29 Kasım 2012 Perşembe

Güzel ölüm



Doğa yavaş yavaş kendini kış mevsimine göre ayarlamaya ve dönmeye başladı..yürüyüşe çıktık bu gün..nereye baktımsa bir başka güzel tablo çıktı durdu karşıma..sonbahar kendini böyle sevdirmeyi nasıl başardı acaba?


Sarıya,yeşile ve kahve rengine böyle bürünmeyi nerden öğrendi..


 Sular bir başka coşmayı,seslerini kalabalığın ve günlük telaşında içinde böyle duyurmayı nerden öğrendi..


 Ağaç gövdesiz dalsız belki ama başka canlılara ev sahipliği yapmayı nerden öğrendi..kendini bittikten sonra dahi faydalı ve olmazsa olmaz kılmayı nasıl başarabildi..


Yakından bakmak başka güzel resimledikten sonra bakmak başka güzel,gerçek misin yoksa değil mi diye diye yapraklar ve otlar düşündürmeyi nerden öğrendi..


Doğa ölüyor oysa yapraklar dökülüyor toprağa düşüyor çürüyüp toprağa karışıyor,bir sonraki bahar bitecek otlara gübre oluyor besin gıda oluyor belki de toprağın altında yaşayanlara fayda olacaktır kim bilir..belki de ağacın kökleri tekrar içine çekecektir gövdesine sindirerek bir sonraki baharda dallarında yemyeşil taptaze bir yaprak olarak geri dönecektir kimbilir....bunlar iç çekişleridir..son demleri,son anları..akşam üzeri de inceden bir yağmur başladı..damlıyor,ıslatıyor şimdi..bu gün yürüyüş yaparken doğaya baktım uzun uzun..ve içimden sorguladım..cevapsızlığım ve hayranlığımla evime döndüm..

Ölümü bu kadar güzel kim gösterebilir..?

Ya Rabbi...Bir ölüm..bu kadar mı güzel resmedilebilir?..







..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Bence insanında da doğanında en güzel mevsimi sonbahar
    Yoksa yaşımız orta yaş olduğu için yazın son günlerinde olduğumuz için mi öyle düşünüyorum :))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana katiliyorum Nilaycim,insanin da en guzel mevsimi sonbaharidir,anlamistir artik,artik bir cok seyim farkinda ve o artik biliyor..dunyada satin alinamayacak seylerden biri tecrubedir,ona iyi bak :) sevgiler..

      Sil
  2. CANIM NERDEN GELDİ AKLINA BUNU ÖLÜME BENZETMEK.GERÇEKTENDE NEFİS RESİMLER
    ELLERİNE SAĞLIK
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir guzelligin bir gecisin en guzel ornegi degil midir sonbahar ablacim..bende de sevgiler ..

      Sil
  3. Sonbaharda daha bir başka, Rabbim sanatını gözlerimizin önüne seriyor, ..Fotolar çok güzel..Resim yapmak istedim görünce..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin ablam kesinlikle haklisin,resmini gormwyi o kadar cok istiyorum ki,cik mutfaktan fircana saril ne olur mahrum etme bizi..

      Sil
  4. ölüm yok olus degilki
    en güzel örnegi doga hak teala sermekte herseyi gözler önüne
    görmeyi nasip eylesin yaradan
    bayildim karelere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah ablam,sonlar olmadan nasil gelir yeni baslangiclar?opuyorum.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR