13 Mart 2012 Salı

Evimevim Zeynep'im-Şablon Hediyem Geldi!

Hiç tanımıyorsun ve bir olay sebep oluyor..mutluluktan sevinçten havalara uçmana ..
Hadi sen bir adım at ben 10 atarım dediğimiz durumlar..sen elini uzat ben kolumu veririm..
İşte böyle bir şey..ve blog dünyasının benzersiz güzelliklerinden biri olan tanımadığın hiç görmediğin bir insan tarafından bir hediye almak..
Mutluluğum tavan yaptı bu sabah :)


Sakin sakin konularımı açarken postacı zili çaldı ve elinde bir paket vardı..işte bu..



Bendeki heyecan inanılmaz mutluyum hemde çoook mutluyum ama benden daha sabırsız meraklı ve heyecanlı olan minik bir canlı daha var bu evde..o da küçük kızım Bahar..
Resimleyerek açmak istedim paketi ama izin vermez..tutmak incelemek ve özellikle içindekini bir an evvel görmek için heyecanlanıyordu..




Paketimizi açtık ve içindekinden çok sevgili Zeynebin bana yaşattığı bu güzel duygular için açmadan görmeden önce teşekkür ettim..sevindim duygulandım..hatta zahmet verip yorduğum için üzülür gibi oldum..Sen beni mutlu ettin ya Zeynep..Allah da seni çok çok sevsin çok çok mutlu etsin canım..



Şablonunun yapım aşamalarında mailleştiğimiz günlerde şablon bitince ne bir ücret ne de başka bir beklentim olmadığını söylemiştim ama Zeynep saolasun bir şeyler göndermek bu şekilde teşekkürünü ifade etmek istedi..


 O günlerde ''Söz yangını'' adlı kitabı İzmir'de bulunan anneme almasını istedim..fakat ne yazık ki baktıkları yerde bulunmadığı için sipariş üzere geleceğini söylemişler..bekleyebilirlerdi ama o zaman değil..çünkü aynı gün hareket günüydü ..biletlerde kesilmişti..kitap böylece alınamamıştı..

İçimde kalmıştı üzülmüştüm..Zeynebe:illaki bir hediye etmek istiyorsan bir kitaba hayır demem ve ''Söz yangını'' kitabını seve seve kabul edeceğimi söyledim.. Zeynep de benim elimde o kitap zaten var seve seve gönderirim deyince.. Mutluluk duyduğum bir rastlantı meydana geldi :)

Kitabın ilk sayfasına da yazdığı not tam da bunu ifade ediyor sanki..  Kitaplar ikimiz içinde değerliydi çünki..




Ama bazı insanlar kalp zenginidir..ruhları cömert ve güzeldir..
Ellerimle bir şeyler yapıp göndereceğim dedi..Yorma ne gereği var dedim ama yok,dinlemedi :)
Elleriyle bu güzel ayıraçı da göndermiş..
Gün çaktı geldi işte..Postacı Zeynebin paketini getirdi ve bir buluttan sevgi ve mutluluk yağmuru durup başımın üzerinde kalbimin her köşesini ıslattı..


 Seni belki hiç görmeyeceğim..belki hiç karşılaşmayacağım..Karşımda görüp yaklaşırken heyecanlanıp kocaman sarılamayacağım belki ama bu duygularımı buradan ifade etmek her ne kadar az yetersiz ve tümünü ifade etmese de sana beni bu kadar çok mutlu ettiğin için çok çok çok teşekkür ederim Zeynep..

Sevgi yağmurunda ıslanman dileğiyle..


Zeynep'e yaptığım şablonu görmek ve blogunu ziyaret etmek için buraya :Evim evim
Şablon ile ilgili bilgi talep veya istekleriniz için ama daha da önemlisi buna benzer güzellikler yaşatmak yaşamak sevgiyi çoğaltmak içinse buraya tıklamanız kafi..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. bu kitapta beni rahatsız eden tek şey çok fazla tekrarlama vardı ama geneli itirabiyle çok güzel bir kitap. keyifli okumalar

    YanıtlaSil
  2. ay çok imrendim :) umarım benim düşündüğüm hediyelerimde sizin için böyle mutluluk yaratır :))

    YanıtlaSil
  3. :) bu kitabı ne kadar çok istediğini biliyorum :D Hep mutlu ol Sevgi Abla :)

    YanıtlaSil
  4. darısı bana inşallah,sevgim,
    hala aramaktayım en güzelini,
    kısmetse bu hafta inş.
    yorumumu aldınmı merak ettim,bişey yazmayınca yoksa göndermedimmi?
    öpüyorum,
    şeri...

    YanıtlaSil
  5. guzel gunlerde kullan canim benim ;))

    YanıtlaSil
  6. Güle güle oku canım,
    Görmeden sevmek bu olsa gerek.Ne güzel bir duyguymuş bloglarımız sayesinde öğrendik biz bunu.
    Nice yıllarr sürsün bu dostluklarımız,paylaşımlarımız.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. İnşallah canım hepinize teşekkür ederim..eksik olmayın emi ?
    Sarıldım..

    YanıtlaSil
  8. ne güzel de yapmış yaaa hakkaten ruhu güzel bu insanın :) maşallah.. Allah muhabbetinizi daim etsin..

    YanıtlaSil
  9. yorum kutusu bana ben ona ölece bakıp kaldım,ne yazıcağımı bir türlü toparlayamadım.Yazdıklarınız öyle güzel ki çok heycanlandım.Güzel dilekleriniz, dualarınız için binlerce tşkler.hepsine yürekten bir amin diyorum herkes için dileyerek bu duaları.Kitabın layık olduğu ellere gittiğinden emin olarak en içten dilek ve dualarımı da sayfalarıyla birlikte iletmiştim.Karşılık bulması çok güzel.Allah sizi hep mutlu etsin inş. hayırlı günler diliyorum..

    YanıtlaSil
  10. Zeynep teşekkür ederim canım..inceliğin ve düşünmen çok mutlu etti beni canım..
    Sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  11. guzel gunlerde oku insallah. ben bile cok mutlu oldum paketi gorunce :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR