13 Kasım 2012 Salı

Fas bardaklari


Fas..gizemi..renkleri..kokulari..
Bir butun olarak alisilmis cizgilerden uzak kendine ozgun tatlari tarzi ve durusuyla kalbimde yer eden ulke..gitmek istedigim hatta en cok gitmek istedigim yerlerden bir tanesi..
Akdenizin icinde ve disinda..avrupaya yakin ve uzak..her anlamda..anlayis olarak da jeolojik olarak da..
Fas'a dair herseyi severim desem yeridir..yemekleri,baharatlari..dekorasyonu muzigi herseyi ile kalbimde yerini almistir..bu postu yazarken dahi burnuma tarcin ve karanfil kokulari geliyor..yeni demlenmeye birakilan naneli caylarin bugusu isitiyor gonlumu..
Bir gun gidip gormeyi sizlerle kendi cekmis oldugum resimleri gostermeyi o kadar cok arzuluyorum ki..hayalini kurmak bile heyecan veriyor hatta oyle bir hayal ki..uzaklastikca uzaklasiyor..

Bu gun Fas'a ozgu bardaklar var..6'nci resimdeki bardaklardan ninemde vardi..
Acaba bu Fas aski o zaman mi basladi..
Ama ben o zaman Fas nedir bilmezdim ki :)





Bu mavi bardaklarin uzerindeki desenler bir bayanin uretimidir..bardaklari Etsy'de buldum..renklerine hayran kaldim...



Bunlar da Etsy'de gorduklerimden..tabii ki elde boyanmis..



Yukarida bahsettigim ninemin bardaklari...



Cay vakti..nanelisinden :)


Huzurlarinizda bir gun (Allah nasip ederse)dolasacagim pazar yeri..tepsiyi basinda tutan amcam kim bilmiyorum ama mutlaka kendisi olmasa dahi bir benzerini yakalayip onunla birlikte agzim kulaklarimda karizmatik bir poz vererek size uzaklardan gulumsemeyi arzu ediyorum..


Guzel gecsin gununuz..



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

23 yorum:

  1. Hiç gideceğim bir ülke olarak aklıma gelmemişti. Ama haklısın keyifli olacaktır. :)

    YanıtlaSil
  2. RABBİM GÖNLÜNE GÖRE VERSİN İNŞALLAH
    BENİMDE ON YILLIK KALKINMA PLANIMDA FAS VAR
    ÇOK ÇOK MERAK EDİYORUM
    ORADA GELENEKSEL BİR DÜĞÜNE DENK GELMEK İSTİYORUM
    MUHTEŞEM OLUYORMUŞ
    BARDAKLAR ŞAHANE
    PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım on yıllık kalkınma planları nedir neler içeriyor acaip merak ettim vallahi ..
      teşekkür ederim ablacım sevgiler gönderiyorum sana ve ailene..

      Sil
  3. nasip eylesin yaradan
    bende arkadan resim cekilirken tavsan isareti yapayim senin kafana
    nasip eyle yarabbi
    sarildim kokladim
    ilk resimdeki bardaklara bittttiiiiiim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavşan :) bizim minik tavşanları da alalım o halde..inşallah gideriz ablacım inşallah :) bardaklar 10 numara çaktırma :)

      Sil
  4. Merhabalar

    Ne kadar sıcak ve samimi bir blog böyle :)

    Yeni takıldım size. Artık hep buralardayım :)
    Yorumlarımla hissettireceğim varlığımı!

    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hooooşgeldin o halde canısı :) aramıza katılman ne güzel :)

      Sil
  5. Gönlü güzelim canım benim,inşalah en kısa sürede arzun gerçekleşir gider bize de poz verirsin.
    Fas egzotik baharatlarıyla benim de ilgimi çekmiştir.
    Bu arada bardaklar harikalar:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler ablam gidersem benden bir takım sana hediye dolayısıyla dua et de gideyim emi :)
      Sevgiler sevgiler..

      Sil
  6. Benim de gitmeyi en çok istediğim yerlerden biri, Allah tüm isteyenlere nasip eder inşallah.
    vize derdi de yok hem:)

    YanıtlaSil
  7. ilk senden duydum bak bu bardakları severim böle egzotik nesneleri ama.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Bugun Fas'li arkadasim memleketi olan Fas'a gitti (Fransa'da yasiyor) :) Benimde hiç aklima gelmedi gezilecek yer olarak. Arkadasim acayip guzel onlrin geleneksel kuskus yemegi yapar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuskus :) evet Fas'ta sevilir bende çok severim..ama eminim arkadaşın kadar iyi yapmıyorum :(

      Sil
  9. İnşallah gidersin kuzum gezmelerede oralardan alırsın bu bardakları bayıldım ben bardakları süse pek düşkünümdür hani az buçuk tanıdın beni sarıldım ennnn kocamanından

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sarıldım kuzummmmmmm sevgiler inşallah giderim bittim bu fas için ben bittimmmmm

      Sil
  10. Ben geldim kuzum.
    Bu ninenin bardaklarını aldım içinde bir şerbet ikram etsem olmazmı :)))
    kocaman öpüldün canım çekilişini bloğumda duyurdum biliyorsun müsait olunca faceboktan duyurucam:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım görüşemedik bi türlü..şerbetler senden bardaklar benden olur değil mi?..
      Sevgiler ablacım..

      Sil
  11. ben cay fotografina bayildim zaten, bardaklar icerisinde sari kapli cok güzelmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahaneler bitanem ben tümünü beğendim tümünüüü :)

      Sil
  12. Hepsi birbirinden güzeller..Hangisi dersen ayırım yapamıyacağım,ama bence Fasa mutlaka gidilmeli..]]sevgiler.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR