4 Mart 2012 Pazar

Sağ tıklamanızda ne var?

  
Düşünüyordum da mouse'unuza sağ tıklayıp yorum kusutuna yapıştırırsanız acaba ne çıkar?
Sağ tıklamanızda neler kopyalı..
Konuyu okuyan yapıştırıversin yorum kutusuna..
Bende ne varmış bakalım mı?


Ben
Kelebekmisali
kubraningunlugu
petrolmavilisevilmezmi
biraydamasali
isterrenklihayat
sevgilerimle
santiyeningulu
haticekaradayi
365gunluk
evkusu
gelinayse
birtutamkekik
kevser
zeynepce
balkavanozum
kelebekgibi
gokche
aylin
cileklisut
aylindendenemeler
ikikizbirerkek
fatimailehayat=istebenim kucuk dunyam
mutluet
hulofera-bendekiziler
balyanaginhikayesi
obrisko

Evet,en son Gelin Ayşe Gelin'in istediği Hediyeleşelim Güzelleşelim etkinliğine katılanların listesi var..

Sizde ne var?
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. eheh hiçbirşey yokmuş :) yeni açtım bilgisayarı :)

    YanıtlaSil
  2. mızıkçılık yapmıyosun dimi :)

    YanıtlaSil
  3. ‎"Gittiğim eğer bensem, söyle bana kimden gittim? Sende yoktum zaten ben, ben yine bende bittim..."

    Nazım Hikmet Ran


    :))))şeri...

    YanıtlaSil
  4. Duygu insanı nasıl da belli oluyor dimi?

    Şeri'm!!!

    YanıtlaSil
  5. r şey mümkün değil.
    Şu anda her şeyden ayrı, her şeyden uzak

    diye bir sey cikti bende bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. http://4.bp.blogspot.com/-dB689w_9GFY/T1JJi7fPrSI/AAAAAAAACi0/ip30tS-i5BQ/s400/422567_365197856843149_119629274733343_1353875_2007047988_n.jpg

    bu çikti neki bu acaba :D

    YanıtlaSil
  7. Görme engelliler için kopyaladığın resmin adresi Fransalı Gelin :)

    Havva ne diyosun :)))

    YanıtlaSil
  8. Sevgi nerden geldi aklına. Keşke akşam okusaymışım sağ tuş boş su anda yeni kalktımya...

    YanıtlaSil
  9. ŞİK:post op kontrol
    HİK:yaklaşık 2 hafta önce lomber diskopati nedeni ile opere olmuş. hasta kontrol amaçlı polikliniğimize basvurdu.

    SONUÇ:Tedavi ile taburcu (R.V.)


    herzamanki gibi hasta şikayeti var:D:D

    YanıtlaSil
  10. Sonra da onu en aşağı derekeye düşürdük.

    6 – Ancak iman edip güzel ve makbul işler yapanlar müstesnadır

    (Az önce yorum yaptığım bir blogda yoruma yanlış eklememek adına kopyaladığım Tin Suresi ayetlerinin bir parçası çıktı :))

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  11. http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/23148384.jpg

    bende bir daha yaptım bu resim çıktı..sefgili mahallem :)

    YanıtlaSil
  12. Your account has been removed. We're sorry to see you go!

    esimin instagram hesabini silmistim :D

    YanıtlaSil
  13. Pazartemiz guzel gecsin insallaaaah :)
    not : Kelebek sende acilarinin cocugunu oynama !

    Hepinize kocamaaan bir muuuuah kondurdum ;)


    hehehee face'de yazmistim duzenlemek istedigim icin kopyalamistim :p

    YanıtlaSil
  14. sevgi hani ben niye yokum bende katılcam dedimya yazdımyaaa askolsun

    YanıtlaSil
  15. Asumancım sen asuşş diye mi katıldın?..
    Tatlım duyuru linkini gönder ilgili konunun yorum kutusuna şartlar tam olsun diğer katılımcı arkadaşlarıma da haksızlık etmiş olmayalım tamam?
    Kızma be yaaaa :)))

    YanıtlaSil
  16. aa mızıkçılık yok gene geldim bak :)

    http://fizy.com/#s/1qpg31

    bu varmış sağtuşumda. dinleyin :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR