20 Mart 2012 Salı

Fiyonklu etek modelleri

Uzun etek uzun etek dedik bir çok model ve renklerle bu postumda körükledik yangınımızı..
Uzun etek dikilecek..bu kural oldu artık ama fiyonk durumu da mevcüt artık..
Dostum Elife ile etekler hakkında konuşurken puantiyeli uzun etekler de hoş olur demişti.ona hak vermemek mümkün mü?..
Puantiyeli dışında retro havası olan biraz da vintage görünümlü kıyafetlerin daha çok beğenildiği bu dönemde..(moda demek istemiyorum) fiyonklu eteklerin de çok sevildiğini tahmin ediyorum..
En azından ben bel kısmında büyükçe bir fiyonklu eteğe hayır demem..
Fiyonk illa ki arkada olması şart değil tabii..
Ön tarafta olduğu zaman da çok hoş kanaatimce..
Bakın..
Bu modelleri çok sevdim tek şart uzun olmaları..böyle kısa giymediğim için uzun eteklere de yangınım mevcüt olduğu için..en güzeli fiyonklu ve uzun değil mi?









 Bunu daha bir sevdim kumaşın türünden olsa gerek veya ceplerinden de olabilir..

 Bu şahane!!..Renk model herşey..ama kısa olmak şartıyla..

Bu ne ki?
Sevgili arkadaşıma diktiğim elbiseye krem rengi veya kirli beyaz da diyebiliriz bel kısmına koymayı düşündüğümüz fiyonkun kumaş adayları..


Fikir öneri kabul..
Sarıldım :)
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. Ayyy abla 3 ve 5 e bayildiiim uzun olsalarmiiis :) harika renkleriyle falan. ah keske bende dikebilsem.
    Seniin diktigin etegide cok merak ettim simdi. Nasil bisey oldu ablaaa.

    YanıtlaSil
  2. canım çok güzeller bunların bazılarını uzun eteklere de uygulayabiliriz0, izninle bazılarını kopyalamak istiyorum

    YanıtlaSil
  3. hepsiii cok cicibici... mehtap ve ayseye katiliyorum uzun etek konusunda :) kurdaleli eteklerde cok tatlii... ahh su dikis isini bi bende ögrenmem lazim diyorum ama lafta kaliyor hep :)

    YanıtlaSil
  4. Tabii ki uzun olmaları şaryıla beğendim onları yoksa mini etek kim ben kim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR