9 Mart 2012 Cuma

Şöyle bir dolaştım şehri..

Çarşıya inmeyi sevemedim sevmedim bir türlü..çarşıda dolaşırken beynime binlerce gereksiz görüntünün girdiği nefsimin imtihana tabi tutulup sıkıntılar çektiğini ruhen yorulduğumu çok iyi biliyorum..
Yorumlamadan aldırmadan duyarsız kalmadan çarşıdan eve geldiğim hiç olmamıştır..zaman zaman çarşıda gördüklerim düşünmeme sebep olmuş olsa bile çarşıda dolaşmaktansa dağlarda tepelerde gezmeyi tercih etmişimdir..
Ama ahir zaman ve günlük yaşamın getirdikleri insanı rahat bırakır mı hiç..
Dün çarşıya inmem icab etti ve kendimi yağmur resimleri çekersin en azından diyerek kandırdım..
aralarında yağmur kareleri olmayanlar da var..ama onları da yakalamış oldum..yakalamışken de yer vermek istedim..
Güzel bir gün diliyorum..


Vitrinlere de gelmiş bahar..rengarenk olmuş her şey..çantalar ayakkabılar etekler bluzlar kemerler..sevdim diyebilirim..yine de çok renkli ve dikkat çekerek giyinmeyi sevmiyorum baştan söylim..

Yağmur kareleri az biraz var..beklediğim gibi olmasalar bile güzel kareler yakaladım diyebilirim..özellikle ilk resimdeki yaprağın üzerindeki su birikintisini çekerken faketmediğim bir güzellikti..bilgisayarda görünce kendimi şanslı hissettim ..


Lisedeki öğrencilerin zili çalmış..sokağa dökülme anlarını seviyorum..tasasız güle oynaya birbirini kızdırarak eh kızlar da biraz şımararak çıktılar binadan..hepsini seviyorum o dar pantolonları pek sevmesem de başları örtülü olduğu için hem takdir ediyorum hemde her görüşümde duygulanıyorum..

Yorumları size bırakıyorum..

Sevgiler gönderdim..Sizleri seviyorum güzel bir hafta sonu diliyorum..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

18 yorum:

  1. bU POSTTA BANAMI SEVGİMMMM....

    YanıtlaSil
  2. resimler çok güzel son zamanlarda yağmura hiç böyle duygusal bakmamıştım.yeşillikle birleşimce görüntü süper.sizi gördüğümede sevindim bu arada insan ister istemez okuduğu kişiyi merak ediyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Biraz sana biraz bana ve çokça hepimize..
    Sevgiler dostum uyandın mı????..uyandığını biliyorum :)

    Fatmam teşekkür ederim canım bende sevgilerimi gönderdim.

    YanıtlaSil
  4. Sevgi Ablaaa :) Sen de ben gibi çarşıya evdeki pijamalarıyla çıkanlardansın :) oleeeey :D

    YanıtlaSil
  5. Evet cnm esim uzaktayken vya yanımda degilse bu şekil çıkıyorum genelde dışarıya ayrıca da dikkat çekmediği icin rahatım kis mevsiminde de sapkamla beremle çıkarım özel gün ve durumlarda giyinirim sevgileeeer

    YanıtlaSil
  6. http://degmesinyagliboya.blogspot.com/2012/03/nasl-bir-yerde-yasyorum.html

    Burası pembe kabuğum :) yorumları oku canısı.

    YanıtlaSil
  7. çarşıya çıkmak nefsimizle baş etmek gibi bişey ne güzel farkındasınn bende farkına varabilsemm biraz azaltsamm keşke :( bence sen ne giyersen giy dikkat çekersin bu nasıl bir güzellik yahuuu şoktayımm.... bende sevmiyorumm yüz gizlemeyi ama kullanıyolar resimleri falan diyorlar ya bide eşimmm izin vermiyor mecburan üzerine yazılar şekiller yapıyoz :)

    YanıtlaSil
  8. oncelikle sunu soylemem gerekki ben resmine bakmaya doyamadim :) Cok tatlisin amaa sen masallah :)) dogru resim koymakta bisey yoktur belki ama bazilarimizin esleri veya babalari izin vermiyor :) tipki benimkinin oldugu gibi her ikiside karsi vallah'i koydugum an keserler beni :p Carsi pazari bende sevmem, pyjamalarimi cekeyim oooh mis gibi evimin isini yaptiktan, sonra mis gibi otur ama iste cikmak zorunda kaldigim zmaanlar oluyor :( seninle msn de konusmam gerekiyor sevgi insallah kismet olursa .. Sevgilerimle opuyoruuum

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim resme tükürmeyi unutmayın bol bol bu gün Cumartesi Cumartesi Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe ve Cuma günleri bana nazar değiyor da :pPp

    YanıtlaSil
  10. yok artik tukuremem kusura bakma ekrani kim temizlicek sonrasinda no no no ben yapamam :p
    kem gozler kis :p

    YanıtlaSil
  11. Hiç beklemediğin bir anda telefonun çalması gibi
    Ya da faturaların arasından bir mektubun tebessüm ettirmesi gibi
    Okurken birden gözlerim açılıverdi
    Evet evet yanlış görmüyordum
    kelimelerden ibaret bir Sevgi vardı
    Ete kemiğe bürünüverdi
    Hem de bahar yağmuru gibi
    yağmurlarla düşüverdi gözlerimden yüreğime
    Seni de görmek varmış nasipte
    Elhamdülillah

    YanıtlaSil
  12. MasALLAH benim canim arkadasimi en nihayetinde görebildim :))
    Simdi seninle birlikte oralarda gezmek ne kadar keyifli olurdu ;)..
    Baki muhabbetler..

    YanıtlaSil
  13. İnşallah dolaşırız bir gün..inşallah Rabbim yakınlaştırır kavuşturur ve artırır muhabbetimiz..
    Sevgiler yorumlayan izini bırakan ve yalnız bırakmayan herkese..

    YanıtlaSil
  14. Anaaaa bu senmisin :DD sen cok incesin canim ya ayy ayy diyorummm :)) ben resmimi koymaya nisanlim razi degil. koyarsamda hemen cikaririm zaatn :) ama böyle iyi ben nette herzaman gizlenmeye alismisim böylede devam edecek ins..

    YanıtlaSil
  15. çok cici resimler çok sevdim

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR