25 Kasım 2012 Pazar

Yapılası kolay patik modellerim var!

 flower garden slippers [4]

İnternet ortamında Türk kadınlarımızın blog sayfalarında veya kişisel sitelerinde milyonlarca patik ve örgü modeli bulmak mümkündür..ama gel gör ki anlatımı bazen sıkıntılı oluyor,bazen hiç yok..bazen resim kötü oluyor bazen yapmak isteyen her aşamayı görmek istiyorum..bir dünya istek bir patik için..evet öyledir..
Dün annemle bir patik modeli üzerinde çok sıkı bir çalışma yaptık..örebildik mi?..hayır..
Çünkü detaylar ve bilgiler eksik..resimler çoook küçük vs..gibi sorunlarla karşılaştık..ama sabrımızın meyvesini de nasip etti Allah çok şükür ki onu paylaşacağım ve arşivleyeceğim blogumda..
Aslında bu bir model ama renkler ve süsleme biraz değişince farklılarmış gibi zan edilebilir..
İkisi de adım adım resimlenmiş olduğundan İngilizceye gerek duymadan yapılıp örülebilirler..
Dilerim yenibaşlayanlar özellikle istifade eder ve işte o resimlerden önce vir resim sonra da yapımının tümüne ulaşabileceğiniz blog adresleri..


20

  brown mary jane slippers

Yukarıdaki modele ulaşmak için buraya tıklamanız gerekiyor canlarım:GOODKNITS


 Yine aynı model ama farklı resimlerle izah edilmiş ayrıca..yapımını güzel bir video ile de tamamlamışlar..

Ulaşmak için:FACTWOMAN


slippering

 Yukarıdaki model de aynı aslında ama küçük bir oynama var..lakin oldukça şık değil mi hemi de çok şirin :)
Bu güzel model de aşamalı resimlenmiş..işte şuracıkta:GOODKNITS

Bunlar güzel ama bana yetmez mi dedin?..o halde buyur kuzu..100'den fazla örgü modelleri barındıran buraya TiPNUT vede buraya alayım seni :) ALL CRAFTS

Sevgilerle canlarım yapacak olanlara kolaylıklar diliyorum :)


..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. Uhyy güzelmişler hemen bir göz atalım ,teşekkürler iyi pazarlar canısı.

    YanıtlaSil
  2. Benim de yapasım ve gitesim geldi.
    Buraya kış fena bastırdı.Ayağımda çorap ve terlik eksik olmamasına rağmen üşüyorum.
    Acilen patik örmem veya almam lazım:)
    Zira zatürreye yakalanmam an meselesi:)
    Hatırlatma için teşekkürler bal:)
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  3. itiraf ediyorum bu konuda becereiksiz
    ayni zamanda tembelim
    sagol kuzum belki aska gelir birseyler cikaririm bi dalayim sunlara

    YanıtlaSil
  4. şu en son resimdekinin ayaklarına hayret ettim ben
    parmakları pek küçük duruyo miniminnacık belkide çocuk ayağdır;)

    YanıtlaSil
  5. canım detaylı anlatımlariçin formlara üye olmalısın. benimde üyesi olduğum hoievimizde hertürlü yardım eden detayları gösteren arkadaşlar var.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR