9 Mart 2012 Cuma

Güzel kitapları seviyorum!

Eline alıp da okuduğun kitabın kokusu ve dokusu,sana hissettireceği duyguları tahmin edememek ve içine gömülüp büyük bir yolculuğa rızanla kendini teslim etmekse okumak..
Seçilen kitabı bir dost bir yoldaş ilan etmekse eğer..ben kitapları dost okumayı yolculuk biliyorum evet..
Özellikle de kitabın bana verdiklerinden tattırdıkları ve öğrettiklerinden çok dış görünüş olarak güzel olanları da bir başka seviyorum..




Yazarın gözlerinden damlayan ışığı sayfalara dökmek içindekii güzelliği sana ulaştırmaktır kitap.

Okumaktan çok okuyamadığın zamanlarda bile yanında bulunmasını istediğin arkadaştır kitap..


Zamanını boş geçirmek yerine..zamanına anlam katmaktır kitap..anları manaya dönüştürmektir kitap..

Sayfalarındakileri merak ederek ilk satırları okumak..


Günün bir dilimini ona özellikle ayırıp onunla kalmak..

Başkalarına sevdirmek için göz önünde bulundurmak özendirmektir kitap..


Kitap bilinçli olarak seçilen kardeş gibidir..arzu ettiğin dede gibidir..


Ve bütün bunları hissetmek için..Okumak şart..

Hayırlı sabahlar..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. kitaplarım olmadan asla her dışarı çıkışımda muhakkak 2-3 kitap alırım..kitap okumanın faydaları o kadar çok ki özellikle çocuklarımıza küçük yaşlarda bu alışkanlığı kazandırmalıyız.

    YanıtlaSil
  2. Hayatımda çok nadir olarak kitapsız dışarı çıkmıslıgım var :) bazen markete giderken bile alıyorum yanıma :) nolur nolmaz :) yalnız bu kitaplar harikaymıs :) keşke defterleri olsa ve annem okumasa da ben de alıp günlük yazabilsem :)

    YanıtlaSil
  3. Kitapsiz bir hayat düsünemiyorum..
    Resimlerin cok güzel..ellerine saglik güzelim..
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Kitapsız bir gün düşünemiyorum. Elimden gelse heran her saniye okuyabilirim ki elimden geldiğince yapıyorum bunu. :)
    Bende çantamda kitapsız gezmeyenlerdenim. Bir kaç dakika bekleyeceksem dışardayken o arada bile okurum. :)
    Ve kapakları, renkleri bazen kitap seçerken etkili olabiliyor...

    YanıtlaSil
  5. Kitapsız olmadı..kitapsız olmaz..ve öyle zannediyorum ki..kitapsız olmayacak hayatımız..
    İnşallah bu güzellikte ve bundan daha büyük bir güzellikle kapatırız hep kitaplarımızı..içindeki meyveleri içimize sindirerek faydalanarak..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR