5 Kasım 2012 Pazartesi

Kayit basligini kolayca ortalamak



Hayirli sabahlar sevgili dostlarim..
Pek keyifli ve daha once hissettigim gibi baslamasam da bugunku yayinima bir sekilde devam etmek gerekiyor..
Dun yayinlamis oldugum Uzgunum,haberler kotu
postumun konusu gercekten hepimizi oldukca uzdu ve dusundurdu..
Buradan tekrar dua etmeye devam etmeliyiz demek isterim..her acili olan insan icin,zorda,darda olan her kul icin..
Gerek insan gerek baska bir canli olsun..
Sevgilerimi gondererek selamlarimi ileterek hepinize guzel bir gun diliyorum canlarim..

Kolay ve hemen uygulanabilir bir uyarlamamiz var bugun herkesin yapabilecegini dusunuyorum ayrica dolayisiyla yavas yavas boyle kolay uygulanan uyarlamalarini zaman zaman paylasmayi dusunuyorum artik,amman gozunuzu seveyim dikkat edin..hatalardan muaf tuttum kendimi :)

Kayit basligini kolay ve bir hamle ile ortalamayi gostermek istiyorum bugun Allahin izniyle canlarim..


Oncelikle Kumanda panelinden Sablon diyelim..


HTML'yi duzenle dedikten sonra karsimiza cikacak olan pencereden Devam et secenegine tikliyoruz.

]]></b:skin> 

ctrl+f kombinasyonuyla yukaridaki kodu buluyoruz..

h3.post-title { text-align:center; }

Kodu bulduktan sonra hemen ustune yukaridaki kodu ekliyoruz.. 

Onizleme yaparak hersey yolundaysa Kaydet deyip cikiyoruz..

Kolay gelsin canlarim..

Sevgilerimle..


..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. Teşekkür ederim ne zamandır bunu yapmayı düşünüyordum.
    Daimi muhabbet ile...

    YanıtlaSil
  2. Çıkss bulamadım, ben bu konuda harika bir beceriksizim:))
    kenarda dursun ne yapalım:)))
    canım iyimisin, ?
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sEnin arkadasin yapiyor bunkari ne diye dert edersin caaan?? Iyiyim kuzum duacinim ;)

      Sil
  3. oo çok teşekkürler :) bi de postların font değiştirme kodunu verseniz tam süper olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloghocam'da var o konudilersen san linki vereyim canim cepten yazdigim icin veremiyorum,sevgiler.

      Sil
    2. Valla iyi olur, dua ederim :) her post icin tekrar kod degistirmeyle ugrasmam.

      Sil
    3. Buyur canim:http://bloghocam.blogspot.gr/2012/09/bloggerda-google-web-fonts-kullanm.html

      Sil
  4. Yağlı boyamm nedense bende olmadı bu):

    YanıtlaSil
  5. Gayet basit ve net. Teşekkürler

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR