18 Kasım 2012 Pazar

Yüreğimin İklimi-Yeni şablon

Sevgili Özlem ablanın Yüreğinin İklimi'ni önplana çırtamaya çalıştık bu hafta...içindeki pembe güzellikleri..kedi ve kısaca hayvan sevgisini..okumanın verdiği lezzeti şablonuna yansıtmaya çalıştık..sayısız maillerle diyalog kurarak isteklerini tek tek yerine getirip memnuniyetini kazandığıma inanıyorum..sıcak renk tonlarında bir header tasarlandı..şablon üzerindeki bir çok şey özellikle zevkine göre yapıldı..kategoriler bir bir tasarlandı ve düzenlendi..header altına zarif ince bir adres menusu kondu..konuların arasına şirin ve romantik bir ayıraç eklendi..tarih kısmına kahve tonlarında bir takvime yer verildi..ve daha bir çok şey..dilerim severek güzel postlarını yayınlamaya devam edersin güzel kalplim..

Yüreğindeki iklimin daima sıcak ve güneşli olsun ablacım..hayırlı olsun inşallah...
 




Özlem ablanın blogunu ziyaret edip şablonu canlı olarak görmek için:BURAYA TIKLAYIN 


SABLON TASARIMI ICIN..


Mutlu pazarlar canlarım...



..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. Canım öncelikle bloğuma yaptığın güzel ziyaret ve yorumların için, ayrıca da desteğin için çok teşekkür ederim!Umarım hepimizin destekleriyle bir annenin yarasına bir parça merhem olabiliriz ve bir anne olarak en büyük acının evlat acısı olduğunu söylememe gerek yok çünkü bütün anneler bilir bunu:( Arkadaşım bundan sonra bende senin takipçinim!Ayrıca da duyarlılığın içinde çok tebrik ederim günlerdir gelen ilk yorum bu konu hakkında:( Neyse eminim daha çok duyarlı annemiz yardımcı olucaktır, Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asil tesekkur ve takdir edilecek sizsiniz insallah hak ettigi ilgi ve alakaya ulasirsiniz ben yurt disindayim ne kadar yardimim dokunur bilmiyorum ama inaniyorum ki bir seyler olacaktir..Allah rahmet eylesin sabirlar diliyorum tekrar.

      Sil
  2. Yine güzel... yine güzel... diyecek söz yok.

    YanıtlaSil
  3. hüzün dolu bir yürege merhaba

    ellerine saglik boyam iyiki varsin simdi hemen linke gidiyorum

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullansin canim, eline emegine saglik gercekten cok güzel olmus

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Blogunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim.
    Arzu ettiğiniz an ziyaretinizi beklerim.

    Sevgiler, :)

    www.modamla.com

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım yine süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eksik olma bitanem,o senin guzelligin :) derler ya :)
      Operimm hayirli cumalar..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR