5 Kasım 2012 Pazartesi

Resimlerdeki golgeyi kolayca kaldirmak


Herkese selam olsun sevgili dostlar..
Sade tasarimli sablonu tercih edenlere ozel olmakla beraber ama onunla sinirli kalmayan bir konu ile huzurlarinizdayim..
Bloglarimizda resimlerin golgeli oldugunu zan ediyorum ki farkedenler vardir mutlaka,bunlardan oldukca huzursuz olanlarda var( ornek olarak ben)..
Peki bunlari kaldirmanin bir kolay yolu yok mu?..sorusuna cevap tabii ki var evet!
Bugun bunu da deneyelim isterseniz..

Once ne demek istedigimin gorsel ornegini de eklemekte fayda var(aramiza yeni katilanlar icin)




 Golgeli resim..
 Golgesiz resim..

http://2.bp.blogspot.com/-dN6lBgCQAGI/UGafIm2hVmI/AAAAAAAANM4/RXCaiehwwXE/s1600/1.png
Su sekilde yapilabilir..

Bismillah..


Kumanda panelidnen Yerlesim diyoruz..


Sablon tasarimcisi secenegine tikladiktan sonra karsimiza cikan secenekler arasindan..


Gelismis diyoruz ardindan CSS ekle secenegini acarak KOD KISMI denen bolume asagidaki kodu ekliyoruz..



.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList

.item-thumbnail img { padding: none !important; border: none !important;

background: none !important; -moz-box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important;

-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important; box-shadow: 0px 0px 0px

transparent !important;}
Onizleme aninda otomatik olarak yapildigindan resimlerinizden golgelerin kaldirildigini goreceksiniz canlarim..


Iyi degil mi?

Cici kedinin resmi Sade kahve'den kacirilmistir itiraf ediyorum :)

Sevgilerimle...



..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. Bayılıyorum her paylaşımında olduğu gibi, bloggerlar için böyle paylaşımlarda bulunmana canısı.
    Yüreğine emeğine sağlık.
    Allah cc razı olsun İnşaAllah.
    Muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler canim begenmen ne guzel ;) Rabbim cumlemizden razi olsun.

      Sil
  2. Güzel paylaşım teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  3. niye beceremem ben bunlari
    kafa isi oldugu icin
    olmayan sey nasil becersin dimi
    Allah emeklerini zayi etmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yorma kendini guzel ablam Allah izin verdigi muddetce ben varim yaninda :)
      Insallah guzel ablam Allah razi olsun.

      Sil
  4. canim cahilligimi affet ama ben iki resimdede gölge görüyorum halen anlamadigim nasil bir gölge varki ben farkedemiyorum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslihancim biraz daha dikkatli bakarsan kuzum ilk resimde cerceve varmis gibi gorunuyor ikincisinde ise hic bir sey yok :)
      Sevgiler canim.

      Sil
  5. Ben verdiğiniz kodu aynı tarif ettiğiniz şekilde ekledim ve şimdi resimlerdeki çerçeve öncekinden çok daha belirgin oldu. Sorun ne anlamadım. Kodla ilgili herhangi bir yanlışlık olabilir mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim mail atarsan baska bi yolunu gosterebilirim,sevgiler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR