miiis gibi sözlerin yazıların güllerin geldi evime..
Şahane bir resim çerçevesi göndermiş(resimlerdeki biz değiliz tabii ki) birde çok çok tatlı bir not defteri ve kalemini de koymuş..
Düşünceli tatlı yürekli kraliçem benim :)
Zarif ve güzel dostum benim..


Güller yağsın üzerinize toz pembe olsun hayatınız ruhunuz hep gül koksun ve bu dünyadan göçtüğümüzde bile geriye hep güzelliğimiz dostluğumuz kalsın ve hatırlansın diliyorum..
Aaah düşünceli sevgi dolu dostlarım benim..
Hakkınızı helal edin..
Allah hepinizi çok sevsin çook çok mutlu etsin inşallah..
Teşekkür ederim!!!!
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. :) Artık Elife ninki de gelsin :) çok heyecanlı ya :D

    YanıtlaSil
  2. Bu paket sana ulasti ya ölsemde gam yemem artik :)
    Cok sukur ya rabbim :)aceleye geldi bitanem gonul daha cok sey isterdi fakat hem acemiligime hemde aceleme geldi okadar heycanliydim ki hayatimda ilk defa kargo gonderdim ben tek temennim cekiliste cikan ablayada sag salimm ulasmasi..

    uzaklarda bir dostu mutlu edebilmek ne hos cok sukur rabbim icimde kelebekler ucusuyor kelimeler yetmez;
    Gonum ister ki tum blogger arkadaslarima ufak ufak biseyler gondereyim insallah yavas yavas onuda yaparim rabbimin izniyle ..

    kocaman sariliyorum opuyorum seni sevgi ..

    YanıtlaSil
  3. bir benim hediyem gelmedi zaten:(

    YanıtlaSil
  4. cook güzel hepsi güle güle kullann :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Cok duygulandim ya, ne kadar guzel birsey bu hediyelesmeeeek. Banada dun paket geldi hemde ta Canadadan. Uzaklardan birilerini mutlu etmek ne kadar guzel birsey.
    Ikisininde hediyesi birbirinden guzel, sirin. Dusunmeleri yeter zaten.
    Hepsini gule gule kullan.
    Boneli postuda merakla bekliyorum, bakalim nasil olacak.
    Ohh butun yorgunluk gitmistir dimi Sevgiii.

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan sevgim .dostlar yüreklerdeki güzelliklere vesile olmuslar sagolsunlar .benim paketim bende bu kararsizlik oldugu sürece gecikecek sanirim affina siginiyorum nurum

    YanıtlaSil
  7. Bir sünneti yaşamak ne güzeldir.Hele karşılıksız ve beklentisiz olursa.Mutlu mutlu kullan hediyelerini :)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan canım yakışır
    :))

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel hediye almak, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar hoş şeyler...
    Yazdıklarınızı okurken ve fotoğraflara bakarken benim de üzerime güller yağdı adeta :)

    Güle güle kullanın hepsini...
    İçten sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  11. bu etkinlik çok hoşuma gtti.bidaha bidaha...hediyemi blogumda duyurdum...

    YanıtlaSil
  12. bu etkinlik çok hoşuma gtti.bidaha bidaha...hediyemi blogumda duyurdum...

    YanıtlaSil
  13. Hediyeleşme etkinliği çok güzeldi evet ama biraz ara verelim özleyelim biraz canlar..
    Sağımız solumuz hediye bakın :))
    Sarıldım koooocaman hepinize..

    YanıtlaSil
  14. canım benim,
    en güzellere layıksın,
    kusura bakma,
    yüreğine sağlık,
    güzel günlerde kullan cicilerini,
    şeri öper...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR