29 Şubat 2012 Çarşamba

Hayat paylaştıkça güzel-Yeni header

Deryam..alındı dünkü postuma..bana mı yazdın dedi Sevgi?..sitemli ve üzgün olduğunu tahmin ettim..oysa ki belirtmiştim dostlarım üzülmesin alınmasın diye..
Kapatmıştık o konuyu açmayacaktim bir daha evet..
Bu gün gönlünü almak istedim..daha önce bir header göndermiştim en sonda atlı olanı ama aynı manzarayla zaman zaman değiştirmesi için 2 tane daha gönderdim..
Sizinle 3'ünü de paylaşıyorum ve tekrar sesleniyorum kendisine..
O sana değildi Derya'cım..duyarlı insanlara değildi o sitemim :)
Son olarak güzel bir kitap çekilişi de var Derya hanımın blogunda uğrayıp katılın derim  buraya tıklamanız kafi..ve!
Bu kitap bende olduğu için ben katılamıyorum Derya'cım..
Herkese bol şanslar ve sevgiler..:)



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. headerlerin cok güzel olmus ve cok dogal :)
    ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  2. banada olabilirmi acaba, bende istiyorum amma nasıl olur ..sevgilerimle belkıs..

    YanıtlaSil
  3. Düşüncelerimin rotası sana da yaparım cnm sen yeter ki iste..bir hediyeni alırım ama..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik canim yine cok güzel olmuslar..
    Sevgiler SEvgicim ;)

    YanıtlaSil
  5. tabiiki hediyelesmek gibisi varmı belkıs

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR