6 Kasım 2012 Salı

Kabarmayan kekler ve boyanan hamurlar


Bismillah!..
Hayirli sabahlar dostlar..gonul isterdi ki muthis kabarmis bir kek goruntusu sizleri karsilamak ama olmayinca olmuyor..Zebra kekin sirri 'ni sormustum bir kac gun evvel ve kabaramayan kekimin resmi olmadigi icin sitem etmistim neyse iste kabaramayan kekimin resmini bulmus oldum ..iste karsinizda intihar tablom :) deneyip donecegim diyen dostlara da selamlarimla birlikte tarifi bekledigimi bildiririm :)
Madem ki boyle olmadi ne yapabilirim diye kara kara dusundum sonra..


Bir cok blogda rengarenk kekler muffinler falan gorurum,ne kadar cok begenirim onlari yapanlari da tebrik ederim ayrica..
Bende artan kek harcima bir lokmacik gida boyasi koyarak sonucunu merak ettigim minik keklerimi firindan aldiktan sonra resimledim..tam tadina bakacaktim ki icime bir kurt dustu..
Bu gida boyasi acaba ne derece saglikli vs..bunun en iyi cevabini ablam verebilirdi ve hemen onu aradim..
Dedi ki:Bitkisel boya olabilir veya bir bocekten elde edilmis olan turden de olabilir..
Dolayisiyla bu renkleri harika sekilleri trajedi olan minik kekler yenmeden atilmak zorunda kaldilar..



Motif ormeye devam ediyorum genelde..ilk firsatta elimdeler..bir de teyze-nine komsu-akraba kime rastlarsam yun talebinde bulunmaktayim :))
Yukaridakileri teyzemden kacirdim tabii ki kendi rizasiyla,o turuncu renge bayiliyorum!!!

Simdi soru su:
Bu iplerle acaba ne yapilabilir?..tavsiye edeceginiz kolay orulebilecek minik orgu ornekleri var mi elinizde veya cevrenizde??


Sevgilerimle..


..






Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. :)) ben de senin bloğunda görüp heveslenip geçen gün yaptım zebra keki, benimki kabardı ama görüntünün internette gösterdikleriyle alakası yok :))

    burdan bakabilirsin yazıma ;

    http://aycelcehayat.blogspot.com/2012/11/zebra-kekin-yandan-yemisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kimbilir kimin kekine bakarak heveslenmisim :(
      Bak,eskiden olurdu ya hani,guzel bir sey ikram edilir tarifi istenir tarif sahibi de bunun ya bir malzemesini eksik verir ya fazla verir ya da puf noktasini vermeyi unuturdu ya hah iste o mesele olabilir ..nedir kardesim bu kekin sirri???
      Kek bu yaaaa kek!..COca-cola'nin formulunu istemedik ki verin anlatin adam gibi aaaayh!..gerildim abi :p

      Sevgiler canisi..insallah bir gun basaracagiz evelallah!

      Sil
  2. senin icin canimi disime takip deneyecegim nurum

    YanıtlaSil
  3. abla belki de çilekli pudingle kek yaparsan yakın bi renk elde edebilirsin belki... hep aklımdadır da bi yapamadım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim ona guzel bir alternatif o deneyecegim insallah :)

      Sil
  4. Çilekli pudingle yapmanı tavsiye ederim. Blogumda pudingli muffin diye bir tarifim var oradakş kakaolu pudingin yerine çilekli puding koayarak yaparsan renk, lezzet ve koku değişir kuzum. Örgü işine gelince elime henüz şiş almadım ne örülür, nasıl örülür bilmem kel merhem meselesi :) o yüzden yorum yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zebra keki istiyooooooommmmmm ama senin dedigine de bakarim canisi..
      Motif isi icin kucuksun daha az bekle :)
      Sevgiler canim.

      Sil
  5. bu gün yayina girecek ;) tüm detaylariyla
    insAllah

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR