20 Mart 2012 Salı

Dikiş makinesi örtü ve kalıpları

Bir önceki postumda amatörlük dönemlerimde yaptığım makine örtümü paylaşmıştım..artık biraz daha uzmanlaştım ama yenisini ve daha güzelini yapabilirim vaktim olunca inşallah..
Dikişle uğraşanlar makine örtüsü fikrini eminim ki çok sevmişlerdir..
Pekala..
Bir kaç resim daha yayınlamak isterim..Yapmak isteyenler resimlerin sonundaki linkten fikir ve kalıplara ulaşabilir..
Yapan olurda da resmini göndersin görmek isteriiiiim :)

Sevgilerimle..




Son resim makine köşeme fikir almam adına eklendi..Arkadaki boş çerçeve fikri çok hoş..
Bahsetmiş olduğum link burada arkadaşlar..kolay gelsin..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. Son resim gercekten cok hos bence senden daha guzelleri cikar becerikli hatunsun vesselam ;)
    hayirli sabahlar ..

    YanıtlaSil
  2. Bende baştan 2. beğendim çok hemen olmasada bak heycan yaptım:)) yapmalıyım çünkü çörek otum sürekli fişlerini çekiyor inşallah benim ki de güzel olur:)

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden düzel :))

    YanıtlaSil
  4. Bende kelebeke katiliyorum, senden cok daha guzelleri cikar. Meraklada bekliyorum dogrusu :)
    Ilk resimde burda favorim oldu, cok sekeeer :)))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR