6 Mart 2012 Salı

Sınav sabahı



 Günaydın can dostlarım..eeey benim hiiç mi hiç görmediğim dostlarım eeey benim puslu örtülü resimlerle tanıştıklarım eeey benim fedakar arkadaşlarım ve güzel ziyaretçilerim..ey!
Geceden başlayan heyecanım gece tam 00:00'da tansiyonumun düşmesi ile inatlaşıp beni yenmemesine sıkı bir karar aldıktan sonra Allah'a sığınıp güzel Esmasıyla tesbih çekerek uyudum..








Gün bu gündür gün 7 Mart Çarşamba günüdür ve ben sabah yani birazdan 9 gibi son direksiyon dersimi yapıp öğle 2'de sınava gireceğim..nasıl dua etsem ne dilesem elim ayağım dolanmasa da unutmasam bildiklerimi bilemiyorum..ekranda değerli dostum Ece günaydın diyen ikinci kişi oldu oğlumdan sonra..
Caniko!..o da en az ben kadar heyecanlı..yerim!






Kahvemi içmiş bilgisayarımı açmış yorumlara bakıp yayınlarınıza bir kaç yorum eklemek istedim..notlarımı aldım..










Geceden bu gün giyeceklerimi de hazırladım hiç bir şey aklımı karıştırsın oyalasın hele bir de ütülenecek hiç bir şey olsun istemedim bulaşık dahi bırakmadım..bana öyle geliyor ki düzen olunca herşey yolunda gidicek hatta evren dahi dahil edecek beni sistemine..inşallah kutsal yardımlarını da esirgemez..
Allahın bütün dostlarından ve sevdiklerinden dua diliyorum..





Kıymetlim de desteğin ala'sını verdi çok teşekkür ederim..gece konuşmak güç alıp destek vermesi için aradım maç var sonra konuşalım diyerek beni sepetleyip sonra dönmeyip uyuduğu için bir daha arayacağım..çok faydasını gördüm desteğinin mersi canım..





Ya bir de herkes sen başarırsın diyor ya..asıl stres orada beliriyor..
Hayırlı günler sevgiler saygılar eh bi de hürmetlerimi gönderdim..


                                                                                                                  
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

22 yorum:

  1. Hep destek tam destek arkandayız sevgiii. başar ve gellll....

    YanıtlaSil
  2. Allah yardımcın olsun inşallah Sevgi Abla.. senin gibi sevgi dolu bir insan ehliyet sınavındaki sorumlu adamı da sevgisiyle kuşatıp sorunlarına karşı gözlerini kör eder inşallah Allahın izniyle :)

    YanıtlaSil
  3. inşallah güzel haberlerle dönersin biz senin için duacıyız Allah yardımcın olsun
    birde sevgiciğim benim bloğuma yazmışsın bloğun ismini ne istiyon diye canım ben TOKİDEKİ BLOG VEYA TOKİDEKİ SES diye birşey düşünmüştüm ama olmadı

    YanıtlaSil
  4. hayırlısı olsun canım..başarılar ve kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  5. rabbim yardımcın olsun bol bol ayetel kürsi oku heyecanın yatışsın..inş başarırsın

    YanıtlaSil
  6. canim Allah yar ve yardimcin olsun zorlarini kolaylastirsin .ben aldiktan sonra ehliyeti sen oooooo aldin gitti canim ;)hayirlisi ne ise o olsun kucakladim seni bismillehillezi la yedurru meaismihi sey ün fil erdi vale fissemai ve hüvves semiül alim .Allah yar selametle canim

    YanıtlaSil
  7. güzel haberlerle dönün inş

    YanıtlaSil
  8. hayirlisi olsun canim :) basarilar dilerim... guzel haberlerle gelirsin insallah
    Sevgiler !

    YanıtlaSil
  9. Hayirli sabahlar sevgim
    Uykuya kalmisim gec kaldim diye nasil korktum varya !

    YanıtlaSil
  10. Neyse öglenmis sinav cok sukur, sevgi kesinlikle heycanini yenmelisin ! okadar verdigin emekleri, bir heycan yuzunden yok edemezsin ! Rabbim dualarimizi kabul etsin insallah, duamdasin, sevgiii insallah gitmemisindir okursun yazdikalrimi :( annemle ben komsumuz dahil sinava girdigimizde su ehliyet icin elimiz ayagimiz titriyordu, cikolata yetik heycani yatistirdi bitanem yanina cikolata al sinava girmeden hem duani et hem bu cikolatalari ye, rabbim yar ve yardimcin oldun canim arkadasim duamdasin insallah hayirli haberlerle donersin ;)

    YanıtlaSil
  11. oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey cikamamisin gordun yorumumu cok sukur :))))))))))

    YanıtlaSil
  12. Sevgi suan oturup 5yasini arka arkaya okuma sansin var mi ? yani zamanin ? bana bir teyze oyle yap demisti, bende sinava girmeden okudum 5tane

    YanıtlaSil
  13. Hayirli sabahlar canim insAllah biranönce kazanirsin ve eline alirsin ehliyetini bende o yollardan gectim ne kadar zor oldugunu iyi biliyorum .. ama sonu selamet oluyor . kolay gelsin canim sevgiler

    YanıtlaSil
  14. yaradan,yardımcım olsun tatlım..
    bekliyoruz cici haberlerini..
    muhabbetle.
    ::)

    YanıtlaSil
  15. Şimdi gördüm,inşallah gitmeden yetişmişimdir.
    Canım benim,dualarımız seninle.
    Seni çok iyi anlıyorum.Ben de direksiyon sınav zamanı heyecandan ölecek gibiydim.Ama ALLAH (cc) yardım ediyor,Her zaman girdiğim çukura bile o gün girmemiştim:)
    Hiçç korkma canım,ben başaracağından eminim.RABBİM yar ve yardımcın olsun.Müjdeli haberlerini bekliyoruz.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Vur kır parçala bu maçı kazan :)) Şaka bu yana ama kazanamasan bile tekrar denersin herşey hayırlı olacağı zamanda olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  17. Canım Rabbim gönlüne göre versin hiç ummadığın kadar kolay başarırsın sınavını inşallah. Dualarımız seninle

    YanıtlaSil
  18. Sayfana yeni geldim ama sabah fetih suresini okudum,dua ettim..Kalbim seninleydi..

    YanıtlaSil
  19. ben çok geç kaldım ama nasıl geçti?

    YanıtlaSil
  20. Canim..canim..canim..
    Maalesef cok gec kaldim bugün pc gelemedim hic ama hic müsait degildim ama kalbim seninleydi güzel dostum..
    Ama önemli olan senin sinavini kazanman ve ben buna cok sevindim cok..elhamdülillah ;))
    Koocaman sarildim ve tebrik ettim ;)

    YanıtlaSil
  21. Iyi atlatmissin gözün aydin :)

    YanıtlaSil
  22. Canımsınız hepinizi çok seviyorum..hepiniz heyecanımı paylaştınız yanımda oldunuz ve merak ettiniz sonucu..Allah razı olsun dilerim muhabbetimiz daha da artar canlarım!!!

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR