8 Mart 2012 Perşembe

Şişedeki mesajınız ne olurdu?

Her zaman farklı bir duygu hissederim şişedeki mesaj denince..her zamanda merak etmişimdir içindeki mesajı..kim yazmış neden yazmış ..genelde çaresizlik içinde olan veya yardım bekleyen birinin çağrısıdır şişedeki mesaj..ya da ifade edilemeyen duyguları bir şişeye kapatıp denize salarak içimizden çıkartmak mı?
Bilmiyorum..
Yeni bir kategori açmak istedim..
Aklımdaki sorulara sizin cevabınız da eklensin istiyorum..hani olur ya bazen..başkası yerimde ne yapar ne eder ne cevaplar veya bütün bunları nasıl yapardı soru ve merak ettiklerimin renklenmiş hali olması bakımından :)

İlk sorum biraz romantik veya kimine göre dramatik..

Şişeye bir mesaj yazıp denize bırakacak olsaydınız şişedeki mesajınız ne olurdu?


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

17 yorum:

  1. bilemedimki!!!
    sevgim,
    karışık bende şimdi bazı duygular...

    YanıtlaSil
  2. siseye bir mesaj koyan ve yollayan birisi olarak simdi ne yazardim bilmiyorum, ama bundan bir zaman önce, nisanliyken nisanlima sise ile mektup göndermistim ve bu mektup'da askim'a ulasmisti - posta ile ;)
    ... o zaman kendisine neden onu seviyorum diye 100 tane neden yazmistim ... :) simdi yazmaya baslasam, herhalde nedenlerin sonu gelmez ;)

    YanıtlaSil
  3. Şeri'm..düşün biraz yarın cevapla..ama mutlaka yaz..özellikle senin yazacağın mesajı merak ettimm şimdi :)
    İyileştin mi?..msn de açmıyorsun..:(

    streetfashionandmore..adını yaz kuzum..
    O şekilde bende göndermek istedim işe bak..ne kadar güzel bir fikir..sanırım benim mesajda uzun olacak..

    YanıtlaSil
  4. Sevmek umut etmekse eger,
    ben umudumu hic yitirmedim ♥

    YanıtlaSil
  5. O siseye kendi sözlerime can dostum ile muhabbet etmenin ne kadar güzel oldugunu yazardim..Ve biran önce onunla yüz yüze konusmayi cok arzu ettigimide yazar ve kavusma duasinida not etmeyi unutmazdim :)..
    Not: O dost kendini bilir ;)

    YanıtlaSil
  6. Canim sunuda sormadan edemiyecegim:
    Senden ilham alip bloguma uyguluyorum acaba seni rahatsiz ediyormu ?

    YanıtlaSil
  7. günaydın,
    güzel hayırlı bir gün olsun inş.bizler için Sevgim,
    şuanki düşüncelerimi yazmam lazım,
    eminimki,sevgiliye yazmazdım,
    canım babama not bırakırdım,
    -hadi gel,kahveyi,elma şekerimi,annemi,şehvalimi de al gel derdim.
    not-hayattalar çok şükür.
    öpüyorum canısı,şeri...

    YanıtlaSil
  8. Kelebeeem söz çok güzel bayıldım mesajına :)

    Meryemcim..saol canısı :)

    İlhamla ilgili yorum bıraktım Meryemcim ..

    Şeri'm..biz özelden laflarız :)

    YanıtlaSil
  9. Yine ben ve yine bir soru :))
    Hakkini helal et canim yine birsey soracaktim müsaadenle..
    Su "Bi Selam ver" mesaj kutunu cok begendim acaba biz nasil blogumuza bunu koyabiliriz..Artik arkadaslar adinada yaziyorum zira onlarda bilgileniyorlar ;)..
    Yardimlarin icin tesekkür ederim güzel arkadasim ;)..Selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  10. Guzel bir dost'tan özel gunaydin mesaji almak gibisi yok tebessum ettirdin allah razi olsun guzel dost :) Kocaman gunaydin, sevgiyle kucakliyorum seni, hayirli cumalar canim benim :)

    YanıtlaSil
  11. ben mesaj olarak bir dua yazardim....

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  12. İki cihanda da mutluluk.
    Daima hayırlı insanlarla karşılaşmak,
    hayırlı bi kul olmak.
    (İnsanları tanıdıkça bu duanın önemi daha iyi anlıyorum.)
    Sevgilerimle Sevgi :)

    YanıtlaSil
  13. su vakitte su hasta halimde aklima gelen tek sey .siseye mesaj olarak
    "kahve severmisin ??,,
    yazardim ;)

    YanıtlaSil
  14. Filmler de genellikle şişeye yardım isteyen notlar yazılır:)
    Ama ben bir şişeye not yazsaydım;

    Sevginin adı önemli değil,
    İster aşk,ister dostluk olsun.
    Yeter ki sevelim,sevilelim.
    Sevgiyi yüreğimiz de hissedelim.

    Diyerek herkese sevgi aşılayan bir not yazardım:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. kahve severmisin ha :) Bayıldım bu mesaja..bayıldım..

    YanıtlaSil
  16. Sevgili!

    Yollamayacağım ve dahası şişeye koymayacağım bu mektubu sana oturduğum yerden yazıyorum. Öyle uçağım falan düşmedi. Issız bir ada ya da balta girmemiş bir ormanda da değilim. İstanbul'da; sokağı, mahallesi belli bir apartmanın beşinci katındayım. Sakızlı muhallebi ve keşkül paketini karıştırıp az önce pişirdiğim ve her kaşıkta farklı aroması olan, dumanı üzerinde tatlının muhteşem kokuları eşliğinde yazıyorum.

    Sevgili diye başladığım mektubun adresi olmadığı gibi muhatabı da henüz bilinmiyor. Yani daha tanışmadık. Hazır bahar kapıdayken 30 yıllık saklanma ve bekleme sürecine de bir son versen diyorum. Benim seni bulmamı bekliyorsan emin ol bi otuz yıl daha beklersin. En iyisi aklını başına topla ve yakana kırmızı karanfili eline de kitabı tutuşturup çık sokağa :)

    Yazarken aldığım keyifi umarım siz de okurken almışsınızdır
    Güzel geçsin gününüz

    YanıtlaSil
  17. Benim mesajım her zaman söylediğim bir söz olurdu..
    '''Hayat ne enteresan''

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR