6 Kasım 2012 Salı

Orgu battaniyemin gidisati


Haril haril olmasa da bunca is ve yogunluk icinde aksam olunca genelde ignemi ipimi alarak koltuga gomulur motiflerimi zevkle oruyorum..
Ece arkadasim sayisini sormustu en son..


Su sekilde dizerek astim anahtarliga..en son saydigimda 50'yi askindi sayisi..


Aslinda rahatlikla gunde 10 adet orulebilir turden bir ornektir bu..biraz daha azmetsem belki de yilbasina kadar biter..ve yeni yeni seyler orebilecek firsati bulabilirim..
Basladiniz mi siz?..elinizde neler var neler oruyor veya uretiyorsunuz canlarim?..
Allah vere de booool uretimli bir kis olsun bu kis :)

Ece hanimdan ormus oldugu toplan motif sayisini da talep ediyorum bu arada..:)

 
Sevgilerimle..

 
..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

20 yorum:

  1. ya şu güneş vurmuş koltuk var ya beni benden aldı .
    Çok severim böyle günleri sıcak sevecen tam benlik
    İşyerinin gri duvarları arasında olmasydım bu koltuktan kalkmazdım heralde
    Renkler çok güzel kolay gele.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende isterim o koltuklara oturup da kalkmamak,bolunmemek :(
      Ama zirt-pirt kaldiriliyorum :(
      Tesekkurler canim sana da kolay gelsin.

      Sil
  2. eline sağlık, ben de aynı modeli yapıyorum. iki farklı battaniyem var, birisi oglumun cantasında, gezmelerde oruyorum, digeri evde. bakalım hangisi once bitecek..
    kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunda goremedim kuzum link vereydin ..kolay gelsin canim sevgiler..ha unutmadan motif etkinligini biraz anlatabilirmisin?..nasil oluyor acaba :)

      Sil
  3. masaAllahin var
    sabahlar hayir ola ben tembelim hic birseycik yapmiyorum bu aralar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun ablacim sen once sagligina bak..bosver motifleri dantelleri onemli degil bunlar..once saglik!..
      operim!

      Sil
  4. şu an koltuk örtünün aynısının üstünde oturuyorum, mutlu oldum nan:D bulduğum tek ortak nokta bu saçma sapan olandı, zira yün beni kaşındırır, hiçbişey öremem. şimdi yazarken bile bi kelime yazıp yüzüm kaşıyorum. yani örüp bana hediye etmeyi aklının ucundan geçirme, biraz nezaketsizlik olacak ama kaşınırım ben; zahmet etme hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A ha!..senden bi sey icin intikam almanin guzel bir yolu bu..:)))

      Sil
  5. Fotoğrafları bile insanın içini ısıtıyor. Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
  6. Yapabilsem keşke... Daha doğrusu içimden gelse.. Emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelir gelir hele bir Allahin izniyle cocuklar okula baslasin ne yapsam arayislarin baslayinca deneyeceksin belki ne biliyosun :)

      Sil
  7. ama ya ne güzel görünüyo onnar öle.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Aynen kuzum ya çok yavaş benimde işten güçten miskinlikten. benimde 50 civarı oldu ama ben birleştiştirdim çocunu. Bu arada dikerek birleştirdim tıg ile birleştirmek hoşuma gitmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikerek daha iyi olacak bence de tig ile hem sert hem kaba durur diye tahmin ediyorum bakariz artik arkadasim :)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR