27 Kasım 2012 Salı

Bir tutam kekik,bolca guzellik!


Hayirli aksamlar sevgili dostlarim..sablon cekilisimin talihlisi dunyalaaaar tatlisi Aysegulum'un sablonu ummali bir calisma sonucu hazir bulunuyor..ziyaretlerinizi sabirla beklemekte ayrica..tek eksigi nefiis bir tarif artik!..

Canli gormek icin buyrun dostlar:Bir Tutam Kekik
 

SABLON TASARIMI ICIN..



 Sevgilerimle..

..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

18 yorum:

  1. Bu kadar olur şimdi içimden bir his Ayşegülün bloğuna git dedi ve gördüm onada yorum yazdım:)))
    Sevgicim harika bir şablon yapmış diye:)))Bu kadar olur birde baktım sende yayınlamışsın::)))
    Kalbim çok temiz sanırım:)))Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp kalbe karsidir ablacim :)
      Begenmene sevindim ablam benden de sevgiler..

      Sil
  2. Canım az önce bende ona baktım gerçekten sen bu işi çok güzel yapıyorsun , Kekiğin izleyicilerini nereye koydun bulamadım bir türlü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kugum,tesekkur ederim canim..izleyiciler eklentisi orada bitanem :)

      Sil
  3. Sevgi kelebeğim benim, bayıldım desem az kalır, hayran kaldım desem belki ifade eder duygularımı.
    Ellerine, güzel yüreğine sağlık.
    Bir tutam kekiğe de hayırlı olsun dileklerimi iletiyorum.
    Güzel günlerde kullansın İnşaAllah.
    Sevgilerimi ve muhabbetlerimi yolluyorum tatlısıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GiSi-Gizemim..guzel gorenim..eksik olma Allaha hamd olsun utandirmadan nihayete erdirdim cok sukur..
      Sevgiler gonderiyorum canim..

      Sil
  4. Bayıldım bayıldımmm:)
    Ellerine emeğine sağlık balım.
    O zaman ben sana bir mail atayım :D

    YanıtlaSil
  5. Zeliham..marifetlim,guzelim..cok tesekkur ederim..
    O maili at canisi ;)

    YanıtlaSil
  6. :))))
    ewettttt..!!!
    benn mus mutluyumm ki şu ann...:)))
    çoook ama çookk teşekkür ederim canım kardeşimm..
    inşallah ilk fırsatta buralara dönebilmek tek arzum..
    emeklerine sağlıkk canısı...
    öpüyorumm,
    muhabbetle...

    YanıtlaSil
  7. boyam güzel ellerine ruhuna saglik
    yine muhtesem yine harika sen bu isi yapiyorsun arkadas yok iste altarnatifi
    "benzerlikler coktur ama nitelik önemlidir, nitelik kokuyor resmen

    kekigim hayirli olsun hayirlara vesile olsun güzellige güzellik katildi
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. güzel bir şablon yapanın ellerine sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ellerine saglık, çok şık olmuş ablacım. Güle güle kullansınlar..

    YanıtlaSil
  10. Çok hoş olmuş,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. ya dün demiştim ya gidebildin mi o arkadaşın bloguna.
    huzursuzruhum
    aslı.
    yardıma ihtiyacı var.
    pliiiz.
    :)

    YanıtlaSil
  12. sölediğin yere baktım.

    blogunuza yazı giremediğiniz veya resim giremediğiniz ne yapmanız lazım diye bir notun yazın yok, nasıl resim girersiniz var, bulamadım öle bişi. arkadaşın ve başka arkadaşların blogunda "kotanız doldu" diyormuş.
    ya gidip yardım etseneeee pliiiz.
    :)
    huzursuz ruhum aslı.
    :)

    YanıtlaSil
  13. ohoo sevgi harika isler yapiyorsun canim yaaa

    YanıtlaSil
  14. canım ellerine sağlık çok zarif olmuş gülümün bloğu.
    ne derler güle güle kullansın:))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR