3 Kasım 2012 Cumartesi

4 adimda blogunu yenile


Birikmis bir dunya konu icinde neden bunu sectim bilmem!..belki de severek yapilan ve begenerek baktigim degisikliklerimi bir an evvel paylasmak sevincime ortak olmanizi istedigim icindir..
Zaman zaman degisiklikleri fark ediyorsunuzdur..genelde sablon degistirmem yani tabi bi ara onu da denedim ama bu sablonun yerine hiic bir sablonu koyamiyorum..
Hangi şablonu kullanıyorum? postumda surekli ve an itibariyle kullandigim sablon hakkinda bilgi vermistim dileyen goz atsin..
Iste yine ayni sablona bir kac seyler ekleyerek bazi seyleri de kaldirarak veya degistirerek farkli bir gorunume burunmesini sagladim..
Oncelikle yaptiklarimi aktardiktan sonra bir kac basit adimda sablonunuzu nasil farkli bir gorunume sokabileceginizi de anlatmak isterim..


Arkaplani genelde desenli olur beni,solgun guller veya minik minik Fas desenleri..bazen pembe bazen acik gri tonlarinda..nadiren canli renkli arkaplanlari tercih ederim sebebi ise dikkatin arkaplana degil anasayfaya yonelmesi icindir.


Kategorilerimi genelde etiketler eklentisi ile goruntulerim bir ara da link halinde birlestirmis o sekil sergilemistim..yapmak denemek isteyen buradan  resimli olarak yapimini ogrenebilir. 

 

Bu sefer kategorilerimi ayri bir sayfaya aldim..anasayfada belirli kategorilerimi goruntuleyerek tumunu gormek icin ise resimle yonlendirdim..


Anasayfadaki seckin kategorilerimin goruntusu bu sekilde gozu pek fazla rahatsiz etmedigini dusunuyorum,sizce nasil olmus?


Izleyici eklentisinin tam ustune gelicek sekilde minicik blogun kime ait oldugunu ve kisa bilgiler iceren Kim bu hatun? sayfasina yonlendiren minik bir resim ekledim.


Tabii ki HAKKIMDA sayfami alisilmis formatindan olabildigince uzak,ziyaretcilerime hitap eden kisacik bir yazi ile olusturdum fiyakali bir resim de ekledim vesselam :)
KIM BU HATUN'a tiklayan sayfayi gorebilir..



Yazi fontunu da degistirdim konu basliklarinin ve sag tarafta bulunan eklentilerin..


Son olarak da tabii ki headerimi degistirdim..pembe elmayi hatirlayanlar vardir mutlaka..ama ben biraz kis mevsimine uygun bir seyler olsun istedim..

Hepsi bu kadar canlar..
Simdide ilk basta verdigim sozumu yerine getirme vakti..
Blogunuzda kisa surede buyuk degisiklikler yapmaniz icin cok basit olay ve hizli onerilerim var..

1:Kullandiginiz arkaplanin tamamen zitti bir arkaplani secerek giren ziyaretcilerinizin degisikligi farketmesini aninda saglayabilirsiniz..

2:Yazi renk ve boyutunu degistirerek hemen farkedilmese bile gozun mutlaka yakaladigi bir degisiklik oldugu icin blogunuzun sablonuyla uyumlu oldugu takdirde mutlaka begenilecek ve farkedilecektir..

3:Header degisikligi!..Kesinlikle ilk fark edilen seylerden biridir..surekli ayni headeri kullanabilirsiniz..ama uzerinde bir kac degisiklik yapilabilecek header tercih etmeniz de iyi bir fikir veya elinizden geliyorsa her mevsim olmadi yilda 2 kez headeri yenilemek de iyi bir degisiklik olabilir..
Elimden gelmiyor ama isterim diyenler Sablon Talebi diyerek yeni bir header talebinde bulunabilirler..20 ila 25 lira arasidir fiyati zorlugu veya kolayligina gore dolayisiyla yatirilabilir.. 

 4:Blogunuzu bir marka gibi dusunun sizi temsil ettigi icin degisiklikler yapmali,guzellikler eklemeli ve sizi izleyenler kisaca okuyuculariniza zaman zaman farkli bir seyler sunabilmelisiniz..once icerik boyle olmali mutlaka ama urun ne olursa olsun onu on plana cikaracak ve okunmasi veya fark edilmesini saglayacak sey kesinlikle vitrinidir :)


Goruslerinize talibim..

Sevgilerimle..


..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. BEN ÇOK BEĞENDİM.BİRAZ DA BEN DÜZELTEBİLSEM.İNSANIN TEKNOLOJİYLE ARASININ İYİ OLMAMASI NE KÖTÜ.ÇOCUKLARIM DA YARDIM ETMİYORLAR Kİ Bİ.:(ELLERİNİZE SAĞLIK...GÖRDÜĞÜM BLOGLAR ARASINDAN SIYRILIYORSUNUZ HAKİKATEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz ugrastiktan sonra insan o mantigi yakaliyor ve zamanla bilgi artiyor insallah arzu ettiginiz sonuca ulasirsiniz guzel sozleriniz icin de ayriyetten tesekkur ederim.

      Sil
  2. Bana da çok güzel fikirler verdiniz denemelere başlıycam ama ne zaman başarılı olurum bilemem. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla insallah yukarida da belirttigim gibi insan ugrastikca gelistiriyor bu konudaki bilgilerini,kolaylik diliyorum :)

      Sil
  3. Blog başlığının altındaki dolabistan,istikamet cennet vs kategorileri nasıl ekleniyor?
    Yardımcı olursan çok sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeytin Cekirdegim onlar sablonun hem kodlar hem de yerlesim bolumunden yapiliyor dilersen ozelden yaz kodlarla birazcik bilgin varsa yardimci olurum canim:)
      degmesinyagliboya@gmail.com
      Sevgiler.

      Sil
  4. çok faydalı bilgiler paylaşıyorsunuz , hele her photoshop programını açtığımda size dua ediyorum :))) değiştircem ben de ama dur bi şu sınav bi bitsin , bi bitsin geçsin neler yapcam :D

    YanıtlaSil
  5. Aslında bende arka planıma hafiften bi renk istiyorum,nasıl yapalım canım yaa.Rengi mavi olmalı tabiki.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR