22 Kasım 2012 Perşembe

Bloguna hareketli sosyal aglar ekle

 
Herkese selamlar sevgiler..gun ortasi bilgisayara oturamadigimi az once bilgisayarin basina gecince fark ettim..baktim ki ogle uykularim yuzunden gece uykum gec saatlere tasinmaya basladi..dolayisiyla sabah erken kalkmak oldukca zorlasmaya basladi..bu yuzden ogle uykusunu kaldirip aradan gece daha erken yatmayi garanti ettim sayilir :)
Sabahin ilk saatlerinde ayakta olmak herkes uykudayken kahvemi sessiz bir mahalle ve balkonda icmek tarifsiz guzel..:)
Bilgisayarin basina gecince calistigim sablona ara vererek guzel bir eklentiyi paylasmak istedim..
Blogumuzda farkli gorunumlu hareketli sosyal aglar eklentileri eklemek isteyen dostlarim bunu cok sevecektir eminim..
Bir cok arkadasim bunu kolayca yapmak istediginden de eminim..genelde sosyal baglantilar HTML bilgisi gerektiriyor..bunun daha kolay yolu nedir diye bakarken karsima bu eklenti cikti..

Blogumuza kolayca zorluk cekmeden,hata yapar miyim-basarabilir miyim endisesini yasamadan ekleyebiliriz..hatta o kadar guzel hareket ediyor ki mouse'u uzerine tutmaktan kendinizi alikoyamayacaksiniz :)


Eklentiyi bu adresimde canli gorebilirsiniz:CANLI GOR-DEMO

Peki nasil yapilir?..

Bismillah..


Kumanda panelimizden Yerlesim diyoruz..

Yerlesim kismindan Gadget ekle diyoruz..


Eklentiler listesinden HTML/Javascript eklentisini seciyoruz..
Bunu hazir ettik buraya kadar hersey tamam..


Asagidaki kodlari kopyalayarak..
<style>
/*--------Social Sharing Widget ------*/
.socialsharing a {
display:block;
height:50px;width:50px;padding:0 4px;float:left;
background:transparent url(https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgev6YVY17EFabOsYi9NIxR957JoJNCQSc-B1LQFsqKNo7k6XRbXOICm7mqRJCAUDhlJQhRIaIjdVk12R7BwKXGUb7d7iVXge9jDMj7GyQLJ5AOriKd_M8_wrk7Q5L1Y6KJasemZWIyjmM/s1600/Sharing+buttons.png) no-repeat;
-webkit-transition: ease-in 0.2s all;
-moz-transition: ease-in 0.2s all;
-o-transition: ease-in 0.2s all;
-ms-transition: ease-in 0.2s all;
transition: ease-in 0.2s all;
cursor:pointer;
}
.socialsharing a.googleplus {
background-position: 0px -58px;
}
.socialsharing a.googleplus:hover {
background-position: 0px 0px;
}
.socialsharing a.twitter {
background-position: 0px -290px;
}
.socialsharing a.twitter:hover {
background-position: 0px -232px;
}
.socialsharing a.facebook {
background-position: 0px -406px;
}
.socialsharing a.facebook:hover {
background-position: 0px -348px;
}
.socialsharing a.rss {
background-position: 0px -174px;
}
.socialsharing a.rss:hover {
background-position: 0px -116px;
}
</style>
<br />
<div class="socialsharing">
<a class="rss" href="RSS Besleme linki" rel="external nofollow" target="_blank"></a>
<a class="googleplus" href="Google profil linki" rel="external nofollow" target="_blank"></a>
<a class="facebook" href="Facebook hesap linki" rel="external nofollow" target="_blank"></a>
<a class="twitter" href="Twitter hesap linki" rel="external nofollow" target="_blank"></a>
</div>



 
Kodu daha once actigimiz HTML/Javascript eklentisinin icine yerlestiriyoruz.
Kaydet demeden once yukaridaki resimde altini cizmis oldugum,kodun sonlarina dogru bulunan yerlere arzu ettiginiz sosyal aglardaki hesabinizin linkini girdikten sonra eklentiyi kaydedebilirsiniz..
Bu tur eklentileri blogunuzun en alt kismina yerlestirmeniz blogunuzun islevselligini etkilemeyi onleyecektir canlarim..
Onizleme yaparak hersey yolundaysa Kaydet deyip cikiyoruz..
  


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

17 yorum:

  1. vallahı ılac gıbı geldı... tesekkurler..her ne kadar gplus ve rss i beceremesem de..oldu gıbı tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandiklarini ekle canisi..hangileri senin icin daha islevsel ise :)
      Sevgiler.

      Sil
  2. Merhabalar blogunuzu uzun süredir takip ediyorum özellikle blog konusunde verdiğiniz bilgilerden çok yararlanıyorum hatta bir resim vardı yeni açtığm bloguma uygulamak istiyordum ama ne kadar aradıysam nasıl yapılacağını bulamadım sonra bir gün sizin bir yazınıza rastladım ve baka baka yaptım şimdi size bir sorum olacak yeni açtığım blogumda nedense her yayınladığım post iki kere yayınlanıyor ve ben bir çaresini bulamadım yine ve danışılacak en doğru kişi siz olduğunuzu düşündüm blogum bu: http://pastakaramel.blogspot.com/
    bunun bir çaresi var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguna baktim canisi..yasadigin sorunun sebebini bilemiyorum..herseyden kaynaklaniyor olabilir..sablondan da olabilir ayarlardan da olabilir..yardimci olamiyorum canim uzgunum :(

      Sil
  3. Canımmm (öğretmenim)yaptım çokkk teşekkür ederim:)))Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler bilgiler için uygulamaya çalıştım ama eklediğim sosyal ağ linklerine tıklayınca direk sayfaya gitmedi acaba yanlış mı yaptım bilemedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekledigin linki kontrol et veya bir daha ekle canim,sevgiler.

      Sil
  5. Allah seni basimdan eksik etmesin nurum
    yaptiklarini Allah c.c. hayirla karsina cikarsin
    o balkonunda beraberce bir kahve icmeyi öyle özledimki :(
    sarildim guzum sIKI sIKI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balkonumda sana hasret ki :(
      Bende sarildim ablacim..sifalar diliyorum sarildim..
      Hayirli cumalar.

      Sil
  6. bende yaptımm teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler ben yaptım bile :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir paylaşım cok yararlı bilgiler var bu sayfada hepsini tek tek inceleyeceğim.Çok tesekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  9. çok hayırlı bir iş yaptığınızın bilince olduğunuzu düşünerek size çok teşekkür ediyorum emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. eline koluna anlatımına sağlık arkadaşım, sayende yeni tasarımıma çok şeyler ekliyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler Yandan açılır face begen kutusu yapmak için uğraşırken bunu buldum denedim oldu
    Şimdi yandan açılır face begen kutusu veya sayfa açılınca face çıkan kutu için arama yapmam gerek sende varsa bir bakıyım
    Eline yüregine sağlık canım tekrara teşekkürler

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR