4 Kasım 2012 Pazar

Dantel yaka-Sablon ve dahasi


Hayirli sabahlar canlar!..
Karmakarisik duygular icindeyim..ama en cok agir basan insanlarin bir noktaya baglanip oradan yola cikarak inancli bir sekilde bir niyete baglanmanin ve azmetmenin gurur verici hislerim daha agir basti!..
Dun duyurdugumBir seyler yapalim! yayinimdaki dua ve Yasin-i Serif okuma talebine olan ilginiz ve duyarliliginiz Kumanda panelinde yayinlarin arka arkaya bu konu ile ilgili olusunu gormek beni cok cok duygulandirdi..
Rabbim hepinizden razi olsun..
Insallah Allah kabul eder dualarimizi Yasinlerimizi insallah hayirlisiyla o minik bebegi bagislar anne-babasina,sevdiklerine ve insallah bir gun yine bu platformdan guzel haberlerini de duyurma mutlulugunu yasatir rabbim..

Acil 500 adet
Henuz okuyamayanlar varsa yukaridaki resme tiklayarak ilgili konuya ulasabilirler..


Bir kac gun evvelDantel-Yaka-Tutku
postumdaki yaka modellerini buyuk bir hayranlikla yayinlamis ayni hayranligi sizde de gormustum..
Ama bakmakla da olmuyor ki her zaman..bazen YAPMAK ister insan..dolayisiyla ..yapilabilir guzel modeller buldum insallah benim de Motifli battaniyem bitince yapmayi denemek isterim.. 

Karasiz olanlar icin biraz istahlarini kabartacak resimler paylasacagim oncelikle..evet,bu kadar kotu de olabiliyorum bazen :)







 

Tamam kafiiii evet evet evet yapmak istiyorum bende istiyorum dedirten resimlerin ardindan sira modellerde ..
Modelleri denemek isteyenler veya belki bir gun denerim diye dusunenler icin de paylasiyorum ayrica..buyrun..

Model 1:



Bu guzel ve kolay yaka modeli icin:Buraya



Model 2:

Bu guzel yaka modeli icin:Buraya



Model 3:


Bu cici icinse:Buraya tiklamaniz kafi(bu model ingilizce anlatimli)


Insallah begenir ve faydalanirsiniz kuzularim..



Sevgilerimle..

..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. ilk resimdekini çok beğendim:) annem çeyizime ne danteller işledi, keşke bunlardan da olaydı çeyizimde ne var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iki koli dantelim var kullandigim ise kucuk yuvarlak bir ortu..bende yaa olsun isterdm.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR