10 Kasım 2012 Cumartesi

Sahibini bekleyen sabirli baykus

Motif askina kendimi kaptirdim itiraf ediyorum savrulup gitmekteyim..hani biri beni durdursun deriz ya..hah iste o misal benimki..
Dun aksam koltuga yerlestim bilgisayari da oturttum yanima..
Kardes kardes orgulerimizi orduk..kendisi cok iyi eslik eder yonlendirir bir yandan da Ece ile sohbet ederken kendisine
-Ne yapiyorum bil! dedigimde cevap su idi..
-Baykus oruyorsun dimi *&%$ diger kelimeyi girmeden aktariyorum..:)

Evet dun bir baykus ormek icin sivadim kollari ama hic umidim yok hani yapabilecegimden..neyse ki daha once yapmadigim islere girismeden once yuzune gozune bulastirmadan da olmayacak ki diyerek kendime destek olurum.

Dundu sanirim Baykuslarin yapimini veren adresleri paylasmistim..kaciranlar buraya:Baykus orer misin?

Iste vermis oldugum bloglara ugrayarak bir kac tane de ben oreyim dedim (acaip profesyonelim ya ondan :)
Ama oldu vallahi yani oldu gibi..



Bu yaptigim ilk baykusum..zorlandim ama parmaklarimin kemikleri birbirine girdi resmen..


Ardindan diger bloglardaki baykuslara da goz atarak onlardan da 3 adet minik baykus ordum..


Baykus olayi bayinca da kalp ormek istedim ..aslinda yapacak o kadaaaaaaar cok sey var ki..Pinterest'e dusmeyiver bi kere :)
Bu kalplerin sayisini artirip pencereme asmak isterim asagidaki resimde oldugu gibi..


Cok sevimli dimi?..


Baykuslara donus..3 adet baykus ormustum ya hani..boy boy..bunlari nasil degerlendirsem derdine dustum simdi ..
Sizce nereye konabilir veya nasil kullanilabilir bu ciciler..??




 Isik guzel oldugu icin bir kac kare cektim..ve diyorum ki..ben bu baykuslari cok isteyip de oremeyen arkadasim Hayat melodisi Gulin'ime hediye etsem nasil olur acaba?..


Kiymetli onerileri ve fikirlerinizi paylasin bunlardan daha coooook ormek isterim..


Sevgilerimle..ha unutmadan surada da bu hobi ile ilgili arkadasin guzel bir postu var goz atin derin ;) Nesliname-Hobilerim..





Operim ;)


Sevgilerimle...


..
 
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

24 yorum:

  1. Çok şekerler:)Özellikle kalpler çok güzel fikir,aklımda kalsın bende yapabilirim.Baykuşları telefon kabı örüp üzerine tutturarak ,yada çocuk kazaklarına,battaniyesine dikerek değerlendirebilirsin.Naçizane fikrim:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalplerin isi var daha paylasmak icin sabirsizlaniyorum :) sevgiler ablam fikir icin de tesekkurler ayrica.

      Sil
  2. Çok şekerler bu baykuşlar. Ben anneme bulaşacağım baykuş ör diye bakalım örecek mi? Şimdi fark ettim yandaki sevimli tavşanı çamaşır ipine asmışsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneye degilllll seeeen sen oreceksin :) insallah o da olacak ..

      Sil
  3. aaaa Beennnn :)

    baykuş ve aşk ııııııııımmmmm :)
    gri tonlu hiç görmemiştim
    görünce
    broş-çanta üzerine aksesuar-toka olabilir gibi türetmeye başladım hemen
    renklerin bile ilham veriyo yani o derece :)

    şu sağda duran tavşanı sevdim :)
    motifini çok beğedim...
    senis eviyorum
    bugün çok mutluyummm :)

    bu arada
    bütüünnn yoğunluğumu atmış bulunuyorum tamamen senininm musait olursan ben ve msn açığız..
    sen ne zaman musait olursan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canisi musait olunca gorusuruz..hic acelesi yok bitanemmm..

      Sil
  4. Çok beğendim, ne güzel olmuşlar. Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
  5. AAAA cok tatlilarrrrrrrrrrrr bende yapcam bendeeeeeeeeeeeeeee :)

    YanıtlaSil
  6. Coook guzeller. hele o kalpler ve pencereye asmak fikri cok hosuma gitti.ellrrine saglik

    YanıtlaSil
  7. Canim pardon yazmayi unutmusum baykuslari cocuklarin odasi icin kullan bence

    YanıtlaSil
  8. çok sağol canım benim haftasonu anneannemi kaybettik yeni gördüm yazdığını,adresim sende vardı sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberim var kuzum tekrar basiniz sag olsun..Allah rahmet eylesin insallah..

      Sil
  9. Sevgi cidden sana inanamıyorum harbiden döktürmüşsün 10 puan benden ellerine sağlık. kalplere bayıldım.

    YanıtlaSil
  10. ama bende çok örmek istiyorum ki böyle ciciler hatta blogumda paylaştım bir tane baykuşlu battaniye ondan nasip olursa öreceğim anneciğimle :)

    YanıtlaSil
  11. Birdeeee ellerine sağlık kuzumm :) unuttum bir önceki yorumda yazmayı

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR