16 Kasım 2012 Cuma

Dandini dandini dastana ha?



Dün sabah uyandığımda kahvemi her sabah olduğu gibi balkonda içmek için kapıyı açtığımda karşılaştığım fevkalade bir kuğu silüeti elimdeki kahveyi az daha düşürmeme sebep oluyordu..hayatımda bu kadar büyük bir kuğu görmedim doğrusu..bu kadar güzel ve bu kadar ihtişamlı..aklıma Siyah kuğu geldi hemen..
Balkondaki yerime oturarak bu silüetin güzelliğine hayran hayran baktım..karşımda öyle bir tablo vardı ki kelimeleri kaybetmiş şaşkınlığım kısa bir süre daha devam etti diyebilirim..işte dün bu güzel şafağın ardından..


Kızımı alarak oğlumun okuluna uğradık..hava hem rüzgarlı hem de oldukça serindi..sonbahar serinliği..


 Ayak veya ayakkabı çekimli resmim yoktur..bir çok arkadaşımın blogunda görürüm zaman zaman..bende kızçezimle öyle bir resim çekmek istedim..sonbahar yaprakları da öyle güzel eşlik ettiler ki..bayıldım..



Eve geldiğimde eşim elinde kocaman bir paket ile geldi..
Kimdendi?
Burcumdan gelmiş..Dandini dandini dastana bloğunun tatlı sahibesinden..Paketi açtığımda evin ortasına bir sevinç ve heyecan düştü sanki.. çocuklar etrafına toplandı nedense eve paket gelince biri makası alır diğer ise ''menim o,menim ooo''diye çığlıklar atar oldu..
Neler göndermiş bu tatlı ve çılgın kız merak ettiniz mi benim gibi?


Annesinin çeyiz sandığını gasp etmiş..el emeği göz nuru ciciler göndermiş..seccadeler yazmalar..hanım kızım kırmızı çorapları görünce hemen denemek kolları svadı..


Küçücük bir hediye göndereceğim dediği için vermiştim adresimi..küçücükten kastı bu imiş :) nerden bilirdin..


Ama asıl gol sonradan ve en sona bilerek bıraktığım kutudan geldi..
Bilirsiniz zenciler de iyi golcu olurlar..siyah kutular da öyleymiş haberiniz ola :)

İçinden bu takım çıktı..
Yani..

Bu sultan çıktı..


Fincanı kutudan çıkarttım..nasıl özeniyorum nasıl dikkat ediyorum ama..içim titreye titreye..tabağına koyup içinde kahve varmış gibi dudaklarıma değdırdım dudak kısmını..inceliği çok önemli benim için fincanların..dudak payı ince olmalı..ya olmalı ya olmalı..
Bu kraliçem de öyle güzel ki..hayran hayran baktım..Kütahya porseleni olduğunu söyledi (kendisi de aslen Kütahyalıdır)fincanları çok sevdiğimi bildiği ve içine sinen bir hediye olmasını istediği için vitrininde tuttuğu daha bir kez bile kullanmadığı takımı kutusuna koyarak göndermiş..

Ah güzel arkadaşım..sen kullanmaya kıyamadın..ben nasıl kıyabilirim de bana?
O güzel kalbini öpmez miyim senin..
Rabbim zorlarını kolaylaştırsın sizleri çok çok sevsin..
Herşey ama herşey için çok teşekkür ediyorum..
Dilersen sende posta kutunu yokla zaman zaman..belki küçük bir şeyler senin de eline ulaşır kimbilir :)


Öperim!..tekrar tekrar teşekkür ederim..


..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

15 yorum:

  1. ne kadar ince insanlar var, sen gibi..
    uzun zamandır varlıklarından ümidi kesmiştim,
    belki sen hediyenle çok mutlu oldun ama
    emin ol bana verdiği umut da azımsanamayacak kadar büyük(:

    hayırlı, rabbime hep daha yakın günlerde kullanman dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel gönüllü kardeşime az bile.
    iyi huzurlu günlerde kullan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,mutlu haftasonları dilerim.

      Sil
  3. Fincanlarda manzarada çok güzel. Okulda öyle.

    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. kuğuya bayıldım cicilerinizide güle güle kullanın sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğu cidden inanılmazdı..teşekkür ederim canım.

      Sil
  5. Vallahi bayildim ben fincana. Güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
  6. Yavrum beğenmene çok sevindim. Senin ve kuzunun sevinmene sebep olduysam ne mutlu bana. Ben en çok çorapları giymeye çalışan ayaklara bayıldım.
    Yalnız ufak bir ayrıntıyı düzelteyim ben Kütahyalı değilim :) Aslen Bursalı'yım :) Eşim Afyonlu olduğu için bütün porselenleri yol dönüşü Kütahya'dan alıyoruz. Aman ne uzun bir cümle, ne uzun bir açıklama oldu... Öyle işte kuzum beğenmene çok sevindim.. Mutlu ettin beni bu postunla hem de çok mutlu ettin.
    Kuğu... bayılırım bulut fotoğraflarına... Ben de sana bir gün benim için özel anlamı olan bir bulut fotoğrafını ve hikayesini göndereceğim.
    Öperim, kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki neymis,albim Kutahyali olmani arzu etmis :) hersey icin tesekkur ederim tekrar bitanem mutlu mesut oldum,mektuba da ayrica sevindim yazdiklarin senin icin de gecerli :)

      Sil
  7. Güle güle kullan canısı secgiyle gönderildikleri öyle belli ki ...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR