12 Mart 2012 Pazartesi

Tarlamızdan kareler

Tarla Ekim ve Bahçe Günü..:)
Bu gün böyle oldu yaa nerden estiyse..ama laf değil inşallah bir kaç güzelliğe şahit olacaksınız..örneğin yarışma baya bi yattı kafama bakalım..sizde sevdiyseniz bu fikri hayata geçirebiliriz..
Tarlamızdan Mart ayında neler ekebiliriz? bahsetmiştim..
Geçen yıl çektiğim resimleri post olarak yayınlamayı ne zamandır düşünüyorum ama kış ortasında da yayınlamak istemediğimden kaldı öylece..
Bu sabah lafı geçmişken yeri zamanı da gelmiştir düşüncesiyle sizinle bahçe-çiftlik-tarla nasıl adlandıracağımı bilemediğim güzel bir yerin resimlerini ve Allah'ın bereketini göstermek istiyorum,paylaşmaktan büyük bir zevk ve mutluluk duyuyorum dedim ve resimlere geçtim bile..

 Önce oğlum hayallerini ekti toprağa..oltayı attı ve balık tutma yolunda sabırla bekledi..yok tutmadı tabii ki..ama topraktan dahi balık tutma ümidi çocukların hayal gücünü gösterir ve müthiş bir azmi..2 saat bekledi :)

Ekildiler tohumlarımız ve büyük bir emek ve çaba sonucu herşeyi anlatan görüntü karşınızda..

 Kızıl başlı güzeller..Sarışın başlı güzellerle yaz boyunca müthiş bir rekabet içinde yarıştı durdu..

 Salatalıklar yarışacakları kimse olmadığı için gelişigüzel yetiştiler..
 Tavuk hareminin şehzadeleri tövbe tövbe..birini kesmek zorunda kaldık..aldık kellesini..fesatçıydı ondan..:))))
 Su kabakları..devasa oldular bakmayın böyle minnoş duruşlarına..nasıl değerlendireceğimizi bilemedik hala duruyorlar öyle..
Bu domatesin kokusu ve tadını tahmin ediyorsunuzdur..

 Sivri biberlerimiz..ne güzel ve lezzetliler domatesle mmm..
Ve gün sonundan güzel bir kare..
İnşallah bu yıl daha güzel olur ve daha güzel kareler paylaşırım..
Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

17 yorum:

  1. Sevgi beni çocuklarımı eşimi hepimizi toptan evlet edinip burda büyütsene nolurrrrr....

    YanıtlaSil
  2. canim benim, burasi neresi... cok merak ettim

    YanıtlaSil
  3. Burası canım..


    http://degmesinyagliboya.blogspot.com/2012/03/nasl-bir-yerde-yasyorum.html

    Batı Trakya-Yunanistan

    YanıtlaSil
  4. Amanın sabah sabah gözüm gönlüm açıldı ne güzel yerler buralar böyle maşallah :)

    YanıtlaSil
  5. İste bu ne guzel dogayla basbasa olmak. bahceli ev arayislari icindeydim bugunlerde goruntuler daha cok heveslendirdi beni. kucuk bir bahce olsa da yeter bana.

    YanıtlaSil
  6. Bahçeli ev toprağa yakın olmak başkadır bence de küçük bile olsa bahçesi bahçesi olması yeter artar bile..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. SuPerisi..güzel dimi?..benim de içim açılır dediğin gibi oralara gittiğim zaman inşallah arabamı da alınca sık sık giderim size de güzel kareler gösteririm buradan canım hayırlı sabahlar.

    YanıtlaSil
  8. benı çocukluğıma götürdün o mısırlarla beek yapar oynardım saçlarını çok sveerdim yüz yapardım canıım mısırlara:)ahh ahh.hele salatalıkları annemkızardı ufakken koparma diye ama minnakken çok güzel oluyolar...

    Çok güzel bir yer .çok şanslısın

    YanıtlaSil
  9. Ah şimdi o bahcede olup butün sıkıntıları atmak vardı taze mis gibi domatesin kokusuyla.

    YanıtlaSil
  10. sevgiciğim bunlar çok güzel benim kendi ailemdede böyle büyük bir bahça vardı babaannem hep böyle sendeki bahçede olduğu gibi domates salatalık herşeyi ekerdi o zamanlar ben kıymetini pek anlamaz hatta orda sebze doplamaya yardım etmekten kaçardım ama şimdi onların kıymetini değerini daha iyi anlıyorum senin bu resimleride görünce o bahçemiz aklıma geldi yaz gelse de bede konyaya gitip o bahçeyi görebilirsem
    çok güzelmiş sen çok şanslısınki elinin altında öyle bir tarla var yeni ekimlerindeki paylaşımlarıda isteriz sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir yer :)
    Demek tavuk haremin sahzadelerinden birinin icabina baktiniz :))) ne güldüm varya ;)
    Bizimde burda epece büyük bir bahcemiz var ama benim böyle ekme bicme kültürüm yok veya sürekli yapmadigimdan da olabilir..
    Aslinda ugrassam olur :)..
    Bu güzel resimler-paylasim icin tesekkürler canim icim acildi adeta ;)..
    Sarildim

    YanıtlaSil
  12. ben bu postu cok sevdiim :))
    cok eglenceli bir okadarda icten anlatmisin canim benim o biberleri sabah kahvaltisinda yemek isterdim ;) taze dalindan koparilmis tomates gibisi varmidiir oooh mis ;) oglunun hayaline bayildim ;)

    YanıtlaSil
  13. Sevmenize hatıralarınız ve anılarınızın canlanmasına sebep olmasına sevindim..evet hasret bıraktı bizi modern zaman böyle güzelliklere..başka şeyler ister olduk..temel güzellikleri göz ardı ettik ama unutmadık dimi :)
    Herkese sevgiler..

    Oğlumun hayalleri çılgındır bazen akıl almaz..ama hayaller böyle olmalı zaten dimi?

    Sarıldım..

    YanıtlaSil
  14. En büyük zenginlik bu olsa gerek.Ellerinizle yetiştirip ellerinizle toplayıp yine o ellerle birbirinden lezzetli yemekler yapmak.insanın bakarken bile gözü doyuyor.çok güzeller Maşallah.

    YanıtlaSil
  15. Köpeği kediyi boşverin beni alın, tamamen organikim!

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR