11 Mart 2012 Pazar

Blogun ne kadar hızlı yükleniyor?



Blog tasarım ve blog ile ilgili bahsetmişken blogumun ne kadar bir sürede yüklendiğini merak edip bunun testini yaptım.
Benimki 3.80 saniyede yükleniyormuş diğer blog ve sitelere göre 42%daha hızlı.


 


Sizde merak ettiyseniz ve bunu denemek bilmek istiyorsanız buraya tıklayıp blog adresinizi girerek blogunuzun kaç saniyede yüklendiğini öğrenebilirsiniz.
15%'e kadar bir süreç oldukça iyi fazlası zarar demektir.


Yüklenme süresi canınızı sıktıysa resimlerinizi küçültebilir HTML'den boşlukları kaldırabilir gereksiz yüklenmeleri uzun zamana gerek duyan eklentileri blogunuzdan kaldırıp yüklenme süresini kısaltabilirsiniz.


Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

18 yorum:

  1. hemen deniyorumm teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Dürr-i Yekta benim eklentilerim çok :p

    YanıtlaSil
  3. Günaydın
    Hemen denedim
    3.18 saniye de benimki çıktı
    Tabi senin sayfa yoğunluğunla benimki bir değil.
    Seninki yine daha hızlı sayılır
    :)

    YanıtlaSil
  4. Bloglarımız ruhumuz gibi yakınsa bu kadar çıkar..
    Sevgiler Elife'm..

    YanıtlaSil
  5. eklenti ve resimler ne kadar geciktiriyormuş yüklenmeyi yaa :S
    Normal yüklenme süresi 0.6 sn falan..eklenti ve resimler olunca 3.16ya çıktı :(
    Ama %50den daha hızlıymışım :))

    YanıtlaSil
  6. 2.kere deneyince daha daha hızlı çıktı neden acaba???

    YanıtlaSil
  7. Suan iphone la giriyorum denedim olmadi :) yani iphon la denedim :) daha sonra denerim :) laptoptan :)

    YanıtlaSil
  8. Evet canım İPhone üzerinden sanmıyorum haklısın bilgisayardan dene en iyisi :)

    YanıtlaSil
  9. Bende de hata veriyor..denedim olmuyor..

    YanıtlaSil
  10. Bende de 8.3 falan cikti, biraz yavasmis :P
    Tesekkürler ;)

    YanıtlaSil
  11. Ikinci yapmamda 2.51 cikti simdide :S

    YanıtlaSil
  12. Arada bir bakmak lazım gün içerisinde mesela sabah ve akşam çoğu zaman internet bağlantımız hızı da büyük rol oynuyor yüklenmede..

    YanıtlaSil
  13. Denedim,bende de hata diyor.
    Sayfa açılınca en yukardaki boşluğa yazdım,kaç kere denedim olmuyor canım.
    www.lezzetyagmuru.blogspot.com yazıyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Meryemcim ben yaptım senin yerine oldum canısı bak 2.34saniyede yükleniyor senin blog çok çok iyi en son test edilmiş sitelerden veya bloglardan 64% daha hızlı.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR