19 Kasım 2012 Pazartesi

Elmali kek! - Naaasil??


Uykulara dalmadan guzelligimi koruyacak 6 saatlik uykumun 30 dakikasini baska bir guzellik icin kurban ediyorum su anda..deger :)
Bir kek yaptik canim izleyicim ve dostlarim..ama sen simdi resmi gorunce..''Kek iste ya,ne ozelligi var?''diyebilirsin..de..ozgurluk buna benzer biseydir ama sen onu tattin mi?..sen o sicakligin icine girdin mi..o sekerin kitir kitir ettigini agzinda dolasarak ahenkle eridigini hissettin mi?..hayir..
Ben boyle bir sey hissettim..ve evet uzgunum resim kokuyu dokuyu ifade edemez belki ama tadan ve yasayan bilebildigi icin ve bu durumda o kisi ben oldugum icin demek istedigim bir tek sey var..sende yap :)
Elmali kekin bu denli guzel olusu belki esim tarafindan yapilmis olmasi:kuvvetle muhtemel
Elmali kekin bu denli guzel olmasi belki ablamin tarifi olusdan olabilir:kuvvetle muhtemel
veya...
ben bu keki fazla abarttim..:yanilma orani:0

Dene ve yap ve tat ve yasa derim,resimler bende ama..tarifi burada optum sarildim kokladim..hakkini da helal et can..canin ceksin istemedim..



Sevgilerimle..



..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

36 yorum:

  1. afiyet olsun canim
    a...nin ellerine saglik
    yarasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerine saglik keratanin cok guzel yapar,severim de kendisini :)
      Sevgiler ablacim..

      Sil
  2. http://allah-ne-verdiyse.blogspot.de/2012/11/boyamin-guzelleri.html
    baaaaaaaaaaaaaak ;)

    YanıtlaSil
  3. NEFİS GECENİN BİR VAKTİNDE BİRDE... DİYET...HADİ SİZE AFİYET OLSUN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefis!..kirintisi dahi kalmadi..tavsiye ederim :)
      Sevgiler tesekkurler..

      Sil
  4. Siyah Kuğu aracılıyla blogunuzun doğum günü olduğunu öğrendim. Nice yıllara, sağlıkla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler destiny child'im eksik olma hep beraber insallah :)

      Sil
  5. Evettt degmesinyagliboya..Kugucuk demiski gidin ziyaret edin..bende onun icin geldim, iyikide gelmisim miss gibi kek le karsiladin:) Sayfani sevdim, yazis tarzinida:) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kugucugu severim sag olsun cok ozeldir bendeki yeri :)
      Hosgeldin sefalar guzellikler getirdin canim..
      Sevgiler,hayirli cumalar :)

      Sil
  6. BEN ANLAMAM HEMEN BİR DİLİM İSTİYORUM O KEKDEN
    ELLERİNİZE SAĞLIK
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kek harika görüyor:) 1 Sevdiceğinin tarifi,1 Sevdiceğinin elinden çıkan kek güzel olmaz mı?
      Size afiyet şeker olsun,mutluluğunuz daim olsun canım.
      Sevgiler...

      Sil
    2. Sen gel ben sana yaparim,servis ederim ellerimle yediririm,gel sen :)

      Sil
    3. Seval ablam..ne guzel yazmissin..aynen oyle ablacim..
      Sevgiler gonderiyorum cumamiz hayrolsun insallah.

      Sil
  7. Mis miss, bayılırım elmalı keke Sevgi kelebeğim.
    Afiyetle tüketin İnşaAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden de guzel kek tarifleri bekliyorum canim Gisim-Gizem'im..
      Sevgi kelebegini keksiz birakma emi :)
      Sevgiler hayirli cumalar..

      Sil
  8. Rejim rejim ? Hay allahım? Nasılda güzel sunum olmuş. Tabakda cabası :) Baştan çıkarırsın insanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim ama boyle olmaz denemeni tavsiye ediyorum uzulurum yoksam :p
      Sevgiler :)

      Sil
  9. Bu arada canım kelebek ve dantellerle ilgili mail gelmedi. Geldide ben mi yanlışlıkla sildim, yada fırsatın mı olmadı sormak istedim. :)

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sğlık...
    Elmalısını pek sevmesemde görünüş olarak güzel duruyo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cicimmm sev sev,guzel oluyor canim..
      Canim karsilasamiyoruz bizde ev hic bos kalmiyor bitanem ne olur yanlis anlama :(

      Sil
  11. senin elinden yerim ben bunları.

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık güzel olmuş bloğunun dogum gününü kutlamak isterim nice güzel yayınlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim hep beraber insallah canim hayirli sabahlar,hayirli cumalar.

      Sil
  13. mutlu yıllar yağlı boyam(:

    allah ağzınızın tadını bozmasın..

    YanıtlaSil
  14. kekten kaldıysa bende isterim ablam :))
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sag sirinemmm,sevgiler canim sen gel tazesini yapalim beraber:)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR