1 Kasım 2012 Perşembe

Dantel-Yaka-Tutku


Nerde o eski yakalar?..
Her detayi guzellestiren inanilmaz bir zevk ile ureten ve bu gune kadar biraktiklari eserleri ve aliskanliklari nostalji ile yasatanlar?
Nerde o eski anneler,nineler,teyzeler?..
Belki de bir kac yerde vardir hala ayni zevke sahip ablalarimiz,teyzelerimiz..
Bu bir akimdi,modaydi geldi gecti diyerek gecistirmek de mumkun belki ama ne olurdu tekrar geri gelse..
Dantel her devrin kadinina ask yasatmistir..tutkuyu da on plana cikartmistir yoksa bu denli sevilmez zaman gectikce hayallerimizde bu denli saglam tutunamazdi..
Degil mi?








Sevgilerimle..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. Yazacak kelime bulamıyorum.. asalet..budur İŞTE oyalı mendil dantela yaka harikasınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu asaleti geri istiyoruz!..size katiliyorum,sevgiler..

      Sil
  2. güzeller hemde cok
    hayalim Allah nasip eder de ömür verirse sayet onu kizimi dantel yaka ile görmek

    dua ediyorsun degilmi bana ?.sarildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gun!..
      Sen o elbiseleri almalisin bence :) insallah Azra kizi da arzu ettigin gibi gorursun bitanem.

      Sil
  3. off off,
    ne güzeller,ne asiller,ve o ne havalı modeller,
    siyah mankendekine bayıldım enn çok,

    yine öptüm ki:?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modernizm kadinligi baltaladigi gibi giyimde zevkli objeleri de katletti ama geriye doneceklerini umit ediyorum Seri'm,sevgiler.
      Opeceksin tabi :)

      Sil
  4. hah haaa herşeye dantel örtü koyarlar bir de, her yere evde.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bi dedektif olarak arastirsana bunlarin nerede saklandiklarini kuzum ;)

      Sil
  5. cıxx cıxx
    oldumu şimdi
    illa gel beni kopyala pc'ne al diyo resmen resimler:)
    bayıldımmmmmmmmmmmm ellerine sağlık :)

    bişi dicem kızma ama :)
    duymakdan bıkmışındır belkimmmm :)
    yayınlarından bile sen olduğunu anlıyorum ayy bu ne incelik bu ne zerafet güzellik yaa:)

    imrendim kıskandım falan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anliyom anliyom..da sen nerde kayboldun yine?..
      Olmuyo bak boyle ama tavir koyucam sonunda :)
      Pazartesi ayni yerde konusalim mi?

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR