20 Kasım 2012 Salı

Gecem-Günüm-Gülüm


İnsan dünyaya dalınca..dünyadakileri dahi unutuyor bazen,görmüyor..bu denli çekebiliyor içinehayat seni..fark ettim ki bu gün çocuklarımı içeren postlarımın sayısı oldukça azalmış..kendilerine bir kategori dahi açmıştım aylar önce ama nazardan korktuğum ve nazara çok inandığım için silmiştim içeriğiyle birlikte..
Arada yine de çocuklarımın olduğu postlarım oluyor mesela bu sabahki post gibi..çünkü onların yeri ve kıymeti bambaşkadır içimde..çünkü bir yerlerde onlarla ilgili sürekli yazılan satırlarım yok..çünkü zan ediyorum ki ahirette tüm duyguları gösterme imkanını verecektir Allah..çünkü zan ediyorum ki hayat su ve damlaların sayısıdır toprağımızı besleyen ve tohumlarımızı çatlatan...
Geceme-günüme-gülüme dair satırlarım var bu sabah..tatlı tatlı gökten dünyaya damlarken yağmur,hatırlıyorum da..



Gece yürüyüşlerimiz olurdu eskiden..hayatımda sayılarının daha fazla olmasını istediğim ama yürüyüş sonrası bu güzelliği bir çok güzellik gibi unuttuğum gece yüryüşlerimiz..



gece sokakları çok seven biri kolayca unutuyorsa bu sevgisini ona belki de ihanet ediyordur bir bakıma..kim bilir..


Ya da en kolay yaşanabilir bir güzellikten bile bile alıkoyuyordur kendini..


Gece her gece yerindedir..gecenin de çok cömert olduğunu fark ettim şimdi..sana bütün şehri en güzel haliyle sunuyor..sana sessizliği veriyor..ama biz pencereden izlemeyi seçiyoruz..her gece..oysa geceye dalıyorduk eskiden,hatırlar mısın,gelmesini dört gözle beklediğimizi?


Günler hep yoğun hızlı hareketli ve bol çığlıklı bol müzikli geçiyor..kişiliğini tasdiklemeye çalışan ilk canlı huzurlarınızda..


İşte kişiliğini önplana çıkarmaya çalışan bir varlık daha..farkındalık onu daha çok yoruyor..ifade edemediklerini direk aşırı tepki olarak bizlere yansıtıyor duyuruyor..Kasım ayının son güneş ışınları ısıtmıştı bulundukları alanı...


İfade etme türleri çoktur evimizde..bazen kavga gürültü bazen çizgi ve dil uzatan şirin yüzler..hayat her türlü her an ..


Gülsüm adını bilir misiniz?



  Gülsüm,iyilik güzellik demektir. Asıl kökeni ibranicedir. Hz. Peygamber (s.a.s.)'in kızlarından birinin adı da Gülsüm imiş..


Bu gülü resimledim az önce..nedense ona baktıkça Gülsüm ismi yankılandı içimde..

Sahi bu güzel isimleri neden mazide biraktır..gece yürüyüşlerimiz gibi.
Biliyorum karışıktı...ama öyle olması doğal..ben de karışığım evim de karışık ama siz çaktırmayın olur mu?


Herkese güzel bir gün diliyorum..

Güzellikleri yeniden fark edip keşfetmemiz dileğiyle..


..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

24 yorum:

  1. Yüreğine sağlık canım.
    biraz önce telaştan unuttum.
    nice senelere sağlık huzur mutluluklar mevlam cümlemizi korusun.

    BU SÖZÜ ÇOK SEVDİM.

    BİZ BİR GARİP İNSANIZ
    TE TAHTIMIZ VAR NE TACIMIZ.
    HEPİMİZ YALNIZ SANA MUHTACIZ:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyduğum en mütevazi sözlerdendir bende beğendim..unutmamak için de kuşlarımla bir resimde olsun istedim,güzel dileklerin için teşekkür ederim canım..
      Amin inşallah..

      Sil
  2. ececiğim gülü ve damlalrı çok güzel yansıtmışsın
    tebrikler.
    çocuklarınada uzun ömür ve başatılı bir hayat diliyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozlem ablacim Sevgi benim adim mailde de yazmistim ama Ece ismini de cok severim caaanim arkadasimin adidir nasil olsa :)
      Tesekkur ediyorum ablam.
      Sevgiler.

      Sil
  3. nice senelere ablam...

    bu arada turuncu halına bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meersi Sirinem!..o turuncu haliyi annemden kacirdim :))

      Sil
  4. İyiki Doğdun Ablacığım :) Doğum gününü ben kendi blogumda kutlamışım sana itafen :)
    yüreğine sağlık hep beraber olması nsasip etsin Allah'ım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum bitanem okudum cok da duygulandim ve mutlu oldum tesekkur ederim cok incesin.

      Sil
  5. Canım ne güzel yazmışsın, yüreğine sağlık!Çocuklarına da Allah uzun ve sağlıklı ömürler versin inşallah!
    Bu arada da bloğunun da 1. yılı kutlu olsun, nice senelere canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim nice senelere hep beraber insallah :)

      Sil
  6. ben de love 4ever yazısının önünde duran şu kurdelalı velete(:
    yirim onu ben!

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel anlatmışsın.. yüreğine sağlık
    Nice gülsümlü senelere:) Muhabbetle

    YanıtlaSil
  8. canım beni 'değmesin Yağlı boya değil Değsin bu yağlı boya demek istiyorum sana.. Blogunla, sevenlerinle, en başta da ailenle evlatlarınla nice nice güzel günlere...
    Sen 20 kasım bende 20 aralıkda doğurdum blogumu:))Kırklarımız karışmış haaa... Sevgilerimle..Nice paylaşımlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirklarimiz karismis :)) Allahim ya nasil guldum dun okuyunca bu yorumu..insallah senin dogum gununu de kutlamayi nasip etsin Allahim,sevgiler canim..

      Sil
  9. Nice senelere kalemine sağlık ne güzel yazmışsın ve o gül ne güzel bir güldür öyle su damlalarıyla harika yakalamışsınız .. sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yagmur yagiyordu semsiye ile dikildim gulun ustune..guzel olduguna inaniyorum bende tesekkur ederim :)
      Sevgiler..

      Sil
  10. Rabbim bu karışıklığı daha cok O'na koşmana vesile kılsın ablacim. Yavrularımızı şükrümüze vesile kıldığı gibi. Dua ile..

    YanıtlaSil
  11. Maşallah Allah salih evlatlat hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize... Bu arada Yalıovadaki resminidüşündüm ve oğlunun burdaki resmini görünce ne kadar genç bir anne dedim.. Tek kızın var sanıyordum. Maşallah kocamanda bir oğlun varmış...
    Sevdiklerinle nice yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canim Allah razi olsun cumle evlatlarimizi hayirli eylesin insallah..
      Kuzum Yalovadaki resim hangi resim acaba?..benim Yalovada cekilmis resmim yok??baska bir resim olabilir mi bilemedim..guzel dileklerin icin de ayrica tesekkur ediyorum canim.

      Sil
  12. allah hepiizin cocuklarina saglikli uzun omur versin insallah.onlar annelerinin gozbebegi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah canim..Rabbim cocuklarimizla imtihan etmesin saglik huzur ve afiyet nasip etsin her iki cihanda..
      Hayirli cumalar diliyorum canim.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR