17 Kasım 2012 Cumartesi

Balikli elbise susleme


Hayirli aksamlar dostlarim ..iyi olmanizi umuyor daha iyi olmaniz icin sirin mi sirin bir paylasimda bulunmak istiyorum izninizle :)
Bugun ben ne ogrenmisim?..bu gun ben balik ormeyi ogrenmisim..evet..:)
Eh,dogal olarak ben ogrendiysem dostlarim da ogrenmeli..anlatimda zorluk cektigim icin resimleyerek izah etmeye calistim dostlarim cunku yeni baslamak bir yana dursun ben kullanilan terim kelime tabirleri bilmiyorum..
Yani kulaktan dolma gozden kacirmadir hep bildiklerim..beni bagislayin affedin..hor gormeyin nooolur :(
Ama bu sekil daha da net ve aciklayici oldugunu dusunuyorum ne demisler?..bir goruntu bin kelimeye bedel//hmm,boyle bisey en azindan :)
Hadi bakalim anlatim,resimler ve sonuc nasil oldu siz karar verin..cok ozur dilerim tekrar :(




Kizimin sade bir elbisesini susledim baliklarimla..pembe renk kullanmadigim icin bu renkler elbiseye yakisacagini dusundum..cok da hos gorundu gozume..baliklari krakerlere benezetiyorum alip yiyesim var kendilerini..o derece sevimliler benim icin :)

Umarim hatalarimin sayisi azdir canlarim..bagislayin..eksiklerimi tamamlamama yardimci olun duzeltin uyarin hatta terlik dahi firlatabilirsiniz,soz..kizmayacagim :)

Sevgilerimle goruslerinize talibimmmmm...

Cekilislerimi unutmayin bilmeyenlere bildirir bilenlere hatirlatirim..
Sablon cekilisim icin:BURAYA 
Sultan takilari cekilisim icin:BURAYA 
tiklamaniz kafi..katilin derim her birini sevgiyle hediye etmek istiyorum..

Muhabbetle insallah..


..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Ayyy çok cici bu balıklar emeğine sağlık canım prensesin elbiseside çok ciciymiş.Ahhh bir şu tığ
    işini öğrenemedim:)))Öpüyorum tatlı yanaklarından yorumuna çokkkk sevindim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablaaam mutlu olman beni de mutlu etti..ugruyirum geliyorum sanan ama yogunum yorum yazamiyorum istedigim kadar affet bu deli kizini ilma mi?tig isine gwlince beni takip et birlikte igrenelim al ipini otur yamacima :) boolca sevgiler gonderdimm yakala!

      Sil
  2. sirinmi sirin olmus bu balikciklar renkler pek uyumlu
    kraker gibi evet aklima ilk o düstü
    ben elbiseyi giyeni yiyeyim ama baliklari sökmek zor olur

    hersey icin sagol kuzum ;) Allah razi olsun ve helal et hakkini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ablam sokmeye gerek yok iyi boyle kalisinlar :) o bucuru bende yerim :))

      Sil
  3. Hahaha terlik fırlatmak...çok begendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) firlatmak isteyen olabilir onlem almak lazim tesekkur ederim kuzum :)

      Sil
  4. ama canım bu balıklar harika olmuş ben çok beğendim:) renk uyumu ise bir başka şeklde takdire değer olmuş. Ellerine sağlık küçük hanımda iyi günlerde giyer inşallah:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR