8 Kasım 2012 Perşembe

Zebra kekin sirri cozuldu-Mutluyum!



Aglamayan cocuga ne emzik var ne de sut!..hayat boyle..isteyeceksin..
Gerci her zaman isteklerimize karsilik ve cevap verildigi soylenemez ama (hayat bu dedim)bazen oluyo..
Istersin verilir!..
Konu yine kek..bilin ki kafaya takilmasin bisey insanin..oooy ne zordur icinden cikmak kafadan atmak onu..
 
 Kabaramayan Zebra kekim :(

Zebra kekin sirri  nedir kardesim??..dedim..neden tariftekini yakalayamiyorum..neden kabartamiyorum bu kekin ne derdi var da kek gibi pismiyor nedir yani ne?
Kabus dolu geceler yasadim..kabuslarin icerigi kek kaliplari tarafindan kosturulmak oldugunu vurgularim ama surmedi cok..sona erdi imdadima yetisenler oldu cunku cok sukur :)
Sag olsun arkadaslar bilgileri cercevesinde yardimci oldular..
Ama oyleleri de vardi ki iclerinden sevgili Allah ne verdiyse Melek ablacim canim cigerim boregim benim Zebra kek ve kek püfleri ;) diyerek bizzat ansiklopedik bir anlatim tatmin edici bilgiler ipuclari benzersiz resimlerle yapim asamalarini ekleyerek tabiri caizse canini disine takarak ;) benim icin efet saadece benim icin(burnumun akmaya basladigi an)zebra keki hem yapmis hemde gostermis..
Aaayyyhh..naaasi mutlu oldum nasiii rahatladim anlatamam sana,anlatsam da tam izah edemem..gel gor..ya da daha dogrusu gidip gormen lazim!..bilmen lazim!..
Zebra kekin uzerinden gizem tulunu kaldirdik evelAllah..
Eh daha ne isteyeyim ben simdi ne?..
Yeni IPhone'u mu istesem...yok abartmiyim ben :p



Merak edenler bakmali..Zebra kek ve kek püfleri ;)
cok arzu edenler de yapmali( bkz:ben) 

 Aglamayan cocuk dedim de...




Guzel bir gun olur insallah!...

..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. sevindim senin adına canım :)

    YanıtlaSil
  2. hayirli cumalar nurum .
    ne zaman deniyorsun zebra keki?.
    ablanin gönlü rahat etsin
    sarildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugun yumurtalarim gelecek(koy yumurtasi) insallah ilk firsatta mutfaktayim :)
      Operim ablam!! cok cok cok da tesekkur ederim tekrar tekrar hakkini helal et.

      Sil
  3. Hep mutlu ol inşallah canımm :))

    YanıtlaSil
  4. Çok şekersin MaşaAllah yağlı boya'm.
    Yazdıkalrını okurken ki yüzümdeki gülümsemeyi görseydin bir :)
    Rabbim yüreğini nuruyla doldursun hep.
    Öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama mutlu oldum ben ya hemde cok :)
      Sevgiler gonderiyorum canisi..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR