3 Mart 2012 Cumartesi

Bloga sayaç nasıl eklenir?

Sayaç her blogda olması gereken bir eklentidir..ziyaretçi bilgilerini görmemizi sağlayan ve bunun dışında hangi sayfalarda kaç kişi var gibi bilgilere de ulaşmamıza vesile olan bir özelliktir..
Sevgili Meryem arkadaşım için anasayfada beliren kırmızı sayacı anlatmak ve kişiselleştirmeyi de az biraz izah etmek sizin de faydalanmanızı istedim her zamanki gibi..
Sevgilerimle..

Bismillah.

Önce bu siteye gidiyoruz:whos amung

ve resimleri takip ediyorsunuz :)

İlk olarak bahsetmiş olduğum sayaç var yandan beliren kırmızı sayacı eklemek çok çok basit..


Siteye girdik ve karşımıza bu görüntü çıkıyor,yanyana duran dairelerdeki seçeneklere göre sayacımızın pozisyonunu belirliyoruz ve üsteki daire içine almış olduğu kodu kopyalıyoruz Kumanda panelinden


 Tasarıma tıklıyorsunuz




Ardından Gadget ekle diyoruz..



 HTML-Javascript gadget'ini seçiyoruz..


 Önceden kodları kopyalamıştık ya,onları buraya yapıştırıyoruz
 



Önizleme yaparak herşey yolundaysa Gadgetimizin yerini de istediğimiz yere yerleştirerek Kaydet deyip çıkıyoruz..
 
Farklı renkte veya yandan belirmeyen blogumuzun bir kenarında duran bir sayaçsa isteğimiz o zaman 
 
 Kopyalamış olduğumuz kodun hemen altında olan Vitrindeki diğer bileşenler kısmına geçiyoruz


Blogumuzun renklerine uygun sayaç için Color me seçeneğine..Ziyaretçi haritası için Haritaya daha minik sayaç için en sondakine veya orjinal sayaç olan siyaha tıklıyoruz.

Color me yani istediğimiz renkte bir sayaç oluşturmak için tıkladıktan sonra karşınıza renk araca geçiş penceresi çıkacaktır.


Arzu edilen renkleri seçtikten ve sayacımız istediğimiz görünüme sahip olduktan sonra ilk baştaki adımlara göre kodu kopyala yapıştır deyip önizleme ile yerini belirliyoruz herşey tamam ise kaydet deyip çıkıyoruz..


Kolay gelsiiin :)
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. oleeeey ben sayaci yaptim cok tesekkurler ope bilir miyim :p

    ama face ..:'(

    YanıtlaSil
  2. çok saol bilmediğim bir konu idi.bende yaptım..çok anlaşılır şekilde anlatmışsın:-))sevgiler benden sana..

    YanıtlaSil
  3. seni geç tanıdım ama iyikide tanımışım bilgilerin için çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  4. Öpücüğü de kabul ettim teşekkürleri de Fatmacım ve Ahlam'dan kardeşim..
    haticinpepelası bu sözler beni duygulandırıyor..
    Rica rica rica ederim.

    YanıtlaSil
  5. paylaşım için tesekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Canim benim ancak simdi gelebildim ve bu postunu görünce cok sevindim :))..
    Allah razi olsun güzel kalpli dostum benim..
    Sen olmasan ben ne yapardim acaba.. Sümeyyecanin dedigi gibi blogum-blogumuz herhalde yetim kalirdi ;)..Cidden cok mutlu ettin beni Rabbimde seni mutlu etsin..Anlatimin, konuya hakim olusun ve hemen post hazirlayip karsilik vermen takdir edilecek bir durum..tebrik ederim canimcim :)
    Bu iyiliklerin karsiligini ALLAH kat kat versin Sevgicim..
    Hayirli aksamlar diliyorum..

    YanıtlaSil
  7. Meryemcim mahçup oluyor böyle güzel sözler karşısında utanıyorum da biliyorsun işine yaradığına sevindim canım başka bir isteğin olursa da çekinme dostum tamam mı?
    Allah dualarını kabul etsin ecmain canım..

    YanıtlaSil
  8. Ben de bu sayaci ekledim simdi :) Cok sagol!

    YanıtlaSil
  9. Amin..
    Tamam dostum ;)
    Tekrar tesekkür ederim..
    Sımsıcak saran muhabbetinle sariliyorum sana ;)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan sevimcim..
    meryemcim..rica ediyorum canım.

    YanıtlaSil
  11. nasıl makbule geçti anlatamam diğer konularıda az biraz çözdüm gönülden çok çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Çook makbule geçti, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. O kadar anlaşılır bir şekilde açıklamışsınız ki, düşünün ben bile yapabildim :))Tşk ederim sağolun..

    YanıtlaSil
  14. haha süpersin böle güsel anlatım görmedim yaptım paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  15. Aklınızı karıştıracağım diye içim titreyerek anlattığım için sonuç yardımcı oldu heralde..yapabilmenize çok sevindim..güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR