3 Kasım 2012 Cumartesi

Cidden oyle mi acaba?



Hayirli pazarlar can dostlar..bekleyen postlarimi ufak ufak eklemeye baslamak istiyorum artik..sayilari arttikca icinden cikilmaz bir hal aliyor bu durum..bunun disinda sizin gorus ve onerilerinizi de cok merak ettigim bu konuyu konusalim biraz isterim,musait misiniz acaba?
Konu camasir deterjanlari..
Reklamlarina bakilacak olursa hepsi mukemmel temizlik vaad ediyorlar hepsi sahane mis kokulu dag kokulu bal kokulu menekse cilek her cesit guzellikleri ozellikleri enzimleri ve kisaca adini bile bilmedigimiz kimyasallari iceriyorlar..ama!..ben memnun degilim bazen..
Yillarca Ariel'i kullanan biriyim,hem de siyahlarda toz kalintilarini gormemek icin surekli sivi olan deterjanini alirim..
Yumusaticida ise bilmem ki Turkiye'de henuz var mi ama Lenor'u kullaniyorum..inanilmaz derecede de memnunum..
Iste bu Lenor markasin bir de camasir deterjani cikartmis..
Ariel'i bakkalda bulamayinca Lenor'un camasir deterjanini almak zorunda kaldim..


Kizimin resim ve cizim yapmasi icin oturma odasina serdigim bir pike kumasim vardir..biraz kalin olmasi boya kalemlerinin kumastan sizip haliya bulasmasini onluyor gercekten hemde cok dolayisiyla bu kumasi yeni deterjanimi denemek icin kullandim.
Ve denedim gucunu falan..
Ne yaptim?



Yukaridaki resimde sag tarafta kizimin boya kalemlerinden lekeleri gorebilirsiniz (mavi-pembe)tam ustune de ekstradan uzun cizgi seklinde ketcap lekesi var sonradan surdugum hemen onun ustunde nutella lekeleri var onu da kendim surmustum bu deneme icin..ayrica asla beyazlamayan abdest alirken lavabonun altina serdigim havluyu da bu teste dahil etmeyi dusundum..


Deterjanin fiyatini ozellikle resimlemek istedim..genelde kullandigim Ariel'den 3 ila 4 euro daha ucuz,yaninda duran ise vanilya kokulu yumusaticimdir..ona suphem yoktur her ne kadar bu fiyatin biraz yuksek oldugunu dusunsem de sonuctan cok memnun kaldigim icin onu es geciyorum deger falan diyorum..


Her yeni cikan urun begenilmek icin mutlaka digerlerinden farkli bir seyi eklemeleri de o urunu satabilme cabasini gosterir..bu urunun ambalajindaki ozellik ise kapagidir..sol tarafina hafifce basarak efektli bir sekilde kapak acilir ama bu camasirin temizliginde ne denli etki veya katki saglar vallahi bilmiyorum.


Butun camasirlar 40 derece yikanir bizim evde bu gune dek belki de sayabilseydim 5 kez 60 ile 90'i kullanmisimdir..yalan 90'i bir kez kullandim,eminim..
Yine ayni sekilde camasirlari ve deneme yapacagim kumaslari da ekleyerek makinemi calistirdim on yikama gerekmiyor iddiasina da tamam kandim on yikama yapayacagim diyerek makineyi calistirdim..

Resmin tam boyutu icin uzerine tiklayin

Yikama bitince camasirlar asildi ve kurumalari beklendi..kuruyunca ayni sekilde durmeye calisarak resimledim..
Evet temizledi ve evet cok guzel bir temizlik kokusu kaldi geriye..boya lekeleri tamamen gitmis sonradan benim ekledigim lekeler de..
Bu urunun iyi olduguna inanmak istiyorum..temizligi ve kokusu cok guzel gercekten cok da hafiftir rahatsiz edici degildir kumasin uzerinde daha eskiden mevcut olan bazi lekelerin kalintilarini da gozlemledim bir de havlu yine ayni sekilde yikanmis olmus onu da havlunun eskiligine bagladim yani daha ne kadar olumlu ve pozitif yaklasayim bilemedim neyse bu ambalajdaki deterjani kullandigim surece ne tur surprizlerle karsilasacagimi bilmiyorum belki de hic bir surprizle karsilasmam ama sanirim oldukca iyi sonuclar vermis oldu..

Siz sevgili dostlarim ne kullaniyorsunuz?..benimle de paylasmak istermisiniz?..
Ayrica da cok merak ettigim bir sey daha var..hani Alo'nun reklaminda parktan kacirarak anne ve kiz cocugunu o inanilmaz temiz giysileri bize gosteriyorlar ya..o gercek mi acaba?..Alo kullanan varsa bize bu konuda noooolur goruslerini bildirsin..

Tesekkurler..
Sevgilerimle,hayirli pazarlar..



..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. sonuclar mükemmel gözüküyor .1 saat 51 dakika az bir zaman degil nurum uzun yikiyor makinan
    arieli kullanmam birincisi adini sevmem. ikincisi boykot kampanyasini hala destekleyenlerdeyim .
    lenoru yani yumsatici asla kullanmiyorum . seftali sepeti gibi dolasmayi sevmiyorum :)
    camisir da kalan yumsatici kokusu ve kullandigim kokumla karisinca tuhaf bir koku cikiyor ortaya

    genelde teste tabii tutulmus ürünü kullanirim. lenor yerine cok zamansa sirke.
    burada cikan bir dergi var o dergi de hangi ürünlerin kalitede es degeri oldugu yazilidir cok zaman aaaa dedigim olur
    arkadaslarin fikirlerini merak ediyorum bende

    sarildim


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Butun kimyasallari yedik sindirdik ablam camasirlara gecmis cok mu?opuyorum cok cok.

      Sil
  2. ben bitkisel deterjanlardan yanayım..önemli olan sağlık bence varsın güzel kokmasın..yumuşatıcı kullanmıyorum..bulaşık mak.de anwey,çamaşırda ersağ kullanıyorum..hatta bütün kremlerim diş macunum bile bitkisel..çok araştırdım ve kimyasallardan uzak durmaya karar verdim canım hele çocuğu olanlar daha dikkatli olmalı bence zaten yeteri kadar toksik ve radyasyonlu bi ortamda yaşıyoruz hiç değilse kimyasallardan kaçalım..

    YanıtlaSil
  3. açıkçası çok çamaşır deterjanı denedim ama lekelerde senin aldığın gibi bir sonuç hiçbirinde almadım:( ama en çok persil ve bingodan memnun kaldım ama asıl çözümüm lekeli kumasın lekesine kosla sıvıdan azıcık döküp yayıyorum en az 1 saat kadar beklettikten sonra makinada yıkıyorum 30 derecede bile yıkasan lekeden eser kalmıyor ...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR