13 Kasım 2012 Salı

Bir telefon kilifi hikayesi

Hayirli geceler diliyorum tum dostlara..gun bitmeden kendime verdigim bir sozu nihayete erdirmenin mutlulugu icindeyim..her gune bir proje kazandirmak istedim..her gun kucuk bile olsa bir seyler uretmeye karar verdim dostlarim..ve oyle mutlu oluyorum ki son halini gorunce..
Yarinki projem ne olur bilmiyorum henuz..biraz dolasmam ilham almam gerekecek gerci ama sanirim Allah izin verirse yarin hatta her gun sizlerle birseyler paylasacagim..
Bilemiyorum bunlari sever mi sevmez mi dostlar..

Yorucu oluyorsam beni durdurun..en azindan uretmeye devam edecegim ama tek fark onlari sizinle paylasmamak olur..
Blogumun sevilmesini ve size faydali olmasini arzu ediyorum dolayisiyla esirgemeyin neolur kiymetli dusuncelerinizi..
Bugun telefonuma kumas orgu karisimi bir kilif yaptim..
Yapmak isteyen dostlarim icinde cektim asamalarini tek tek..


Buyrun..




Kilifim bitip dikildikten sonra beyaz orgu kismini resimlemeyi unuttugumu fark ettim ve artik cok gecti..sozlu olarak izah etmeye calisacagim,bagislayin dostlar..
Telefonunuzun uzerine tutarak zincirin uzunlugunu ona gore ayarlayacaksiniz..her telefon farkli oldugu icin net sayi veremiyorum..


Gelisiguzel oruyoruz taa ki ilk resimde oldugu gibi rahatlikla kapanir duruma ve buyukluge gelene kadar.. ust resimde dugme boslugunu izah etmeye calistim..iki tarafi ayri ordum..sonunda da uclari uzun biraktigim baslangic noktamdaki ip i kullanarak birlestirdim..ben bunun ustune baska sira ormedim ama telefonumu bir kac kez cikardiktan sonra bir sira daha eklemenin iyi olacagi kanaatine vardim..siz oyle yapabilirsiniz.


Ordukce telefonunuzu kullanarak nerede duracaginizi anlayabilirsiniz..

 Orgu kismi tamamlaninca kullanilmayan bir bez parcasini yine telefonun uzerinden olcusunu alacak sekilde kestim..



Mutfakta esim bir seylerle mesguldu :) su yukarida gordugunuz tatlilari hazirladigi icin ilhamini sasirtmak istemedim,elde diktim..


Dikilen kumasli kismi ters yuz ederek telefonu icine koydum,igneleyerek sabitledim..bu asamada dugmeyi takabilirsiniz..


Igneleri cikartmadan orgu kismini iplik ile ince ince tutturdum..kaymayi onlemek icin sabit duracagini dusunuyorum bu sekilde...


Sonuc karsinizda..biraz ugrastirdi ama oldukca tatli oldugunu dusunuyorum..



Gunluk minik projelerin adini koyamadim sizce ne olabilir?..hediyelik projeler nasil?..fikirlerinizi merak ediyorum...

Herkese sevgilerimi gonderiyorum canlarim..yorumlarinizi cevaplamak yarina kaldi..ozellikle sevgili Burcum beni bagisla bugun oldukca yogun bir gun gecirdim arkadasim..


Sevgilerimle..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

19 yorum:

  1. simdi dermisim
    kilifi birak arada olan resmi acikla :D
    hemen cabuk hizli
    kilifta güzel hadi ver tarifi

    masaAllah sana a...n ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacim gece yetisemedim gun icerisinde veririm insallah..sevgiler :)

      Sil
  2. yormak ne kelime üretmek sana çok yakışıyor devam et devam ve paylaş bizimle :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş.Üretmeye devam lütfen.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hrika.. çok beğendim canı.. bu arada hala adres bilgini bekliyorum.. sımsıkı saarıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmusuuuum kusura bakma canisi yorum kutuna birakacagim ozur dilerim :(

      Sil
    2. bi daha olmasın hee :P

      Sil
  5. Vallaha süpersin canim ne diyeyim :) bence hediyelik projeler güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim ben yanlismi okudum yada yanlismi anladim, ben zannettim blogunda yeni bölüm olarak hediyelik projeler bölümü acacaksin isim koydun. HIIIIIIIIKKKK oldum yani :)))) yanlis anlamis olabilirim :(

      Sil
    2. Neslicim yakında menü ayarlarımı halleder halletmez o kategoriyi de ekleyeceğim de uygun bir şeyler tasarlamak istiyorum önce..doğru okudun :)

      Sil
  6. CANIMIN İÇİ NE KADAR BENZİYORUZ BİR BİRİMİZE BENDE HEM BİR SÜRÜ ŞEYLER YAYINLAMAK İSTİYORUM BAZEN YAYINLIYORUMDA SONRA ACABA SIKIYORMUYUM DİYORUM
    AMA SEN BİZİ HİİİÇ SIKIMIYORSUN İNAN BUNA
    ÇOK SEVİYORUM BLOGUNU
    HER ZAMAN YORUM YZMASAMDA BİLKİ HER GÜN UĞRARIM BEN SANA
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım Allah razı olsun samimiyetine şüphem yok inanırım dediklerine..senin kılıfın da şahane olmuş ama hadi itiraf et :)
      Sevgiler ablam.

      Sil
  7. çok farklı ve güzl bi kılıf olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. CANIIIIIIIM
    BU GÜN BENDE YAPTIM BİR TANE BLOGUMA BAKIVER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alaaaa :) gördüm ablam görmem mi :) ellerine sağlık çok çok güzel olmuş..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR