25 Mart 2012 Pazar

Hediyeleşme Etkinliği Hediyeleri

Hayırlı sabahlar canlarım..Güzel bir gün diliyorum herkese..
Sevgiyle..
Yokluğumda mailime hediyele gelmeye başladı..
İlk fırsatta onları yayınlamayı arzu ettim..beklettim..
Kısmet bu güneymiş..
Kimden ne gelmiş veya kim ne almış olarak sıralamak istiyorum tatsızlıklar da yaşandı bazı dostların hediyeleri veya olmayan hediyeler tabii ki yer alamayabilir dolayısıyla daha fazla hatırlatıp üzülmek ve üzmek de istemiyorum(hayır,gidişimin sebebi bu değildi) hatam varsa düzeltin beni seviyorsanız hatamı gösterin olur mu?..
Bu cicileri bir başlık altında hediyeleri topluca görmeniz bakımından hediyelerin resimleri geldikçe ekleyip yayınlayacağım..
Hediyeleri görmek için de blogumun sağ tarafına uygun resimli bir link eklemeyi düşünüyorum ta ki hediyelerin tümü mailime gelip postumdaki yerlerini alıp bitene dek :)

Hediyelerinizi gönderin arkidişlaaar :)

Sevgilerim!!

Kurdele Nakış'ından Kelebek Misali'ye gelen hediyeler


Beyaz Bezelye'den İlk Yağmur Damlası-Hatice Karadayı'ya gelen hediyeler



 İlk Yağmur Damlası-Hatice Karadayı'dan Beyaz Bezelye'ye gelen hediyeler



 Gelin Ayşe'den MutluAnneDilek'e gelen hediyeler



 MutluAnneDilek'ten Gelin Ayşe'ye gelen hediyeler


 Evimevim Zeynep'ten 365 Günlük Elife'nin temsilliği aracılığıyla kardeşine gelen hediyeler



PompişÇE'den oOo elif oOo'ya gelen hediyeler


  o0o elif o0o 'den PompişCE'ye gelen hediyeler




 Kelebek Misali'nden Kurdele Nakışı'na gelen hediyeler




 Emilianata'dan Değmesin yağlı boya'ya gelen hediyeler



 Esraanın blogsesi'nden La İlla'ya gelen hediyeler:




Değmesin yağlıboya yani benden Emilianata'ya gelen hediye:



 Rengarenk-Çörekotum'un Kırmızıcık-Bendekiizler'e gelen hediyeler:



 Hazangülüm-Betül'den BalKavanozum'a gelen hediyeler:


 KelebekGibi'den Gökçe Ertine gelen hediyeler:




 Pembe Kabuk'un Şantiyenin Gülü'ne gelen hediyeler:



 Şantiyenin Gülü'nden Pembe Kabuk'a Hediyeler:




İşteRenkliHayat Sümeyyemin 2zannesi'nden aldığı hediyeler:


Evimevim-Zeynebim'in kardeşinin temsilliğini yapan Elife ve kardeşinden  aldığı hediyeler:

 

Toyuncaks 'ın Şanslı Kedi'ye aldığı hediye:


Şanslı Kedi'nin  Toyuncaks'a gönderdiği hediye:

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

32 yorum:

  1. ohhh çokk güzell kendim açar gibi heycan yaptımmm bakalım dahaa neler alınmış

    YanıtlaSil
  2. benim hediyeleşeceğim arkadaşım da ikiz annesi :) o yüzden biraz gecikebiliriz, ama olsun yine de alır almaz fotoğraflayacağız inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. BU ETKİNLİK AMACINA ULAŞTI BENCE:))

    YanıtlaSil
  4. Oy nasil guzel nasil guzel hepsini. Merakla digerlerini beklkiyorum.
    Benim arkadasimda bugun postaya vermis, yurtdisina gelmesi 9 - 10 gunu bulur. O zamana kadar merakla bekleyecegiz. Insallah benimki yolda ord burda kaybolmassa bugun yarin eline ulasmasi lazim? 16 Martta yolculuga gondermistim cunku : )
    Ayyy guzel bir etkinlikti bu yaaa :)))

    YanıtlaSil
  5. Benim hediyemde sevgili Gökce'ye ulasmis bugün mail gönderdi kendisi, benimkide yoldaymis heyecanla bekliyorum :)
    Sagol Sevgi bu etkinligi yapip vesile oldugun icin ;)

    YanıtlaSil
  6. Aaay benimki de ulaşmış çok heyecan verici ve mutluluk veren bir olay ..
    Rica ederim bende heyecanla bekliyorummmmm :)

    YanıtlaSil
  7. ben de bloglar arası böyle bir heyecan yaşanmasına vesile olduğun için çok teşekkür ederim.. karşı taraftan hediye beklemek kadar hediye ayarlamak da bir o kadar keyifliydi :) belki bir takım sorunlar yaşanmıştır, ama sonuçlarını bu şekilde görmek eminim senin için de düzenleyen kişi olarak mutluluk verici olsa gerek..

    buarada haber vermek için geldiğim sırada bana gelen hediye fotoğraflarını burada görmek beni şaşırttı doğrusu :) takipte olduğumu bilmiyordum :)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. ay ay ayy tamamdr bende yakindaa gönderecegim hediyemi zaatn ..ins biranöncede varir vee .... :) sevgilerr

    YanıtlaSil
  9. aa Kelebek masallahi var viyana Kargosunun, benimkide daha bugun ulasmis, yarin insallah fotograflayip paylascakmis : )

    Yeni eklenen hediyelerde birbirinden guzel yaaa

    YanıtlaSil
  10. Benim hediyelerim Asuman Özel hanıma ulaşmış,sanırım foraflayamamış... bana da geldiğinde fotoraflayacağım...
    Bu etkinlik çok hoş oldu...

    YanıtlaSil
  11. hepsi birbirinden guzel ama benim paketten halen ses yok :'( halil sezai isyankaaaaar dinlemek istiyorum :p hayirlisi bakalim

    YanıtlaSil
  12. bayıldım hepsine :) ben de bugün aldım kargomu inş en geç yarına resmini yollamış olacağım :)

    YanıtlaSil
  13. benim paketim haticin pelasına bir hafta önce gitti ama yayınlamadı. o da gönderdiğini söyledi bende beklemedeyim

    YanıtlaSil
  14. :) gelir inşallah canım sabret benimki de gelmedi henüz :(
    Bekliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Kelebekgibi nin gönderdigi hediyedeki maskeyi bende göndermisim hicte farkinda degilimm :)))

    YanıtlaSil
  16. Petrolmavi ne tesadüf :) Ben bu maskeden ve cesitlerinden kullaniyorum ve memnunum o nedenle ilave etmek istedim paketede :)

    Bende yolda olan paketimi heyecanla beklemedeyim ;) En son hediyesini kim alacak onu merak ettim simdi :P

    YanıtlaSil
  17. Kafesi görünce içim çız etti bende istioooom :((( o kaşıktan da istiyom..istiyom üüühhhüüüü :((

    YanıtlaSil
  18. Benim hediyem de yarın elimde olabilirmiş heyecanla bekliyorum ama cumartesi ancak alabiliciğim sanırım :) Cuma İstanbul'da olucam çünkü :)

    YanıtlaSil
  19. artık benim de hediyelerim ulaşsın değmesin yağlı boyaya:(

    YanıtlaSil
  20. Postacı 2 paket duyurusu getirmiş oleeeey!..
    Ama kimden olduğunu görmek için postaneye fırlayacağım bu gün..iş güç badanayı asabilirim 1 saatliğine o mutluluğa değer :))

    YanıtlaSil
  21. eheheh sevgiii :) hemen post yap, kimden gelmiiis :)

    Ayrica Esranin Blogsesinin hediyesine bayildiiiiim bayilldiiiim cok hos :)

    Birde, mutlu anne dileke benim hediyelerim ulasmis, onunkide yoldaymis insallah :)

    YanıtlaSil
  22. Benda bayıldım bendaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  23. benimde hediyem geldi çok sevindim mutlu oldum. çok güzeller beğendim teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. Benim hediyemde cuma günü geldi, blogumda paylasicam insallah ;)

    YanıtlaSil
  25. KelebekGibi: bende bi kac kere kullandim. cokda hosuma gitti alisveris yaparken onuda aldim hediyenin icine katarim düsüncesiyle :)

    YanıtlaSil
  26. Benim hediyelerimde geldi ve blogumda yayımladım.Sizede gmail den mj olarak resimleri yolladım


    http://www.kurdelenakislari.com/2012/04/fransadan-gelen-hediyelerim.html

    YanıtlaSil
  27. http://eesraaaninblogsesi.blogspot.com/2012/04/hediyeleselim-guzelleselim-etkinligi.html Lailla nın bana gönderdiği hediyeleri yayınladım maille gönderemedim buradan alabilir misiniz . Etkinlik için çok teşekkürlerrr :)

    YanıtlaSil
  28. benimkilerde geldii, yayinlicam en kisa zaman da :) belki bugun belki yarin :)

    YanıtlaSil
  29. Bende hediyelerimin resimledim, zahmet olmazsa blogumdan alabilirmisin begendiginleri.
    Sen susluyorsun ya resimleri oyuzden sen sec istedim.

    YanıtlaSil
  30. www.mutluannedilek.blogspot.com da benim hediyelerimin resimleri var. Dilek sanirim unutmus sana iletmeyi ben yapiyim istedim :$

    YanıtlaSil
  31. esra ve benimkiler de olmalı bu sayfada tatlımm:))
    bi zahmett alsann sayfalarımızdann:)
    öpüyorumm canım..
    bu zahmetli ve hoş içinde ayrıca teşekkürler..
    :)
    naif yüreklim benim..
    muhabbetle...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR