29 Kasım 2012 Perşembe

Yemek takımı mı sehpa örtüsü mü?



Hayırlı sabahlar sevgili dostlarım..gününüzün güzel ve hayırlı olmasını diliyorum..
Bir kaç gün var ki yoğunluktan dolayı elime iğnemi ipliğimi alamamış yeni bir şeyler örememiştim..dedim,acaba vaz mı geçiyorum acaba bu işten sıkılıyor muyum? ama öyle değilmiş çok şükür..dün güzel bir fırsat belirince durumlar el verdiği derecede bir şeyler üretebildim..
Yine kolay yine çabuk biten bir şeyler yaptım umarım siz de benim kadar beğenirsiniz..
Aslında asıl kullanımı yemek takımı olarak tanımlanabilir ama ben onu sehpama örtü olarak daha çok yakıştırdım..
Yapımı oldukça basit ve kolay..inşallah nerde nasıl yapıldığını da paylaşacağım dostlarım..
Bir kaç kare ile bu güzelliği sizinle paylaşmak isterim..


Hızlıca örülüp bittirilebilirdi aslında evime geç saatte misafir geldiği için sabah tamamlamak üzere iğnemi ipliğimi topladım haliyle..


Bu sabah da tamamlandı kenar rengi de geçilince ortaya bu güzellik çıktı..:)


Nasıl buldunuz?..ben bu şekilde kullanmak istedim ama farklı kenar renkleriyle yemek takımı için de kullanılabiliyor o da çok iyi bir fikir..


Yukarıda sözünü ettiği yemek takımı olarak yapılışı işte bu dostlarım..çok sade ve oldukça güzel görünüyor değil mi..ve belki bir gün diyerek fikirlerinize talip olduğumu belirtiyor resimli yapımı olan siteye yönlendiriyorum dostlarım.. YAPIMI:BURADA



Sevgilerimle..

..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. o yoğunluğunu içinde olabilmeyi ümid ediyorum :)

    yemek takımı olarak daha hoş sanki..
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaderin bir oyunu bu leydim,sabah yorumun gelir gelmez cevap yazdim tam 'yayinla'butonuna tiklayacaktim internet gitti!..tesaduf mu bilmem :( yogunlugumun parcasi ol lutfen!!!!!

      Sil
    2. bunu senden çok istiyorum ama bi türlü ulaşamıyoruz birbirimize..
      ne hikmettir anlamadım :(
      bayadır msn açık ve çok da yazdım oradan sana ama sanırım meşgulsun..
      durumun online olmuyo hep dışarda görünüyo..

      bu kadar ulaşamamızda vardır bi hayır diyip ümidi kesicem sonunda :(

      Sil
    3. Online'ım gel!!..o kadar titrettim dönmedi mi başın????

      Sil
  2. Bende böyle bir servis takımı yapmak istiyordum tam üstüne geldi :) bence her şekilde kullanılabilir, çok beğendim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Selamın Aleyküm Ablam ellerine sağlık. Çok hoş görünüyorlar.
    Sehpa örtüsü olarakta hoş durmuş fakat yemek takımı sanki daha hoş olur gibi..
    Hayırlı günlerin olması dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aletkumselam canisi,yemek takimi asil kullanimi zaten canisi tabii ki daha guzel duracaktir ama boyle de fena degil;) sevgiler kuzum.

      Sil
  4. çok tatlı görünüyorlar ben de kendimce birşeyler örüp çeyizime eklemek istiyordum. Benim için güzel bir fikir aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem kolay hem pratik!tesekkur ederim,begenmene sevindim canim.

      Sil
  5. Bence bunu kolalamalı ayrıca simli bir iplikle yapıp kenarlarına swarovski taş eklemeki 10 numara olur vallahi

    ellerine sağlık sevgim yine güzel bir fikir

    YanıtlaSil
  6. BANA KALIRSA SEHPA TAKII DAHA ÇOK HOŞUMA GİTTİ
    NE GÜZEL PAYLAŞIMLAR YAPIYORSUN
    ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  7. güzel olmus bacim eline saglik güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen mamayi ekle ben yemek takimini ;)tesekkurler ablam.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR