8 Kasım 2012 Perşembe

Baykus orer misin?


Hayirli sabahlar,hayirli cumalar sevgili dostlarim..
Motiflere merak sardi beni goturuyor istedigi yere..kolay gele merak! :)
Simdi nerde motife veya bu tarz orgulere dair bir model veya bir yontem bulsam ilgili yere ugruyor ve icinden cikamayacak kadar istahim kabariyor..
Hani mumkun olsa hepsini yapacakmisim gibi bir azim de sariyor her yanimi..
Rabbim baska tasa vermesin de derdim ''Bunlari ne zaman orerim ya'olsun..
Ufak ufak bloguma da ekleyerek arsiv yapiyorum caktirmadan size ;)
Ama yok yok..bencillik kokmaz sevgili ziyaretcim..cunki seninle de paylasiyorum dikkatini cekerim..
Bu kis guzel olsun be ya! diyenler icin benim gibi motiflere ozellikle de son zamanlarin gundeme damgasini vuran baykuslu bir seyler yapmak isteyenlere hem resim hem de yapimi kolayca anlatilan yerler buldum paylasiyorum..


Baykuslarim dekoruma dahil olsun diyen dostlarim bu baykus gurubunu elde etmek icin calismalara verecegim linkte anlatildigi gibi yola cikabilirler..Buyur:Nextot.com


Hic bir yere koymiyzaaam ama elimde bir tane olsun cantami mantomu suslerim diyenler icinse su tatli baykusu tavsiye edebilirim..salonun yastiklarina da olur hani :) Buyur:Love the blue bird

Motiflisinden olsun diyosan illa motif yapicam diye tutturanlar icinse bu cici olabilir ben sahsen bunu cok sevdim ..Buyur: Petalstopicots

Yok yoook minik canta yapicam diyorsan o da mumkunmus bak!..
Yapim asamalari resimli vaziyette seni bekler..Buyur:Big Crafty Blog


Bulabildiklerim ve paylasabildiklerim bunlardir..dilerim begenir ve arzu ettiklerinizi orebilirsiniz insallah bende oyle :)..
Herkese guzel bir gun diliyorum canlarim son olarak da canim bir seye uzuluyorum benim ne zamandir...


Bir RICAM var:
Son zamanlada blogumdaki konulari kaciranlar var..
Kacirsinlar ama aktif link verilmiyor bakiyorum yayina girdiklerini baska yerlerde..olmuyo ama boyle diyeyim bak ben sana profesyonel kacirici ..
Izindeyim..bilgisayarin numarasi da (IP) elimde..

Bak suracikta ne demisim..

Blogumdan arzu ettiğiniz yayınlarımı alabilir dilediğiniz yerde paylaşabilirsiniz tek ricam aktif bir link vermenizdir..Bu da emeğime bir saygı-teşekkür olsun olur mu?..


Al alabilirsin yani ama usulu ile al..

Yayinlarim MyFreeCopyright.com Registered & Protected sayesinde korumali ve tasdikli..
Soyletme bana bunlari..

Dikkat..
Her kacirdigin mailime geliyor..IP ile beraber..

Soyletme diyorum iste.. uzuyor beni bu durum..





Sevgiler..





..






Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. zincir bile çekemiyorum ben ama biri yapsa bana gönderse süre olur :) çok sekerler :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy çok şekerler :) kızımın giysisine, çantasına, ya da tokasına örüp ekleyebilirimm Thank youuuu :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgi benim blogumuda koruma altına al bu blogçuda hep bgumu kopyalanmış görüyorum anmıyorum reklam olmasın diye ama canım sıkılıyor.

    Birde bu baykuş çanta varya işte o benim aklımda battaniyeden sonra eceme örücem onuda.
    Çokkk öptüm canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alirim arkadasim ne demek cok uzucu bir durum,baykusu hazir edersen paylas emi?
      Sevgiler canisi.

      Sil
  4. Ayyyy ben bu baykuşlara bayıldım.. Özellikle de duvar dekoru olanlara bittim. Ben de yapacağım demeyi çok isterdim ama bilmiyorum örgü örmeyi. Anneme yaptıracam çocuklar için. Ben de myfreecopyright yaptım da bunu belirtmediydim blogta.
    Senin blogundan kaçırana sesleniyorum "şiiiiişşşş ayıp oluyoooo ama!!!"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcum Youtube'da cok guzel videolar var yeni baslayanlar icin bende onlara bakarak yaptim..goreceksin birazdan :)
      O dedigin sey de hmm evet cok ayip :)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR