9 Kasım 2012 Cuma

Susler & sevimli duyuru panolari



Esselamunaleykum dostlarim..Hayirli sabahlar canikolarim :)
Bu gun blogdaki zaman dilimine guzelliklerle baslamaniz icin tatli mi tatli eklentiler ve suslerle geldim..hos gelmis miyim :)
Blogumda ne kadar kalacaklarini bilmedigim icin oncelikle bu duyuru pano ve suslerin bir resmini cekeren eklemek istedim..
Sundan da eminim ki sevgili okuyucularim sever boyle seyleri..ya canlari cekerse dedim?..
Bu durumda onlarla da paylasmaliyim tabii ki..


Su anda blogumdaki paylasacagim eklentileri gormeniz acisindan yukaridaki resmi ekledim..
Ust sag tarafta asili duran tatli bir tavsan var birincisi bu ikincisi ise Taki cekilisimi duyurdugum minik duyuru panosu.
Hemen altinda pembe minik bir kalp seklinde..




Dahasi var aslinda verecegim adreste..tamamini gosteremiyorum ama kucuk bir ornek verebilmek icin resimledim..
Her birini begendim sahsen..

BASLAYALIM MI?..


Bismillah..

Blogumuza eklemek icin...

Kumanda panelimizden Yerlesim diyoruz..

Yerlesim kismindan Gadget ekle diyoruz..


Eklentiler listesinden HTML/Javascript eklentisini seciyoruz..
Bunu hazir ettik buraya kadar hersey tamam..
Simdi eklentimizi secelim kodunu alalim..
1'nci resimdeki guzelliklerden birini eklemek icin buraya:Cute Kawaii Animation 
2'nci resimdeki duyuru pano veya kisa not girebileceginiz eklentilerden birini secmek icin buraya:Cute mini note
tiklamaniz gerekiyor..

Sectiginiz animasyonda iki kod belirecektir..
Usteki blog kosesi icin
Alttaki sag tarafta(sidebar)icin..
DIKKAT:
Duyuru panosu/Not eklentisini sececek olanlarin yapmasi gereken bir sey daha olacaktir..
Altini beyaz cizgi ile cizilen oklar ile bas ve sonunu gosterdigim yaziyi arzu ettikleri mesaj ile degistirmeleri gerekecektir.
 
Arzu edileni sectikten sonra kodu daha once actigimiz HTML/Javascript eklentisinin icine yerlestiriyoruz.


Bu tur eklentileri blogunuzun en alt kismina yerlestirmeniz blogunuzun islevselligini etkilemeyi onleyecektir canlarim..
Onizleme yaparak hersey yolundaysa Kaydet deyip cikiyoruz..

Sevgilerimle..Sizi sefiyom ;)

Opujuk?

..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. süpersinn, ben de hemencik yaptım :)

    YanıtlaSil
  2. süper ötesisin nurum
    ben nazar boncugumu istiyom ama beceremiyom :(
    rahman razi ola her bir emeginden
    sarildim kokladim

    YanıtlaSil
  3. ayy nasıl mutlu oldum nasıl mutlu oldum allah razı olsun canım diğer konunda yazmıştım dikkatimi çekmişti bu yazıyı görünce çığlık attım valla :))
    bayılırım böyle şeylere en kısa zamanda bnde ekliycem :)

    YanıtlaSil
  4. Mutlu olmana coooooook mutlu oldum :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Ben de aldım teşekkürler. Tamda istediğim gibi oldu..

    YanıtlaSil
  6. Selam yine ben sizden bir ricam var kayan resme link verme kodunu yazarmısınız..Lütfen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balım hangi kayan resme ben anlayamadım kusura bakma biraz açar mısın canısı?..teşekkürler.

      Sil
  7. Bloguma kayan resimler ekledim ama link veremedim bi bakarsanız sevinirim. (Resmi tıkladığında ilgili sayfanın açılmasını istiyorum)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profilinden bloguna ulasamadim canim..adresi verirsen bakabilirim ilk firsatta sevgiler..

      Sil
  8. yaptim bunu cokda güzel oldu cok tsk.ederim canim benim

    YanıtlaSil
  9. evet bunu da yaptım bence çok güzel oldu teşekkürler :)
    http://tifiltigtil.blogspot.com bakmak istersiniz belki...;)

    YanıtlaSil
  10. ÇOK SEVİMLİ COK SEKER
    ALLAH RAZI OLSUN SİZDEN HAKKINIZI HELAL EDİN :))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR