21 Mart 2012 Çarşamba

Çilekli Süt Soru Mim'i

Günaydın blog diyarı günaydın dostlar uğrayanlar kalanlar ve tekrar gelecek olanlar..
Hayırlı bir gün güzel anlar ve güzel amellerle donanmış kayıtlarda sevabı yüksek olacak bir gün yaşamanızı diliyorum..
Herkese..
Sevgili Çilekli Süt demiş ki bir mim yapayım da düşündüreyim sevdiklerimi biraz..ooh ne ala..mim'de gerçekten başarılı ve güzel..
Soru mim'i..konularıma girişmeden önce biraz da düşünmek ve kendimi yoklamak için öncelikle mim ile karşınızdayım bu gün..
Çileki Süt'e teşekkür ediyorum ve başlıyorum..

Bismillah..


1)Kendini seviyor musun?

Bazen çok bazen hiç..
Yani gün içerisinde veya bir durum karşısında yaptıklarıma bağlıdır..
Kendimi severim derim ama nefsani duygular ağır basınca gerçekten kendime benden başka birinin büyük zarar veremeyeceğinin farkına varıyorum..


2)Yapmaktan hoşlandığın şeyler nelerdir?

Yapmaktan hoşlandığım şeyler çoktur ama vaktim az olduğu için blogumla uğraşmayı severim bir de sevdiklerimi memnun etmek büyük haz veriyor bana..
Sevdiğim şeyler uzundur dolayısıyla uzun bir listeyle yormak istemiyorum..


3)Hedeflerin nelerdir?

Tek hedefim ya da iki büyük hedefim var.
İlki çocuklarımın güzel insan olmaları..şımarıklıktan sünepelikten uzak..
Bir efendi bir de hanım yetiştirmek istiyorum..zor iş.
İkincisi ise dünyadaki imtihanımın sonuçlarının güzel olmasını çok istiyorum..
 

4)Nefret ettiğin şeyler nelerdir?

Nefret demeyelim..sevmediğim şeyler vardır,yüreğimin dayanamadığı şeyler..kaldıramadığım veya hazmedemediğim şeyler.
Nefret ve kin demek istemiyorum.

İlham aldığın kişiler?

Hangi konuda :)
Kayınvalidemi örnek alırım ilham ise hangi konu olduğuna bağlı..
Yazmak istiyorsam şiir yazacaksam mesela Ümit Yaşar'ı çok severim..
Yazı yazacaksam Senai Demirciyi severim ondan ilham alabilirim..
..böyle uzar..

5)Favori şarkıların filmlerin kitapların nelerdir?

6)Favori şarkılarım Arno Elias-El Corazon
Bunun yerine hiç bir şarkı koyamadım henüz..
Film olarak Son Samurai favorilerimden biridir aklıma ilk gelen.
Kitap olarak da Muhammed Bozdağ'ın kitapları bir de kutsal kitabımız yok yerine konacak başka bir eser..

7)Birisinin yazdığı ölüm notunu bulsaydın ne yapardın?

Nerden buluyorsun bu soruları..bana özel bir şey yazdıysa bu yük ağır gelir olumsuzsa sözleri başka bir şey veya birine yazdıysa duruma göre hareket ederim..açıkçası böyle bir not bulmasam daha iyi olur..

8)Kendini bir cümleyle anlatabilirmisin?
Bir cümle ile ben:Modern Trajedi Direniçşisi



Teşekkür ediyorum ve noktalıyorum..

Sevgiler herkese..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. canım mim konusu takıntılı olduğun konulardan ilk 5 i yani seninde fazla sevmediğin ama bir türlü vazgeçemediğin takıntıların
    bu arada senin hedefinde çocukları yetiştirme konusu bende de var inşallah çümlemizin çocuğu bilgili güçlü sağlıklı ve herşeyden ötesi inançlı birer birey olurlar da bizlerin çabasıda boşa gitmez onlarla gurur duyarız :)

    YanıtlaSil
  2. Sultancım o halde takıntılar mimi diyelim buna Çaçaron arkadaş da öyle adlandırmış sana yorum yazdıktan sonra gördüm..
    İnşallah Rabbim güzel ve düzgün topluma faydalı olan insanlar olarak yetişmelerine yardımcı olur ve nasip eder canım..sevgilerimi gönderdim..

    YanıtlaSil
  3. mimi cevapladığın için teşekkür ederim :) bu arada hediyeleşme etkinliği görevimi bugün başarıyla ifa ettim, bilgine :)

    YanıtlaSil
  4. Hersey gonlunce olsun insallah
    Yavrularini diledigin gibi yetistirebilmen dilegiyle hayirli aksamlar

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR