10 Kasım 2012 Cumartesi

Yağlı Boya Tasarım'a yeni tasarim


Her yerde bir yenilik havasi var son gunlerde..evde cevrede blogda icimizde..
Baktim ki ne zamandir Yağlı Boya Tasarım'a yenilik yapmamisim..blogun sablonuna baktim dedim ki seni biraz tazelemek lazim..biraz aydinlik gelsin ferahlik temizlik gelsin bak onumuz kis..
Dolayisiyla biten sablonlarin ardindan Yağlı Boya Tasarım'a da biraz el attim..malum..kendisini pek severim de ben :)



Sizce nasil?..Ziyaret etmek icin: Yağlı Boya Tasarım

SABLON TASARIMI ICIN..



Sevgilerimle..


..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. çok huzurlu geliyor sizin bloglarınız bana ferah ferah elinize sağlık bu arada şu yukarıdaki asılı tavşana bayıldığımı söylemeden geçemicem sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsan cok tatli degil mi? tesekkur ederim guzel goren gozlerinizdir.

      Sil
  2. takdire sayan yaptiklarinla dolu bir blog .
    herkeze diyorum
    birakin sefkatli ellerine blogunuzu

    YanıtlaSil
  3. Kuzum maşAllah,41 milyon kere..
    Hayranlıkla takdirle izliyorum yaptıklarını.
    Söyleyecek söz bulamıyorum..
    Harikasın vesselam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen mutfakta ben sablonda :)
      Kolay gelsin guzelligim..sevgiler.

      Sil
  4. Bayılıyorum desem hafif kalacağı için, kelime bulamamakla yetiniyorum.
    Bende bir ara merak saldım ama seninkilerin yanında lafı bile olmaz can.
    Hele tavşana bittim ben.
    Yüreğine sağlık, emeğine sağlık canımın dibi.

    YanıtlaSil
  5. baktım da bi
    bişi sölemek istiyorum nacizane...
    yazılar pek bi küçük göründü gözüme..

    bu sayfanda okdar deil ama o biraz daha küçük sanki..

    ellerine kolalrına sağlık tabiki ;)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR