12 Kasım 2012 Pazartesi

Bloguna vintage resimler ekle


Vintage...bloglariniza eklemek icin sahane resimler buldum canlarim..arzu ettiginizin uzerine sag tiklayarak bilgisayariniza ekleyebilirsiniz..aralarindan secmek biraz zor oldu dolayisiyla en cok begeneceklerinizi tahmin ettiklerimi ekledim..
Bazilarinin uzerine yazilar yazabilir veya guzel bir soz de ekleyebilirsiniz..
Bunu nasil yapacagim diyen canlarim RESIMLERE YAZI NASIL EKLENIR postumdan bilgi alarak resimli anlatimimdan faydalanabilirler..
Herkese guzel bir gun diliyorum vee daha dun duyurdugum asagidaki cici tokanin yapimini verecegim izlemeye devam edin zira hem kolay hemde coooook guzeldir kendisi degil mi :)



Simdi resimler...







  








Son olarak da sunu hatirlatmak isterim ki:

CEKILISIM VAR

CEKILISIM VAR
 Katilmak isteyenler resme tiklayabilirler..
Her tur istek ve dusunceleriniz icin yorum kutusunu kullanabilirsiniz ozel gorusmek veya yazmak isteyen canlarim ise degmesinyagliboya@gmail.com e-posta adresinden bana ulasabilirler..sizleri sevmekteyim :)
Hayirli bir gun diliyorum hepinize..


Sevgilerimle..


..

 

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

15 yorum:

  1. Süpermiş. Bloğunuza bayıldım. İyiki gelmişsiniz sayfama. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen,bende sizin sayfanizu cok sevdim ;) tesekkur ederim.

      Sil
  2. Selam hakikaten bayıldım bloğuna. Ne çok bilgi var. HArikasın. Bu arada bloğunda başlığın altında yanyana dolabistan - bende - istikamet cennet yazıların gibi bir üst bar yapmak istiyorum. Umarım bloğunda bununla iklgili birşey vardır. Ama senden çok şey öğreneceğim. Benimgibi acemi bir blogger için burası cennet gibi. Şimdiden çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canisi blog tasarim kategorisi basligi altinda ' Resimlerle kategori olusturmak postumda onlarin yapilisini anlatmistim ona bakabilirsin,tekrar tesekkur ederim.

      Sil
  3. Yine ben ben bu bloğu nasıl bırakacağım? Bir soru 'Kart veya resimlerini bunlarla susle (bedava)' yazındaki kelebek ve danteller sen de var mı? onlarla çerçevelerimi süsülemek istiyorumda. Hep aklımdaydı. Görünce işte bu dedim. İstersen mail adresine kendi mail adresimi gönderebilirm..

    YanıtlaSil
  4. Sevdim bunları.. Bazıları eskiden renkli mektup kağıtları vardı onlara benziyor. Nostalji...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kagitlari ne cok biriktirdim ben fakat elimde bir tanecik dahi kalmadi :(

      Sil
  5. Maili attım bile çerçeveme bunları kondurmak için sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende attim canim 2 tane senden yanit gelmedi ama,ulasmadilar mi acaba bilmem ki :(

      Sil
  6. sevgim,
    yine bendeniz hırkıssslık yapıverdimmm,
    teşekkür ediyorummm hemencecikte uyguladım,bak bakalım sende güzel olmuş mu?

    öpüyorum kocaman,

    şeri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktimmmmmmm ama sablonu az daralt be guzel..
      Operim Seri'm..

      Sil
  7. Vintage tarzı vazgeçilmezlerim arasında... Paylaşım için teşekkürler.. :))

    YanıtlaSil
  8. Nasılsın...
    Bi türlü görüşemiyoruz..
    Nasip olmuyo ne hikmetse..
    Biraz buruk olsamda sabırlar diliyerek geçiriyorum bu yılın son gecesini, yeni yıl ve hayatımdaki yeniliklerin heycanındayım ben..

    Toka' güzel olmuş renk seçimin yine güzel ..Ellerine sağlık...
    resimler pek tarzım deil ama kim beğenmezki bu güzellikleri
    çok saol.. Güzel paylaşımın için..
    Yeni yılında huzur mutluluklar sağlıklar diliyorum..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR