17 Kasım 2012 Cumartesi

İlk kitap ayıraçlarım


Hayırlısabahlar canlarım...kış mevsiminin tadını çıkratmanın en iyi yolu şüphesiz aile ile evde olup bir el işinin üzerinde olmak güzel yemekler yapıp ailece yemek karın soğuğun tadını sıcak bir evin içinde geçirmek şüphesiz..
Kış mevsimlerini her zaman çok sevmişimdir..daha küçükken belki yazı farklı bir heyecanla bekler idim doğru ama artık kış kesinlikle vazgeçilmezimdir sonbahardan sonra..


Akşam olunca anne olarak mesaim hafifliyor biraz..akşam yemeği yendikten sonra ki bizde çok erken yenir gece evde kimse yemek yemez :) belki atıştırır ama yemek yasak ..dolayısıyla işlerim hafifleyince ekipmanı çıkartırım oturma odasına..benden önce kızım heveslenir..örelim mi kızım deyince çantaların yerini bildiği için hemen alıp yanıma yerleşir ama dün akşam evde tek başımaydım :)


Günlerdir kitap ayıracı örmek arzusu vardı içimde..uygun bir şey bulamıyordum veya bulduklarımda blgi eksikti..çiçek örmeyi dahi bilmiyorum açıkcası ayıracı nasıl yapacağım diye kara kara düşünürken bir video kurtarıcım oldu..mısırımı patlattım not defterimi aldım başlamak için bir eksiğim veya bir engelim yoktu böylece ..


 Çiçek örmeyi o video sayesinde öğrenmiş oldum ama bu çiçek nasıl ayıraç olacaktı bunu henüz bilmiyordum dostlarım..şöyle bir durum vardır çıkmazlarda..çaresizseniz,çare sizsiniz demişler..dolayısıyla o kadar da zor değildir diyerek zincirlerini çektim uç kısmına da amatör işi piskiller ekledim..


Öyle sardı ki daha bir ayıraç daha yaptım..bir kırmızı bir mor..


Ne kadar da acemice diyeceksiniz belki ama bunlar benim ilk çiçeklerim..yüzü gözü dağılmış kirazlarımla elmaları görmediniz daha bunlar onlara kıyasla çok çok daha iyi :)


Veee işte huzurlarınızdalar canlarım..ne kadar güzeldir onları görmek..minicik bir şey belki ama o da ister emeğini ilgisini değil mi..böylece üretilen bir şeye bunları verince insan,üretilen her ne ise üreticisine teşekkür olarak..mutluluğu verir :)

Anlatımlı video ingilizce olduğu için paylaşmadım henüz..inşallah ilk fırsatta yapımını hem resimlerle hem de bahisde geçen video ile ayrı bir post yaparak sizinle paylaşacağım canlarım..fena olmadılar değil mi ya ? :)


Sevgilerimle..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

18 yorum:

  1. iyi sardi seni örgü birazda bana bulassa su hallerin
    güle güle kullan kuzum

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık çok güzel olmuş. hiçte acemi gibi durmuyor. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. AAA SEVDİM BEN BU FİKRİ
    HEMEN YORUMUMU YAZIP TIĞIMI ELİME ALIYORUM
    TEŞEKKÜRLER GÜLÜM

    YanıtlaSil
  4. çok nefis olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Hiç amatörce durmuyorlar, bence çok güzel olmuşlar. Keyifle kullanmanı dilerim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. El işi hastalık gibi değil mi ,bir bulaşınca epey bir zaman insan çıkamıyor içinden:)Ellerine sağlık.Sevgim,bir soru sormuştum hatırlatsam ayıp etmiş olur muyum:)selam ve sevgiler:))

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlılar şöyle cırtlak renkli olanları gözümde canlandı.. Mesela fuşya ve sarı kullanılan bir ayraç :) Bende acemi olarak bekliyorum yapılışını anlatmanızı :)

    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  8. Amman Allah'ım, Sevgi'm ben bunlara gerçekten bayıldım.
    Ne kadar zarifler.
    Ee yapan kim bu güzellikleri? ;)
    En Güzel'e emanet ol kuzucum benim.

    YanıtlaSil
  9. eline sağlık güzel olmuşlar
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. canım benim kitap ayraçların çok orjinal olmuş...
    emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. cok güzel olmuslar canim, bu yilakadar örmeyi cok isterdim ama artik hic firsatim yok.

    YanıtlaSil
  12. Süper fikirmiş sevgi deneyeceğim bende :))

    YanıtlaSil
  13. maşallah canım..örgü işine hızlı başladın..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  14. çok sevdim bu fikrii kesinlikle denemem lazımm :))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR