11 Kasım 2012 Pazar

The ZEBRA cake

Yakaladim onu!...
Orman buyuktu evet..parcalayici yirtici hayvanlarin arasinda dolasmak da zordu..nerden baksan yumurta ile kac kisi bas edebilirdi?..ya da seker taneciklerin sayisini dusununce insanin donmaz miydi kani?..
Ama butun malzemelerin karsisinda accaip kararli bir eda ve endam ile durarak soyle seslendim..
Bana bak yumurta,seker,un ve digerleri..
Ya bu tarifle dize gelip boynunuzu egeceksiniz ya egeceksiniz..
Yok baska yolu!..
Evet..kararli ve azimle meshuuuur zebra keki yapmaya giristim tekrar..

Ama oyle boyle degil...
Iddialari yerle bir eden tabiri caizse supurup gecen bir tarif vardi elimde..
Allah ne verdiyse hanimefendinin yani ablamin :) sagligini goz ardi ederek beni kirmamak adina yaptigi MUHTESEM kekin tarifi vardi..gerci sunu itiraf etmeliyim ki benim resimler cep telefonu ile cekildi benimki de muhtesem :p yok ya oyle degil..onun tirnagi olamaz ama sonuc ihtisamliydi diyebilirim..
Ya abartmiyorum kale falan fethetmedim atom zaten parcalandi..Zebra keki denedim..ve bu defa oldu!!
Kendimi guclu hissediyorum.. :)
 Zevkliydi ama endise dolu basladim butun azametim malzemelere karsiydi ben onlardan daha cok korkuyordum cunki :)


Ekranda tarif...The Zebra Cake


Halida bebis :) mesgul o rahatsiz etmedim..


Malzemeler tezgaha dizilince (harfiyyen yaptim yazdiklarini)..muzik actimmm


Firinating the cake :)
Yapim asamalarini ekleyemedim zira cok seri calistim..amman! bi hata olmasin..


Pisti eleman :)
Korkudan catladi..o derece kabardi :)))


Veeeee iste korkunun saygiya donustugu an!...
Ne demisler..dinsizin uzerinden imansiz gelir..
Bicagi keke dayadigim an dizlerim titredi desem yeridir :)


Bir kirintisina dahi kiyamam zira cok aci cektim bu kek icin cok sitemler ettim.. :p


Ve sunu bil ki okuyucum..eger ki bir cocuk bir yiyecegi boyle yiyorsaaaaaaa...
Anasi nasil yer bil :)
Yoook yok oyle degil.
Soyle olacakti:Eger bir cocuk bir yiyecegi bu sekilde yiyorsa o yiyecek SUPERDIR demek oluyor...

Tarifi gerci postun icinde cok kez verdim ama sen al bir de burdan bak ZEBRA KEK



Melek ablammmmmmm cigerim!!!!...
Sana bir kamyon dolusu nazar boncugu gonderiyorum sabah sofor kapina dokecek..amman bi tanecigini dahi kacirma o yokustan..
Ellerin dert gormesin Allah razi olsun hakkini helal et..


NOT:
Yarin asagidaki cicinin yapimini verecegim izlemeye devam edin zira hem kolay hemde coooook guzeldir kendisi :)




Sevgiler canlarimmmmm cok mutluyum..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. Allahiiiiiiiiiiiim bir kek bu kadar güzel anlatilir hastayim anlatimina hasta .
    masAllah asil sana .
    kizim öyle yemisya daha ne isterim
    ellerine saglik nurum
    seviyorum seni beeeeeee sarildiiiiiiiiiiiiiiiiim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yemek uzmanisin :)

      SEN YEMEK UZMANISIN!!! ama kizim da oyle ablasi..

      Allah razi olsun kendime guvenim gidiyordu az daha,yetistin :)

      Sevgiler Sevgi'den :)

      Gel kiz opejeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmm

      Sil
  2. Ellerine sağlık,Sevgim:)Kuzuşuna da afiyetler olsun.Hep mutlu ol:)Hayırlı akşamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kadar olamam ablacim guzel sozlerin icin tesekkur ederim ablam sen de hep mutlu ol :)

      Sil
  3. Ahahaha ne kadar sürükleyici bir zebra kek olmus bu böyle bayildim okurken bayildimmm. Bende denemek istiyorum ama nerdeee firsat bulursam oda :) Ellerine saglik canim afiyet bal seker olsun size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka dene derim canim ama canin cok cektiyse gonderebikirim ;) sevgileeeeer :)

      Sil
  4. Ellerine sağlık. Kuzuş da ne güzel yemiş öyle :) Maşallah size.

    YanıtlaSil
  5. sonunda şeytanın bacağını kırmışssın, helal valla :)) sıra bende aslında ama yine hüsrandan dolayı üşeniyorum okdar uğraşmaya :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkmaaaaaa bende oyle endiselendim hatta keki kesmeden once ''acaba ne ile karsilasacagim''dedim ama sonuc harikaydi canim sevgiler gonderiyorum.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR