10 Mart 2012 Cumartesi

Vintage Koltuk ve Kanepeler

Son zamanlarda eski meski yıpranmış rengini atmış ne varsa moda..yoksa öyle değil mi..
Bir bakıma..








 
Eskiler moda ve bu yeni akım hayatın her alanına sinmiş durumda..kılık kıyafet dekorasyon her yerde..
Sevilmeyecek yanlarını bulamadığım için olumsuz bir şey söylemiyorum..bende en az siz kadar seviyorum eskileri çünki..



















 Eh biraz da dikkat ve özenle yeni tasarlanmış eski modelleri daha bir sevdim..özellikle dekorasyonda kullanılan objeler insanın kalbini ısıtıyor..direkt!..
















Uyumlu ve şık olduktan sonra ben güzel olan herşeye aykırı olmaması şartıyla ok derim..ya siz?
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

18 yorum:

  1. benim koltuklarımın kenarları bu kadar olmasada ahşap, en kısa zamanda açık renge boyatıp yüzlerini değiştirmek istiyorum, koyu renkler içimi karartıyor artık :)

    YanıtlaSil
  2. Bence de koyu renkler pek sevilecek gibi değil..evimde çok az kahverengi eşya var..o da oğlumun yatağı koyu değil ama ahşap biraz uzak kalsın istiyorum şimdilik..açık renge boyatman hatta beyaz yapman koyu kumaşını emin ol ki daha bir güzel gösterecektir..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. cok severim bu koltuklari :) bende acik renklerden yanayim, insanin ici karariyor karanlik mobilya olunca :S
    3uncu koltuk cok cici mesela :)
    Sevgiler !

    YanıtlaSil
  4. ben bi tek şu çiçek detaylarını sevmedim :S

    YanıtlaSil
  5. evet canım ya şimdilerde bu tarz koltuklar çok moda bende çok sev.yorum salona bence bir ayrı hava katıyor daha bir nostajik oluyor:)

    YanıtlaSil
  6. sana katılıyorum arkadaşım
    moda değişti ama gene ne varsa eskilerde diyorum
    :))yenilerde güzel.

    YanıtlaSil
  7. Yenilerde güzel minimal tasarımlar da hoş işte eşimle zıt olduğumuz bir konu bu mesela o minimal ben retro vintage sever..olar mı olmaz..

    YanıtlaSil
  8. şu ilk koltuk gel bende keyif yap diyor :)

    YanıtlaSil
  9. İlki demi..evet bana da öyle diyor duyuyorum..onu ilk resim olarak koymamın sebebi de bu olabilir ..:=
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Sümeyyecim sen çiçekli yapma ekoseli yap mesela eminim o şekilde de şahanedir..

    YanıtlaSil
  11. Koltuklar harika :) paylasim icin tesekkurler bende isterim evimin bir kosesinde eski ama modern olan bu koltukcuklarin 1tanesini kondurmayi: yani kisacasi : bende seviyorum eski kokan seyleri ;)

    YanıtlaSil
  12. Kız sen evlen varya böyle bi koltuk gönderirim sana taaa buralardan taaa oralara pardon koltuk değil sandalye daha masrafsız :p

    YanıtlaSil
  13. yorumun baslarini okurken dedim aaay sevgi cok iyisin sen amaa yaa derkeeen baktim is sandalyeye gitti dedim sevgi alacagin olsun :p canin saolsun be gulum ;)

    YanıtlaSil
  14. bende bir retro vintage düşkünüyüm mobilyada değil ama takılarımda ve kıyafetlerimde bu koltuklar sanki bir deseni bilgisayarda farklı renklerle oluşturmuşlar gibi geldi ? bende keyif koltuğuna bayıldım

    YanıtlaSil
  15. ben yesillerini cok begendim, odamin bi kenarina öyle lazim bitane (odam yesil,beyaz) :) cok begeniyorum bende su antika (ama simdi yeniden moda) olan seyleriii...

    YanıtlaSil
  16. evet katılıyorum sana çok güzeller. bende bu ara hoşlanır oldum bunları.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR