11 Kasım 2012 Pazar

Baykus çanta-resimli anlatım



Ne örüyorsun Sevgi..
Kuş..
Kuş mu?..
Evet,kuş...
Ama bu öyle böyle bir kuş değil..bu Bay-Kuş...
Hem kolay hem güzel hem de çooook şirin bir şey oldu mu?..oldu..
Yapmak isteyen var mı acaba?..vardır düşüncesiyle baykuşlu çantamızı paylaşıyorum dostlarımla..
Anlatımını resimlerle yapacağım daha çok..
Şu kadar zincir çekin şu kadar trabzan olacak detaylarını pek inceleyerek veremeyeceğim canlarım vaktm oldukça kısıtlı zira fırınımda harika bir güzellik kabartmakta :)
Onu paylaşmak istiyorum bir an evvel ama tabii ki elimden geldiğince izah etmeye calışacağım..
Zan ediyorum ki resimler örgüden biraz anlayanlara çok kolay ve açıklayıcı gelecektir..
Merak ettiklerinizi yorum kutusuna yazabilirsiniz..


Biz bu gün çantamıza emziğimizi koyarak anannemize gittik..


Hava harikaydı..
Anneme gitmeyi sevmiyorum..kaldığı mahalleden dolayı..mahalle dediğin küçük şirin evlerin olduğu yer olarak kazınmış beynime..
Ama gel gör ki mahalle ile alakası yok..devasa binaların arasından geçerken içim daralıyor..bak,güneş nasıl da kayboldu birden..oysa ki günlük güneşlikti her yer..üsteki resim bundan 5 dakika evvel çekilmişti..
Betonlaşma..ver güneşi al konforu ..sevmiyorum...

Neeeyse canım..nerde kalacak ki bunca insan diyerek üzerinde fazla durmadım..

Yapım resimlerine geçiyorum canlarım yormak istemiyorum sizleri asla :)





Gözler..


Arka kısmı..


Ece arkadaşım burnunu beğenmedi...bende pek sevmedim ama o benim ilk çantam dolayısıyla dokunamadım :(


Çantanın askısı..



Sağ ve sol tarafta sarkan püskülleri..





Büyük bir mutlulukla kızımın üzerindeki çantaya baktım..
Üretmek işte böyle bir şey..
Bu mutluluğu yaşamanızı diliyorum..
Çok vaktinizi almayacak biraz uğraştıracak ama yormayacaktır emin olun..
Dilerseniz çocuğunuza dilerseniz bir hediye olarak dahi hazırlayabilirsiniz..
Sonuçta bundan daha şirin bir hediye düşünemiyorum ben ya siz :)



 Kıymetli yorumlarınızı gözlemekteyim .ok merak da ediyorum :)
Sevgilerimle...



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

15 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş, açıklaması da gayet anlaşılır, teşekkürler ayrıca minişe de çok yakışmış maşallah:)

    YanıtlaSil
  2. bence kızına çok yakışmış, yapan ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Emeğine sağlık çok güzel olmuş.Biraz da ürkütücü sanki:))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ya ellerinize sağlık ama modelinizde süper valla maşallah allah nazarlardan saklasın :)

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık harika olmuş. çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim. Emeğine sağlık canım. Küçük cimcime çok sevinmiştir. Ben o ağalı yola ve ana kız oturmuş fotoğrafınıza bayıldım. Öperim...

    YanıtlaSil
  7. Ellerine saglik Sevgi kardesim,,, Ben de kücüklügünde kizima örerdim bu tür aksesuarlar, hala saklarim.... Ne hos, ne ulvi bir duygudur... Saglikla, iyi günlerde kullansin minik kizimiz... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  8. sevgicim maşallah seni çok beğendim baykuşu görmedim bile

    YanıtlaSil
  9. Ellerine yüreğine sağlık canısı.
    İnan gerçekten bayıldım.
    Minişine de çok yakışmış MaşaAllah.
    Öpüyorum yüreğinden.

    YanıtlaSil
  10. ellerin dert görmeye cok yakismis fistigima .
    Allah nazardan saklasin muhtesem üclü
    salya sümük akitabilirmiyim diye sormuyorum
    cünki özlemisim olmaz desende oldu artik

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık,çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  12. Ben de 2 gündür öğrenmeye çalışıyorum. Evdeki iplerle acemiliğimi atıyorum. Renkli iplerimin sahibi olunca deneme listesinde ilk sırada. (:

    YanıtlaSil
  13. ya çok şirin olmuş yapsam bende
    taksam gezsem hatta işe gelsem olurmu:)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık canım değiştirmemişsin burnunu..

    YanıtlaSil
  15. oooo sen aldin gidiyon vallaha süpersin vallaha bende yapcam bundan kizima insallah paylasirim :))) bu arada instagramada gel fotograflarini paylas bakiyorum vallaha hep birseyler varmi diye ama yok bisi paylasmiyorsun

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR