4 Kasım 2012 Pazar

Takisever,boyle takilari sever


Taki takmak her zaman yaptigim bir sey degildir..takilarimi tiopladigim ahsap kutularin icindekileri gozum gibi bakmamin tek sebebi sectigim ve kullandigim takilarimin benim icin cok ozel olmalari belki de..
Cogu takilarim gittigim farkli yerlerden alinmistir,bazilari hediyedir bazilari ise bana ozel tasarlanmistir..
Tarzima yakin bir kacini da burada paylasmak isterim..
Genelde ince bileklikleri sevmem mesela..mutlaka genis olacak ki bileklerimin inceligini kapatacak..
Ince bilekliler beni daha iyi anlayacaktir..
Fazla susluleri taslilari da sevmem mesela..eski caglardaki takilari animsatir bir havasi olabilir ama o eski takilarin agirligi ve abartili tasarimi olsun istemem..kisaca,boyle sever takilarini benim gibi takisever :)



 Incecik,zarif guzel detaylar iceren el takilari..

Veya,bu derece ihtisam ve gorkemli de olabilir yeterki renkleri taslari ve onlarin buyuklugu birbiriyle uyumlu olsun..
 
 Antik cag veya eski Yunan kadinlarinin kullandigi kupelere bayilirim..
Salimi kupe takacagim zaman da farkli baglarim bu yuzden..
Bu kolye de ayri bi guzel..bizim dantel yaka kolyeleri animsatmiyor mu?

Kisaca zarif olsun guzel olsun ama asla abartili olmasin..taki oldugunu haykirsin yeter :)

Olacak o kadar..olacak o kadar..


SU yukaridaki etege de ne kadar bayildim anlatamam..
Sevgilerimle..


.. 
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. çok güzel... bu eteğin uzunu da yapılabilir ama bu kadar güzel durur mu bilemedim:)

    YanıtlaSil
  2. Bende hiç takı takmam nerdeyse.

    Sevgim msndeyim seni bekliyorum haberin olsun.

    YanıtlaSil
  3. AY BAYILDIM FAZLA ŞIKLAR DİKKAT ÇEKERMİKİ:))))
    TAKAN ELLERE ÇOK YAKIŞIR SANADA GÜLÜM.
    GÜLÜM ETEĞİN MODELİ HARİKA DİKSEMMİKİ KIZIMA DUR SONA GELİP TEKRAR BAKCAM BEN ONA.MUHABBETLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ellerim oyle zarif ince uzun parmakli degildir ama ykisn takilar var tabii,etek zor degil abkam dikerseniz lutfennnn paylasirmisin?

      Sil
  4. etek gerçekten çok hoş, benim olsun.bir de ilk bilekliğe bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. küpelere bayıldım ayrıca zevkinizede sevgiler

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR